Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od pewnego czasu mam sporadycznie komunikaty o problemie z elektroniczną blokadą. Temat jest w kilku wątkach więc samego komunikatu i jego przyczyn nie warto opisywać, mam inne pytanie. Czy w trakcie produkcji zmieniano konstrukcję kolumny, a jeśli tak to w jakim zakresie. Pytanie zadaję bo mam zamiar wymienić w swoim samochodzie (rocznik 2006) tylko sam elektro-rygiel blokady pozyskany z kolumny z roku produkcji 2009 - 2011. Co sądzicie o takim pomyśle. I drugie pytanie - czy ktoś rozbierał samą kolumnę na części - czy jest to możliwe, a jeśli tak to jak się do tego zabrać? Przed ewentualnym montażem używanej warto byłoby sprawdzic jak wygląda jej stan techniczny od srodka.
Opublikowano

No no.... gruba robota się szykuje :wink:

 

Tu masz foto-story co i jak się demontuje http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387

O ile sie zdecydujesz to powodzenia! Zaopatrz się jednak w E10, T10 jak i klucz do tzw "Torx Plus Security", te z kroku 18 :!:

Bez tego możesz mieć trudniej - poza tym patrz krok 12 :!:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do kolegi Arcisz - znam ten link, ale mnie nie chodziło o sposób wymontowania z samochodu ( to jest stosunkowo proste - jak ktoś już napisał za drugim razem potrzeba 30 min.), a rozmontowania jej "na części pierwsze" aby sprawdzić czy w środku wszystko jest OK - szczególnie o sprawdzenie czy nie ma uszkodzeń np powypadkowych, albo np rdzy gdy pochodzi z auta po powodzi.

A co do aktualizacji oprogramowania - podobno nie zawsze daje pozytywny efekt, a też kilka stówek trzeba zapłacić. U mnie błąd pojawia się gdy podczas załączania lub odblokowywania pojawia się trochę inny odgłos, co wskazuje raczej na problemy mechaniczne.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Aktualizacja i reset elv pod sama kiere to max 150zl w kazdym razie w moich oklicach :) odezwij sie na pw to zaproponuje ci niedrogie rozwiazanie :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na innym forum znalazłem opis procedury kasowania rejestru błędów.

 

"W E90 zrobiłem tak - Inpą wszedłem do CAS.

Skasowałem błedy FS i IS, a następne F6(steuern), F4 to "steuergeret reset", nie mamy opcji dla F5, ale na dole na przyciskach takowa występuje i jest oznaczona jako ELV Count Reset.

Zrobiłem obie rzeczy(najpierw F4, później F5, nie wiem czy kolejność jest ważna, tak po prostu wyszło Tongue ) i komunikaty znikły "

 

Co o tym sądzicie?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Procedura dobra ale jezeli dzialasz na starym sterowniku to w niedlugim czasie blad powroci i to tym razem na czerwono :nienie:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.