Skocz do zawartości

e36 2.0 brak, słabe ogrzewanie na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

A wiec po uporaniu się z silnikiem i zaworami czas na kolejną usterkę.

Otóż na jałowym, powiedzmy kiedy stoję w korku czuję wyraźne osłabienie się ogrzewania. Auto jest z Klimą, na takia dwa pokręciołka od temperatury. Dodam że kiedy jadę, ogrzewa jak się patrzy, cieplutko jest. Natomiast na jałowym wyraźnie słabnie. CO oprócz nagrzewnicy może być nie tak. Czy jest jakaś pompka, silniczek która wymusza obieg płynu na biegu jałowym?

Opublikowano

Kolego na początek sprawdź stan płynu.

Kiedyś miałęm podobną sytuacje jeszcze za czasów Renault Scenica. Raz grzał raz nie, na postoju praktycznie wcale.

Potem okazało sie że uszczelka pod głowicą była wypalona, płyn uciekał i dlatego nie było obiegu przez co nie grzał bo nie miał skąd.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano
Głowica była robiona cała podczas problemów z zaworami, Pisałem o tym w poprzednim wątku. płyn jest ok.
Opublikowano
pompa jest okay, sprawdzana była. A czy w E36 wystepuje jakas pomka któa wymusza obieg na jałowym?
Opublikowano
wymieniana była ok 5 miesięcy temu, No i ostatnio jak u mechanika byłem to tez powiedział że sprawna, więc zakładam ze jest ok. Osobiście nie sprawdzałem jej, nie wiem tez jak miałby to zrobić tak naprawdę
Opublikowano
Mam ten sam problem. Ale u mnie z płynem dzieją się dziwne rzeczy. Jak doleję płynu do wskazanego poziomu to po jakimś czasie spada poziom i utrzymuje się sporo niżej. Silnik uzyskuje temperaturę prawidłową. Szukać gdzieś wycieku?
Opublikowano
Mam ten sam problem. Ale u mnie z płynem dzieją się dziwne rzeczy. Jak doleję płynu do wskazanego poziomu to po jakimś czasie spada poziom i utrzymuje się sporo niżej. Silnik uzyskuje temperaturę prawidłową. Szukać gdzieś wycieku?

 

Kolego sprawdź uszczelke. Dolewasz ale jak dłużej pojeździsz to możesz mieć problem i to spory. Lepiej dmuchać na zimne. A skoro płyn ucieka, to na postoju byś zobaczył jakąś plame

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam kolegow. pozwolilem sobie odswierzyc temat. wiec jak stoje na postoju i auto juz nagrzane-termostat jeszcze zamkniety i powiedzmy temp.ustawiona na 24(climatrnic) nawiew w polowie to grzejem ok ale jak wezme nawiew na maxa to wtedy zaczyna chlodne leciec i musze dodac gazu..w tamta zime tez tak mialem..wszytko ok niby a jak nawiew na max na postoju wtedy lipa..jak w polwie np to juz ok..co moze byc nie tak?plyn w normie temp rowniez zawsze pion w korkach nic sie nie dzieje nie pokojacego,pieknie grzeje w czasie jazdy czy na postoju dopoki wlanie nawiwu na maxa nie wlacze..
Opublikowano
kolego pewnie masz walnięty elektrozawór podciśnienia ogrzewania. Klima dwustrefowa czy jedno? Radziłbym pierdyknąć w niego ze dwa razy bo może się tylko zawiesił...
czarno... nisko... i szeroko...BMW Bokiem Możesz Wszędzie
Opublikowano
Mam ten sam problem. Ale u mnie z płynem dzieją się dziwne rzeczy. Jak doleję płynu do wskazanego poziomu to po jakimś czasie spada poziom i utrzymuje się sporo niżej. Silnik uzyskuje temperaturę prawidłową. Szukać gdzieś wycieku?

Cześć u mnie ciekło z tego krućca z tyłu od wody ,sprawdź też odpowietrzenie tą śrubę przy chłodnicy :D

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
climatronic dwu strefowy mam,juz w tamta zime bylo tez to..ogolnie ogrzewanie ladnie daje tyle ze wlasnie na postoju nie moge na maxa brac bo wtedy wlasnie zaczyna chlodniejsze leciec i trza gazu dodac,wiec od czego mam zaczac?odpowietrzony dobrze,pompa raczej nie bo by sie grzal przeciez,strumien jest po odkreceniu korka tylko wlasnie bez dodawania gazu leci po sciance a zeby bylo go widac to lekko gazu trzeba dodac,no ale ogolnie bez dodania gazu jednak jest ten strumien..co wiecej szukac?jak juz mocniej nagrzany to lepiej jest troche..
Opublikowano
witam koledzy,zauwazylem dzis cos takiego ze na postoju tak jak wczescniej pisalem leci chlodne jak nawiew na max ale tylko od strony kierowcy na szybe przednia i boczna natomiat u pasezera grzeje,wiec co jest?ale gazu jak dam to zaczyna grzac od strony kierowcy tez. ?
Opublikowano
witam koledzy,zauwazylem dzis cos takiego ze na postoju tak jak wczescniej pisalem leci chlodne jak nawiew na max ale tylko od strony kierowcy na szybe przednia i boczna natomiat u pasezera grzeje,wiec co jest?ale gazu jak dam to zaczyna grzac od strony kierowcy tez. ?

 

Elektrozawór ogrzewania. W przypadku bmw z półautomatyczną klimatyzacją, dwustrefową to normalka. U mnie było podobnie. Po wymianie wymienionej części problem znikł. Koszt 80zł :)

 

PS.

Pamiętaj elektrozawór jest podwójny w autach z klimą.

Opublikowano
ale ja mam climatronic a nie polautomatyczna..a ten elektrozawor to u mnie jest kolo serwa bo patrzylem..ale to czemu jak dodam gazu to u mnie zaczyna grzac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.