Skocz do zawartości

krótkie biegi, wysokie obroty a mała predkosc. 525tds e34


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

 

nie dawno kupiłem sobie e34 525tds. Martwi mnie troszke krotkie biegi. Przy predkosci 100km/h obroty mam z rzedu ok. 2800obr./min. na piatym biegu. Gdyby był szusty było by spoko ale go niema. Myslałem o zmianie tylnego mostu na jakiś z wiekszym przełozeniem napedu. Interesowało by mnie ok 2000-2200obr. prze setce.

 

A wiec mam takie petanko, czy ktos już badał taki temat? Robił jakies modyfikacje?

Mysle ze przy takiej zmianie spalanie powinno spasc w trasie, poniewaz duzo pokonuje odcinkow z wiekszymi predkosciami. Autostrady czy drogi eksresowe.

 

 

niewiem czy temat już sie pojawił, jesli tak to prosze o podanie linku.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
no jak na jazde po autostradzie przy 140km/h mam z tego co pamietam ok 4tys.obr. wiec to troszke dużo. Co za tym idzie takze spore spalanie.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

Może ktoś wsadził do niej jakiś lipny most? Wejdź pod auto i zerknij jakie masz przełożenie..

tutaj masz tabelke jakie powinny być seryjnie przełożenia w różnych wersjach silnikowych, z automatem lub bez: http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
dzieki za tabelke ale i tak według niej mam dla tds´a najmniejsze przełozenie. Czyms tylne mosty w e34 roznia sie procz zebatek w srodku? Czy sa takie same? Czodzi mi o polosie podłaczenie wału i mocowania. Zerkne jutro jakie mam dokładnie przełozenie mostu.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
Moze masz most od benzyniaka czy cos? Ja w benzyniaku przy 100km/h mam 2tys wiec przy dieslu powninno byc jeszcze mniej.
Opublikowano
dzieki za tabelke ale i tak według niej mam dla tds´a najmniejsze przełozenie. Czyms tylne mosty w e34 roznia sie procz zebatek w srodku? Czy sa takie same? Czodzi mi o polosie podłaczenie wału i mocowania. Zerkne jutro jakie mam dokładnie przełozenie mostu.

 

 

Tzw. głową (czyli sprzęgłem z wałem). Są duże i małe, ale można je zamienić w razie czego.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze masz most od benzyniaka czy cos? Ja w benzyniaku przy 100km/h mam 2tys wiec przy dieslu powninno byc jeszcze mniej.

 

Chciałeś napisać przy 100km/h 3 tyś obrotów w benzyniem bo 2 tyś to coś skolei za mało na benzyne :d

A kolega z problem nie sprawdzi jaki ma dyfer. Może ma tez skrzynie nie od tego co trzeba...

 

PZDR>

Opublikowano
wp_wojtek dałem Ci tabelke nie żebyś odczytał jaki powinieneś mieć most tylko żebyś zobaczył co masz na aucie i porównał z tabelką czy to się zgadza a jesli się nie zgadza to od czego masz...to chyba nie problem zerknąć pod auto :mad2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
ale nie napisalem ze mam dyfer od b25 :P za to mniejsze spalanie w trasie bo ok 7-8l...

a tak poza tym , to jak przy 140 masz 4tys obr. to predkosc maksymalna to pewnie 170km/h :duh:

 

Ja w M50 mam dyfer z M20 i v-max 180km/h :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

kontynuujac temat...

To w tdsie jakie macie obroty przy setce?

Narazie nie dokopałem sie do przełozenia dyfra poniewaz jest cały brudny... Zajme sie czyszczeniem w tym tygodniu bo mam troche wolnego.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
znalazłem na blaszce napis dokładnie taki 346 261 czyli oznacza to ze ma przełozenie 2.61 czy 3.46? Chyba ze szukac czegos innego jeszcze?

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
czyli bede musiał dyfra poszukac od tds´a z przełozeniem 2.64 aby wrocic do normalnych obrotow i predkosci

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.