Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema szukalem na forum i nie moge znaleźdź!! Czy wogle duzo zabawy jest z wymiana?? i jak mozecie dajcie jakies linki!! to jest 520i 97r E39 Tourning. Z góry dzieki jak bede mogl pomoge w innych tematach!!
BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano
W warunkach garażowych raczej trudne, trzeba miać wyciskarkę ewentualnie "zdrowy" podnośnik. Ważna jest precyzja bo można uszkodzić piastę i łożysko ale jak ktoś to już robił to ok. 2godz. i po sprawie jeśli nie to raczej odradzam samemu się za to brać.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
No wlasnie mam prase hydrauliczna i reczna!! Powinienem dac rade jak a tam sa jakies pierscienie SEGERA czy cos takiego??
BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano
Heh widze ze duzo ludzi czyta!! Ale na litosc boska pomozcie cos ;-D :D :modlitwa: :) :cool2: :dance: jakis link co kolwiek ;-)
BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano
Tak są i mogą być zapieczone i wtedy jest trochę zabawy. W nowym komplecie zazwyczaj dają też ten pierścień. Po wyjęciu pierścienia stare łożysko pewnie się rozsypie pozostałą część trzeba wycisnąć równo dopasowanym trzpieniem. Nowe łożysko trzeba wtłoczyć (używając do tego zewnętrznej krawędzi) równo uważając żeby go nie zniszczyć.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
No koledzy w E-39 wymienia się całą piastę.Czy jest do śrub dojście czy trzeba ściagać całą zawiechę ,SORRY ALE JUZ NIE PAMIĘTAM ROBIŁEM TO 528 ZE 4 LATA TEMU.Są cztery śrubu ,ale potrzeba do nich kluczy nasadowych tzw gwiazdek .troche roboty z tym jest ,lepiej zlecic mechanikowi niech sie pomęczy.Pozdrawiam!!!!!!!!!
Opublikowano
podjezdzasz do serwisu BMW.idziesz do serwisu i mowisz "prosze Pana cos mi sie zepsulo w aucie"po prau godzinach odbierasz i placisz chory rachunek
Opublikowano
jezeli to jest tak jak w E34 to przeciez wystarczy odkręcić koło, ściągnąć tarcze hamulcową i ściągnąć dekielek pod którym będzie śruba duuuża chyba 40. Odkrecasz wyciągasz piaste starą wkładasz nową dokręcasz powiedzmy na maxa i zakładasz dekielek tarcze i koło, po robocie. Ja za piaste płaciłem koło 300 zł (do E34) do E39 może być w podobnej cenie, Oczywiście zależy od firmy. Można sie pokusić o wymiane samego łożyska ale z tym już jest zabawa opisywana w pierwszych postach. A samo łożysko może kosztować z 150 zł.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Sam wymieniałem bez zdejmowania zawieszenia. Jest trochę roboty, przeszkadza amor i potrzebne są dobre klucz płaski, oczkowy chyba 18.
Opublikowano

Sluchajcie a jak zweryfikowac czy to lozysko??? Bo ono lekko szumi (tak mi sie wydaje) ale jak hamuje a jak jade szybko (od 60 kmh) jest oki!! Ja ja unosilem i ruszalem na lewo na prawo kolem i jest oki nie ma luzów!! Wiec od czego moze byc jeszcze taki szum?? Twarde opony?? W lecie mam 245/40/17 michelin piloty a w zime 195/65/15 good year ultragrip 6.

Pomozcie cosik bo nie wiem czy to rozbierac!

BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano
Zużyte łożysko najpierw szumi, "buczy" przy określonej prędkości a jeśli już masz luz na kole to już nie jest wesoło :!:
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.