Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Dziś kolega wymienił u mnie uszczelniacz wybieraka skrzyni, olej w skrzyni i dyferencjale. po wszystkim całość poskładana, przykręcony wał dokładnie tak samo jak był, podpory identycznie jak były bo wszystko najpierw zaznaczyliśmy, uszczelniacz na miejscu olej zalany, jazda próbna a tutaj masakra. W granicach 1500-2000 obrotów strasznie wibracje po całym aucie, i stuki pochodzące z pod auta od wału najprawdopodobniej.Wszystko jest zrobione dokładnie tak jak było. Wibracje sa ogromne i stuki, tak powyżej 2 tyś obrotów wszystko ustaje i ani najmniejszego drgania, najgorzej jest przyspieszać na 2 biegu. 1 i 3 też to czuć ale dużo mniej. Przyjrzeliśmy się podporze wału tej pierwszej ma troche luzu łożysko, czy to może powodować aż tak wielki drgania?? Wcześniej przed rozbiórką wału była spokój i cisza. A czy ta druga podpora bliżej tyłu auta też może to powodować? Ta druga jest wymienna czy nie? Bo nie wiem jak ja wyciągnąć. pzdr Edytowane przez mateusz88
Opublikowano
Sprawdz kolego czy dobrze przykręcileś gumową podpore walu i czy wal jest idealnie w osi ,bo tą podpore można odwrotnie przykręcic i na 99% tak zrobiles ,wiem po sobie bo też odwalilem taki numer :D
Opublikowano
u mnie objaw był podobny jak mechanik podczas wymiany dwumasy rozpiął wał i źle zlozył na frezie :? musiałem wszystko rozkręcić i złożyłem ponownie wg znaków jakie sam sobie gość narysował i jak ręką odjął :cool2:
Opublikowano
Robert miałeś w 100% racje!!! :cool2: tylna podpora wału ta bliżej tyłu samochodu była przykręcona "do góry nogami" po zamianie jak ręką odjął... problem rozwiązany :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.