Skocz do zawartości

520i 97 sekwencja - problem z odpalaniem na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdź czy masz w sterowniku gazowym włączoną funkcję podgrzewania wtryskiwaczy, bo jak są brudne w środku i jest na minusie to przy tej funkcji potrafią się zawieszać i puszczać gaz. po za tym gdy instalacja się rozjedzie lub jest źle ustawiona to korekcje sterownika benzynowego potrafią się tak rozjechać że wtryski leją jak głupie i zalewa silnik

a tak z doświadczenia obstawiam pompę paliwa

powodzenia

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja u siebie opstawiam 2 rzeczy pompe paliwa,i cos z gazem nieszczelnosc, bede opserwowal i zobaczymy narazie odpala zawsze za 2 razem na zimnym silniku.Jezdze tylko na benzynie gaz zakrecony.Jak dalej tak bedzie napewno jade najpierw do mechanika od Bmw a pozniej od gazu.
Opublikowano
aby sprawdzić czy to pompa po przekręceniu klucza na zapłon nie odpalaj od razu tylko poczekać aż pompa ucichnie - nabije ciśnienie i wtedy sprawdź czy odpali od strzała. jeżeli tak to wina pompy
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompa jak nie trzyma ciśnienia to może chodzić non stop i nie wytworzy takiego ciśnienia jak powinna.

Ostatnio w e36 musiałem zmienić pompę bo gasł zaraz po odpaleniu. Odpalał za drugim - trzecim razem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzisiaj przed odpaleniem zrobilem tak zaplon wylaczylem 10sekund odczekalem i znowu zaplon i tak z 4 razy ale odpalil za 3 razem ale i tak jest duzo lepiej bo wczesniej jak jezdzilem na gazie to z 10 razy krecilem
Opublikowano

Witam

Ponownie walka z odpalaniem nadal trwa tzn jest u mechanika i dzwonil do mnie ze na kompie wyszlo czujnik polozenia walu i czujnik temperatury silnika ma wymienic i zobaczymy co bedzie.

Opublikowano

Witam

Udalo sie zrobic fure :D autko odpala normalnie za pierwszym razem jednak to byla wina czujnikow polozenia wału i temperatury silnika.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżę temat gdyż mam podobny problem który wraca zimą jednak wyglada to tak że rozrusznik odbija z powrotem nie chce zakręcić by auto odpaliło i tak wiele razy zanim załapie. A na pych od razu po wrzuceniu 2 łapie w ciągu sekundy dosłownie.

Najdziwniejsze jest to ze jak biorę go z garażu zimnego problem nie występuje dopiero jak pojadę gdzieś zgaszę i za chwilę znowu chce odpalić to rozrusznik nie załapuje.

Opublikowano
to jak silnikiem nawet nie kreci to pewnie problem z rozrusznikiem albo aku daje slaby prad.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Miałem ten sam problem, jak możesz wyjeździć gaz do zera parę dni na samej benzynie i wtedy zobaczysz,a jaki masz parownik od gazu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem ten sam problem, jak możesz wyjeździć gaz do zera parę dni na samej benzynie i wtedy zobaczysz,a jaki masz parownik od gazu?

A co ma ''piernik do wiatraka"?Po co wyjeżdżać gaz do zera,co to pomoże przy odpalaniu auta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.