Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy elektryczne wsparcie / regulacja odcinka lędźwiowego w fotelach sportowych to Waszym zdaniem bardzo pożyteczna funkcjonalność, czy można się bez tego obejść? Zakładam że ewentualne pozytywy ujawniają się w dłuższych trasach. Czy faktycznie Waszym zdaniem to pomaga czy jest to raczej bajer który miło mieć ale jakby go nie było to byście nie żałowali? Czy próbował ktoś to doposażyć do foteli? Czy ta opcja występowała tylko w wariancie dla obu foteli na raz, czy również w wariancie tylko dla fotela kierowcy?

 

Patrząc na schemat realoem - czym się różni pompa lędźwiowa zaznaczona jako nr 5 (nr części 52107138787) od pompy lędźwiowej nr 9 (52107138786)? Ta pierwsza jest opisana jako "dla samochodów z fotel sportowy", druga jako "dla samochodów z fotel sportowy i podparcie lędźwi kierowcy i pasażera", no ale przecież to jest bez sensu bo ta pompa jest elementem tego "podparcia lędźwi kierowcy i pasażera". Co z tego rozumiem źle?

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/t/u/242.png

Opublikowano

U mnie jest to w zwykłych fotelach z dakotą.. jako, że mam problemy z kręgosłupem, możliwość ustawienia oparcia pod siebie jest bezcenna. Dla mnie opcja MUST HAVE jak xenony i nawigacja.

Wątpię, żeby opcja występowała fabrycznie w jednym fotelu.

Opublikowano

Mam tę funkcję w obu przednich siedzeniach. Użyłem jej jeden raz aby dopasować oparcie do swoich wcięć i wygięć :mrgreen:

Można się bez niej obejść, ale bardzo dobrze jak jest :cool2: - poprawia komfort.

Jest to jakby dwuczęściowa poduszka którą pompując dopasowujesz oparcie do swego kręgosłupa. Osobno górna część lędźwi, osobno dolna.

Nie sądzę aby były fabrycznie fotele z regulacją tylko kierowcy, ale robiąc moda... tylko czy nie łatwiej wymienić fotele na takie z regulacją?

No i ważne jakie byłyby koszty.

Pozdrawiam
Opublikowano
tylko czy nie łatwiej wymienić fotele na takie z regulacją?

No i ważne jakie byłyby koszty.

 

No właśnie m.in. dlatego pytałem. Rozglądam się za fotelami na wymianę, powyższa funkcja nie zdarza się często i muszę pomyśleć jak bardzo mi na tym (czy w ogóle?) zależy. Doposażenie jest dość drogie, z tego co widzę po kosztach z realoem to ponad tysiąc pln na fotel, także dokładanie tej funkcji jest nieopłacalne moim zdaniem.

Opublikowano

Sądzę, że takie doposażenie miałoby sens tylko przy okazji wymiany foteli bo są np. zniszczone. Jeśli wóz jest w miarę nowy a foteliki ok to taką kasę przeznaczyłbym na coś innego a pod plecki jasiek... :lol:

Ale bogatemu wszystko wolno :norty:

Pozdrawiam
  • 2 miesiące temu...
  • 4 lata później...
Opublikowano
Powiecie mi jak to jesteś z doposażeniem w pompowane lędźwie? Wystarczy plus minus jak w przypadku pompowanych boczków czy cis więcej trzeba jakiś moduł itp? Mam fotel seria i chce wsadzić fotel seria z tylko lędźwiem i zastanawiam się czy sprawa jest taka sama jak przy sport pompowany boczku
  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam. Odkopuję wątek. Mam fabrycznie zamontowane fotele sportowe z pompowanymi boczkami, chce dołożyć podparcie lędźwi. Nie mam oryginalnych wiązek, próbuje coś samemu pokombinować ale nie bardzo wychodzi. W kostce przycisku jest 5 kabli, plus, masa i 3 idą do pompki i nie wiem jak to połączyć. Przewody są dokładane przeze mnie tak wiec po kolorach nie dojdzie. Prośba o podpowiedź. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.