Skocz do zawartości

M60 4.0 na cieplym silniku nie wkreca sie na obroty,muli,dus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Nie moglem znalezc na forum mojego problemu wiec pisze tutaj. Sprawa wyglada tak, po odpaleniu do okolo 40-50 C BMW chodzi jak marzenie, jest moc jest wszystko, kreci sie normalnie do 7000 rpm. Pozniej od tej temperatury okolo 50 do 90 jest z sekundy na sekunde gorzej. Przy temteratusze 90 C idzie tylko do 2000 rpm, pozniej od 2000rpm do jakichs 2500 rpm dusi sie i przerywa niemozliwie,az problem jest zeby obrotomierz wogole drgnal dalej, od 2500 rpm do 4500 rpm idzie normalnie i przy 4500 rpm nastepuje calkowite odciecie, az czuc jak auto hamuje, poprostu tak jakby odcielo mu sie doplyw paliwa. Dzisiaj zalozylem nowy przepywomierz, fakt zamiennik niemieckiej firmy, bo orginal BMW kosztuje 1500 pln i jest jedynie moza malutka poprawa, ale w sumie objawy dalej te same. W srode po nowym roku bede mial nowy czujnik polozenia walu korbowego i jak to nie pomoze to juz poprostu nie mam pomyslow. Mial ktos moze taki przypadek? Co moze ja bolec?
Opublikowano
Po podlaczeniu wyskoczyl mi blad czujnika polozenia walu korbowego, czujnik oczywiscie zmienie ale kolega ktory juz dosc dlugo siedzi w BMW stwierdzil ze to musi byc przeplywka no i przeplywka zmieniona i nic. Jedno co mnie zastanawia dlaczego zaraz po odpaleniu poki wysokiej temperatury nie zlapie jest wszystko ok.
Opublikowano
No to faktycznie moga byc objawy czujnika walu, zimny ciezko odpala a cieply warjuje strasznie. Ten czujnik znajduje sie z przodu silnika ponizej pompy wody, tak? Bede mial zamiennik nowy jakiejs niemieckiej firmy podobno ze dobry za 200 pln, nie wiem oplaca sie bo czytalem ze akurat na ten czujnik to nie ma co kasy zalowac.
Opublikowano

Raz wymienilem na chinski i byl gorszy niz moj zepsuty ,a czesci elektrycznych nie mozna zwracac ,bynajmniej u mnie w miescie -porazka :cry2: i tez 200 zl zatopione w blocie od tamtej pory tylko Siemensa szukam

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF51&mospid=47516&btnr=11_1589&hg=11&fg=10 nr 14

Tez slyszalem o tej nazwie "generator impulsow" ale czy jest fachowa :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
Jeszcze jedna rzecz, za chwile biore sie za wymiane czujnika, musze pozniej jechac na kompa i skasowac blad czy buma sama to ogarnie ze ma dobra czesc?
Opublikowano
NO wlasnie wymienilem czujnik, ten ktory wyciagnalem byl wytarty do rownosci. pewnie jeszcze orginal, no chyba ze poprzedni wlasciciel tak dbal o samochod. Jutro rano bedzie jazda probna bo troche chmielu do wymiany poszlo. Mam nadzieje ze to w tym siedzial problem.
Opublikowano
Jednak byl czujnik, jak swoj stary wyciagnalem jeszcze z napisem BMW to byl wytarty do rownosci. Teraz chodzi normalnie 7000 rpm i zmienia bieg na sporcie. Dzieki za porade.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.