Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.po wymianie krocca co łączy wąż od chlodnicy z blokiem silnika,sciągnąłem kolektor ssący,egr, plastikowe obudowy silnika,filtry kabinowe i po tej i operacji auto zaczeło dziwnie gwizdac od 2500rpm,wczesniej takich objawów nie było,poradzi ktoś co to może być?

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=19m2eEejAlI

 

a to audio jak po wyłączeniu silnika cos mi tam zasysa,jakis stuk słychac przy turbinie i nie wiem czy to normalne jest

 

sekunda 12-13

 

http://fankis.wrzuta.pl/audio/16gNw7c6zTh/po_wylaczeniu_silnika

Opublikowano

klapki usunięte,uszczelek pod kolektor nie dawałem nowych\

 

 

ten dzwięk jest jakby z prawej strony autko jest angielskiej wersjii

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Ten gwizd brzmi jak turbo, chociaż twierdzisz że przed zdjęciem kolektora go nie było.To wskazywało by na to że coś źle poskładałeś i jest nieszczelność w dolocie.Uszczelki pod kolektor nie trzeba wymieniać za każdym zdejmowaniem ale może już wcześniej ktoś to robił i są zmęczone.

Edytowane przez bogi124
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pryskaj plakiem na kolektor na pracującym silniku i jak silnik zwiększy obroty to znaczy że zaciąga lewe powietrze.

Metoda sprawdzona i skuteczna jak je****nie :norty: (ja zawsze o tym :mrgreen: )

Uszczelki pod kolektor kosztują śmieszne pieniądze.

Ale szczerze to wygląda mi na nieszczelność doładowania.Obadaj wszystkie złącza co idą od turbo.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Pryskaj plakiem na kolektor na pracującym silniku i jak silnik zwiększy obroty to znaczy że zaciąga lewe powietrze.

Metoda sprawdzona i skuteczna jak je****nie :norty: (ja zawsze o tym :mrgreen: )

Uszczelki pod kolektor kosztują śmieszne pieniądze.

Ale szczerze to wygląda mi na nieszczelność doładowania.Obadaj wszystkie złącza co idą od turbo.

 

Ja waliłem zmywaczem do hamulców :mrgreen:

Opublikowano
moze to byc nieszczelny układ dolotowy ale mam jeszcze pytanko podłaczyłes podcisnienie do agr-u

 

Tak podlaczylem,ale skontroluje go.

 

W sobotę będę szukał przyczyny,odrazu wymirnie filtr powietrza bi przejechał już 25tys km.Wiecie co analogicznie do gwizdow zaczely się problemy z temp silnika tzn że. Temp potrsfi mu spaść z 80 stopni na 50 po 2 km zjeździe z górki,a na postoju wskazówka lubi na mouch oczach spadać w dol,czy może to mieć coś wspólnego z gwizdami?termostaty główny i egr chce wymienić w następnym miesiącu

Opublikowano
sprawdz jeszcze układ napedowy paska klinowego rolki itp a do alternatora ci nic nie wpadło /?

 

A wiesz to?:)

-

Syczy mi dosadnie jakby z okolic prawego filtra kabinowego,czyli okolixe turbiny,

Jak go delikatnie wkrecam na obroty to nic nie syczy,im mocniej mu dupne tym bardziej syczy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
i po gwizdach!mialem problem z termostatem AGR temp silnika jaka uzyskiwalem byla max 65.C nawet przy butowaniu, i leciala w dol w strasznym tepie, i byly przy tym gwizdy,jak widzieliscie na filmiku!Wczoraj wymienilem termostat AGR silnik zagrzal sie do 80.C duplem mu na maksa do 4.5 tys i nic!!I jest pieknie!!:)
Opublikowano

Profilaktycznie dodam, iż pryskanie Plakiem na kolektor silnika z turbiną nic nie da - tam jest nadciśnienie więc nieszczelności skutkują uciekaniem powietrza nie zaś zasysaniem. Nieszczelności łatwo rozpoznać po zaolejeniu okolic dziurki:) A turbo - moje jak jest zimny silnik też słychać po otwarciu okna.

Pzdr.

t.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nieszczelności łatwo rozpoznać po zaolejeniu okolic dziurki:)

Uprasza się o nie pisanie takich rzeczy bo znów temat pójdzie w wiadomym kierunku :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Nieszczelności łatwo rozpoznać po zaolejeniu okolic dziurki:)

 

Za bardzo nie wiem o którą dziurkę koledze chodzi? ale wszyscy chyba mamy kosmate myśli :obloki:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.