Skocz do zawartości

318 tds: Zimna pali, ciepła nie pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. To jest moje pierwszy post, prosze o pomoc. Mam wymarzoną bawarke, która jak zimna pali dobrze, niestety ciepła (świece nie grzeją widać po kontrolce) długo trzeba kręcić. Martwi mnie to to niedługo zima. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Opublikowano

Kiedys koles taki przypadek mial ,tylko ze u niego to byla pompa wtryskowa ,wiec nie mowie ze to ,to :nienie:

Swiece grzeja tylko jak jest silnik zimny/wychlodzony nie musza na goracym :wink:

A te "dlugie krecenie" to ile czasu wynosi w Twoim przypadku ?

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

Są dwa wyjścia

-wynalazek typu

http://allegro.pl/chip-ulatwiajacy-rozruch-bmw-opel-vw-tds-tdi-2-5-i2704131432.html

-drugie to regulacja (zwiększenie) dawki paliwa na ciepłym silniku, sprawdź kont wtrysku, ( u mnie po regulacji na zimnym i ciepłym pali od strzała) warto też wymienić przelewówki łącznie z koreczkiem na ostatnim wtrysku

Opublikowano
Zimny odpala po zagrzaniu świec po jakimś 2-3 obrocie (szybko ale obroty lekko falują potem juz jest okej), na ciepłym odpara 2 nieraz 3 razy dłużej i za autem pojawia sie chmura dymu tak jak by był zalewany? Nie mam pojecia.
Opublikowano
Pojętny mechanik od dizeków z kompem ustawi ci go jak segareczek , z tego ci piszesz to kwestia zabawy z dawką paliwa i delikatna korekta konta wtrysku.
Opublikowano
Dzieki wielkie za pomoc. Oczywiście sprawdze to o czym piszecie. I jak bd juz po sprawdzeniu to wrzóce to na forum.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Efektem nie palącej, ciepłej bmw, była niestety pompa wtryskowa. Po demontażu okazało się ze uszczelki były sparciałe i pompa była rozszczelniona (fest lała). Pompiarz wymienił cały komplet uszczelek z robocizną wyszło jedyne 250zł. Więc mam nadzieje ze to był efekt ciężkiego odpalania na ciepłym. Teraz czeka mnie tylko sprawdzenie na kompie kont wtrysku. Dobra rada po zamontowaniu pompy bmw wchodziła na max. obrotów. Przesunięcie nastawnikiem wyregulowało obroty. Mam nadzieje ze problem z odpalaniem minie :D
Opublikowano
Oprócz sprawdzenia kąta wtrysku na kompie koniecznie ustaw również dawke-bez kompa tego nie zrobisz.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano (edytowane)

odpowiedz znajdziesz w ksiazce sam naprawiam bmw

prawdopodobnie masz pompe napedzana lancuchem po dosyc duzym przebiegu wyciaga sie i poczatek wtrysku sie przestawia trzeba znienic wtrysku paliwa tu bym szukal zadne czujniki walu lyb walka i temperatury

Edytowane przez jedynakk
jedynakk
Opublikowano (edytowane)
w twoim silniku njest pomp s wtrysku paliwagnie to zmienia sie czaa naPEDZANA lancuchem jak sie wyciagnie to zmienia sie czas wtrysku paliwa w ksiazce znajdziesz jak to skorygowa to proste tylko trzeba uwarzac Edytowane przez jedynakk
jedynakk
Opublikowano
odepnij sonde i sprobuj bwtedy moze odcinac zaplon bo jest zly sklad mieszanki i nie chce uszkodzic kata

Przeciez to diesel M41 :duh:

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Po naprawie zimna nie paliła i brała dużo ropy,no i brak mocy w trasie podczas jazdy .Ustawienie pompy na kompie, wymiana 3 świec żarowych, 2 wtryski w ogóle nie dawały ropy, jeden porządnie lał.. Mam nadzieje ze zakończy się już mój problem z nieodpalaniem:). Dzięki wszystkim za odpowiedzi..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.