Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwa dni temu przepałowałem trochę samochód, na prostej, bez boków, kilka razy do odciny. W trakcie powrotu zacząłem odczuwać drobne, dodatkowe wibracje w czasie biegu jałowego bądź przy bardzo wolnych prędkościach (np przy parkowaniu). Powyżej ~1,5k obr/min wszystko wraca do normy. Drgania odczuwane głównie na kierownicy, skrzyni i fotelu. W parze do tego słychać także cichutki dodatkowy stukot (tylko we wnętrzu, przy zamkniętych drzwiach)- na tyle cichy, że słyszę go tylko ja, bo wiem jakie dźwięki wydaje mój samochód. Wystudziłem go i sytuacja się powtarza. Wszystkie płyny eksploatacyjne w normie, także temperatura, nic jak nie kapało, nie kapie nadal.

 

Oczywiście może to być jakaś głupota, np gdzieś wydech zaczął delikatnie się obijać. Jako że martwię się o mój samochód, oczywiście wkręcam się w jakieś wyczytane w sieci historie o przestawionym rozrządzie czy tym podobne. Może ktoś mi coś poradzić po powyższym opisie?

 

 

pałowanie jakoś dziwnie mi się kojarzyło. pzdr Sobo

Opublikowano

przestawiony rozrzad to chyba auto by calkiem inaczej chodzilo?...

ja swoje 1.8i "przepalowalem" pare razy to zawory mi zaczely ostro stukac :mrgreen: ale temp byla pomiedzy norma a czerwonym jak gume palilem.

przesluchaj na kanale dobrze silnik, niech Ci ktos pomoze :)

 

przykladowo kolega w e46 mial drgania ale przy gaszeniu i odpalaniu..

gdy z malym zrywem ruszylem to zobaczyl na kanale jak silnik na poduszce z jednej strony podnosi sie o wysokosc jednej poduszki.

 

a wiec probuj podobnie moze cos zobaczysz :)

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.