Skocz do zawartości

Dziwny dzwiek rozruchu, brak iskry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

 

mam problem , szukam od wczoraj odpowiedzi , wszedzie, i nie mam pojecia co sie stalo...

przedwczoraj jechalem moja BMW od kolezanki, stanalem na skrzyzowaniu i mi zgasla.. nie odpaliła juz, zostawilem ją tam, potem przyjechalem i odholowałem pod dom, myslalem ze akumulator moze byc slaby, bo bardzo dziwnie kręcił, podpiąłem , i nic.. krece, krece i nic.. pompka działa, ale nie ma iskry , jednak calkiem inaczej kręci, jakby szybciej, bez oporów... jakby sprężanie padło.. nie mam zielonego pojecia, dzwiek jest dziwny, nie czuc wogole szarpania silnika, nic, tak jakby silnik nie stawiał oporów... co Jej moze byc? :(

 

 

viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano
Dźwięk jakby wiertarki? Elektromagnes w rozruszniku się zawiesił, popukaj trzonkiem młotka w korpus, powinno pomóc
Opublikowano
nie czuc wogole szarpania silnika, nic, tak jakby silnik nie stawiał oporów

 

Jesteś 100% pewny, że silnik kręci?

Opublikowano
Bo ci rozrusznik kręci tylko w sobie nie przenosi siły na na wał i w zyciu iskry nie bedziesz mial. Bo jak ci palec rozdzielacza da iskre skoro on tez sie nie obraca i nie rozdziela iskry na cylindry. Sprobuj go na pych odpalic. Zobaczysz ze zaskoczy :) @tomsen jak on ma dzwiek jak z wiertarki to na 80% rozrusznik sie rozlecial. Sam w pierwszym poscie napisal ze nie szarpie silnik a powinien.
Opublikowano
Dźwięk jakby wiertarki? Elektromagnes w rozruszniku się zawiesił, popukaj trzonkiem młotka w korpus, powinno pomóc

 

Dokładnie to napisałem wyżej. Zauważyłem, że bendiksy lubią klękać po pierwszych przymrozkach, a może to tylko zbieg okoliczności.

Opublikowano
Masz racje. Niech sprobuje go rozciagnać na 100% odpali. Kiedys jak mialem Vectre A to mialem tą samą historie z rozrusznikiem starch bylo auto na stacji gasić bo nie wiedzialem czy odpale ;)
Opublikowano
hahah u mnie w cougarze 2,5 po każdym przymrozku miałem wiertarę :D nigdy więcej forda ;)
Opublikowano
silnik sie kreci, kreci sie wentylator i koło pasowe wraz z paskiem.. sprobuje zaraz na pych, zobaczymy czy pojdzie :)

 

powodzenia :cool2: :mrgreen:

Opublikowano
no i nic... nie odpalił... gorzej, ze spod maski kiedy puscilem sprzeglo bylo slychac jakby silniczek jakis ktory zostal wprowadzony na bardzo wysokie obroty... nie wiem jak to wytlumaczyc, cos jakby sie rozrusznik krecil caly czas z silnikiem...
Opublikowano

Stary. Pasek piznał bo to m40 jest. Zrywaj głowice i do remontu jak jestes z kolic białegostoku to pisz to cos moze poradzimy(Pracuje w firmie ktora zajmuje sie tym). Tak jak mowilem pasek strzelil i juz masz na 100% pogiete zawory. Odkrec osłowne rozrzadu i sprawdz jeszcze czy na pewno pasek strzelil...

 

@edit

Przyjrzałem sie i to nie jest M40 chyba a jak nie jest to ma łańcuch :mad2:

Opublikowano
(...)

@edit

Przyjrzałem sie i to nie jest M40 chyba a jak nie jest to ma łańcuch :mad2:

 

To jest M40 i to jest moim zdaniem zerwany pasek. W tym przypadku, wątpię jednak w sens remontu tego silnika, ponieważ nowszy m43b16 z osprzętem na swap p&p można kupić za naprawdę śmieszne pieniądze.

Opublikowano
te silniki maja juz swoje latka i jezeli nie bral ci oleju, ani nic zlego sie nie dzialo, mial moc itd. to mysle ze warto zrobic ta glowice. Choc moja rada jest taka ze przed zdjeciem glowicy zarzuc drugi pasek i sprawdz cisnienie, bo mialem juz przypadek pare razy ze po zerwaniu paska rwalem glowice i okazalo sie ze nic sie nie stalo. Pozdr
E36 m50b25 VANOS coupe
Opublikowano

Jeśli spotkały się zawory z tłokami,to jest bardzo prawdopodobne,że nie tylko głowica do zrobienia,na pewno tłoki do wymiany (pierścienie też),a może nawet korbowody.

W takim wypadku szukał bym drugiego motoru.

Opublikowano

patrzylem za tymi silnikami, tzn m43 i naprawde tanio mozna go dorwac, tak wiec jutro po upewnieniu sie ze to rozrząd i silnik jest uszkodzony wezme tego m43 na łańcuchu, jutro zaczne wykręcać moj m40..

 

te silniki maja juz swoje latka i jezeli nie bral ci oleju, ani nic zlego sie nie dzialo, mial moc itd. to mysle ze warto zrobic ta glowice. Choc moja rada jest taka ze przed zdjeciem glowicy zarzuc drugi pasek i sprawdz cisnienie, bo mialem juz przypadek pare razy ze po zerwaniu paska rwalem glowice i okazalo sie ze nic sie nie stalo. Pozdr

 

niestety, nie wiem czy bral olej itd bo autko kupilem w czwartek, tzn zamienilem sie za moje i juz boli :( w kazdym razie dzieki Panowie, nie pozostaje mi w tej chwili nic innego jak swap.. oby po podłączeniu wszystkiego zaczął grać jak należy ..

Opublikowano
Ja bym robił tylko głowice ;) bo zawory są za miekkie zeby cos zrobic tlokom a tym bardziej korbowodom. Uszkodzic tloki mozna wtedy jak zawór sie urwie a jak pasek strzeli to wymiana zaworów i jazda dalej :cool2: Na codzien robie przy silnikach i tam po zerwanym pasku nie ma biedy. W M40 glowica ma dość duze komory spalania i jeżeli wydech z sącym zaworem sie nie spotkał to moze nic nie być. Warto założyć nowy pasek i sprawdzić. Akurat w tym tygodniu robilismy jeden silnik tyle ze 1.8 M40 jednak znalazl sie pasjonat ktory naprawia swoje auto. Dodam jeszcze ze na gazie jezdzil rok a zawory na pelna skale trzymaly :). Kolega moja rada to najpierw zalozyc pasek dopiero potem bawic sie w swapy
Opublikowano
rozrusznik szwaby zrobili z takimi satelitkami co zmniejsza zapotrzebowanie na prad lzej kreci to poda ja to mialem mi to padlo krecil rozrusznik ale zadko ciagna moror naprawa u mnie 80 złn + 50 demontaz z montazem
jedynakk
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.