Skocz do zawartości

[5xx]Jakie polecacie tuleje tylnego dolnego wahacza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie i Panie. Mam do wymiany tuleje tylnego dolnego wahacza (przednie). Znalazłem na aledrogo coś takiego

http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-dolnego-bmw-e38-e39-tyl-przednia-i2912294383.html

Czy ktoś miał z tym styczność, czy się opłaca? Czy może lepiej poszukać dobrej używki całego wahacza? Niestety zamienników nigdzie nie podają.

Znalazłem jeszcze coś takiego

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/bmw-5-e39-tuleje-wahacza-tylnego-dwuramiennego-kpl-2szt-na-wahacz.html

Opublikowano
Poliuretany nie nadaja sie do codziennej jazdy - poza tym ze bedzie sztywno, padną szybciej niz oryginaly.

Xdrive

Koder

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poliuretany z Olkusza mają dobrą opinię na forum Jeepa.

Na pewno będzie bardziej twardo,ale co do tego,że padną szybciej niż oryginały to raczej nie powinny.

Tuleje z poli są robione w różnej twardości.

Ja do normalnej eksploatacji auta wybrał bym zwykłe gumowe elementy.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No też tak właśnie myśle. Tylko czy ktoś mógłby polecić jakies zamienniki albo może ktoś wie co to jest to z allegro?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie i Panie. Mam do wymiany tuleje tylnego dolnego wahacza (przednie).

Mam pytanie do kolegi mel7.

Na jakiej podstawie wiesz,że masz je do wymiany?Czym się objawia zużycie tych tulei?

Opublikowano
No też tak właśnie myśle. Tylko czy ktoś mógłby polecić jakies zamienniki albo może ktoś wie co to jest to z allegro?

 

Zamienniki Febi, Lemforder (ja zwykle tę firmę wybieram) lub Meyle.

Możesz szukać na Allegro lub w sklepie, który się reklamuje na forum (prawy górny róg ;) ), albo w każdym innym sklepie.

Opublikowano
Do wymiany ogolnie mam plywajace,te krotkie wahacze i wlasnie te nieszczesne tuleje.objawia sie tym ze auto lata na boki jak szalone,do tego w kanale z lyzka w rece wyszlo;)najlepiej tak sprawdzic.do tego nie ma zamiennikow,na realoem nawet nie pokazuje nr oryginalu tylko caly wahacz.jakies inne propozycje?
Opublikowano

Boicie się tych poliuretanów jak nie wiem co. Mało kto poczuje różnicę. Większość będzie się nakręcać, że twardo, że sztywno itp, a to tylko autosugestia. Jakby wsiedli do auta i nie wiedzieli co jest, to żaden się nie skapnie. Poliuretany wytrzymają tyle co oryginał albo i więcej.

 

Do autora -czy tytuł nie jest czytelniejszy teraz?- poprawiłem bez nagród. POzdr

Opublikowano
Też mam te tuleje do wymiany :? Czy jak zakupie te poluretany, to będzie można w ogóle włożyć je w miejsce tych starych? Jak wygląda taka wymiana? Jakaś prasa hydrauliczna czy coś w tym stylu ?
Opublikowano
objawia sie tym ze auto lata na boki jak szalone,

 

Kolego gdyby wymiana tych tulei nie pomogła to sprawdź dokładnie te wahacze http://allegro.pl/bmw-e39-wahacz-wachacz-gorny-przedni-tyl-meyle-i2900763347.html prowadzące z tyłu.

One mają największy wpływ na nie trzymanie kierunku jazdy.Jak są wywalone to najbardziej czuć podczas jazdy na śliskiej nawierzchni.

Opublikowano
Dzięki kolego bogi124 za podpowiedź ale jak widzisz mam jeszcze pływające do wymiany i myślę że tu leży największy problem:) nie wymieniam na ślepo a nóż, widelec, łyżeczka stołowa się uda, tylko sprawdzam auto i naprawiam co akurat trzeba i ma luz. Na chwile obecną nie mam już pomysłu, ewentualnie jakby ktoś miał używkę w dobrym stanie najlepiej okolice bydgoszczy.
Opublikowano

Podpowiem Ci tyle że te tuleje wahacza dolnego które chcesz wymienić ,są praktycznie dożywotnie i rzadko tam powstają luzy.Ale skoro sprawdzałeś i tak jest to wymień po prostu na nowe .Używanych wahaczy nie polecam ,szczególnie tych wielkich (sanek).

Tuleje pływające wymieniałem 2lata temu na febi i sprawują się ok.Jednak po wymianie pływających dalej nosiło samochodem.Dopiero po wymianie wahacza górnego autko idzie prościutko.Na kanale mechanik nie zobaczył luzu na tym wahaczu.Dopiero ja sam po zdjęciu koła wyczułem tam luzy,brechą oczywiście. :D

Opublikowano
A kolego powiedz ten górny wahacz to jest ten którym ustawia się zbieżność w tyle? Może wina leżała po stronie zbieżności? Ale nie o tym temat... We wtorek biorę się za robotę (pływające plus łącznik wahaczy obok pływającej) te nieszczęsne w sankach narazie zostawie do tego zbieżność i zobaczymy co będzie.
Opublikowano
Tak -ten górny wahacz jest na mimośrodzie i na nim ustawia się zbieżność ,jak ma luzy to ogarnięty diagnosta powinien od razu wyczaić.Na dolnym ustawia się kąt nachylenia koła .Najpierw wymień to co napisałeś a potem najważniejsze żebyś trafił na kogoś kto umie ustawiać geometrię w bmw, bo ja trafiłem dopiero za trzecim razem.Dwóch gości mimo super sprzętu nie potrafiło ustawić mi geometrii kół.
Opublikowano
Akurat takie rzeczy sam ogarniam:)kumpel ma warsztat calkiem niezle wyposazony,jak trzeba zawsze wszystko udostepni,a ja lubie takie zabawy.
Opublikowano
Auto ogarnięte, niebo a ziemia. Żadnych drgań powyżej 100km/h, jedzie prosto jak po szynach. Tylko takie małe ale może ktoś się będzie orientował. Górne jak i dolne wahacze z tyłu są w porządku ale auto lekko pływa na poprzecznych nierównościach. Czyto może być wina tuleji wózka?
Opublikowano
-a co z tą geometrią i zbieżnością,ustawiałeś po tej robocie? bo jak nie to się nie dziw że auto pływa.Kierownica stoi tak jak przed wymianą ,czy zmieniła położenie?
Opublikowano
Tuleji tylnego dolnego nie ruszałem. Geotermia idealnie ustawiona. Nic nie wychodzi poza granice błędu. Na prostej i równej zawsze bałem się powyżej 120km/h jechać a wczoraj pozwoliłem sobie 200 i jest ideał bez turbulencji i rzucania ale tak jak pisze na poprzecznych nierównościach no i czasami w koleinach(opony przod 215/60/16 tył 225/55/16 zimówki).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.