Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wydaje mi się że M3 mimo wszystko jest bardziej sportowa, a M5 to taka limuzyna na koksie. Ciężko spotkać M5 w wersji race car albo street łatwiej o M3 które będzie lżejsze i szybsze na zakrętach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy kupienie e46 M3 w sensownym stanie granicy z cudem ? Bardzo mało jest tych aut. Podobnie 36. Jakie pieniądze musiało by to kosztować ?

 

PS. Cy czasami na forum sprzedają się takie auta ?

 

Da sie spokojnie kupic zdrowe M3 e46. Od 60 tys zł w górę, ładne sztuki chodzą i po 70-80 tys zł.

 

M3 e36 ceny poszły ostro do góry przez ostatnie 2-3 lata. Kiedys były zdrowe sztuki po 25 tys zł, teraz bez 40 tys zł nie podchodzic.

 

2 tygodnie temu sprzedałem, bez oglaszania nawet, M5 tu na forum, kupil forumowicz.

 

Jesli masz jakies pytania o serie M, chetnie podziele sie swą wiedza....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się że M3 mimo wszystko jest bardziej sportowa, a M5 to taka limuzyna na koksie. Ciężko spotkać M5 w wersji race car albo street łatwiej o M3 które będzie lżejsze i szybsze na zakrętach.

 

 

540i to limuzyna na koksie... M5 to auto w pełni sportowe, tyle ze troche cięższe, ale uwierz za kierownica i w zakrętach sie tego zupełnie nie czuje. Na dobrym zawieszeniu (nie seryjnym) w zakrętach nie gorsze od M3.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)
Chłopaki, robię codziennie odcinek 2x ~2km i nie wiem jaki silnik benzynowy wybrać, r6 się nie zamęczy od takich odcinków? O spalaniu nie wspomnę. Poza tym jazda też wokół komina, po mieście, sporadycznie trasy, pobawić się na deszczu. Z jednej strony chciałbym r6, ale czy w takim przypadku nie lepiej będzie kupić 318i 143km? Edytowane przez Dawit
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
#podbijam

znalazlem dosc fajny egzemplarz http://allegro.pl/bmw-e46-coupe-lift-19 ... 52262.html

troche sie obawiam pochodzenia...

nr vin: WBABD33464JY96704

co powiecie o nim?

link nie działa, popraw

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopaki, robię codziennie trasę 2x ~2km i nie wiem jaki silnik benzynowy wybrać, r6 się nie zamęczy od takich odcinków? O spalaniu nie wspomnę. Poza tym jazda też wokół komina, po mieście, sporadycznie trasy, pobawić się na deszczu. Z jednej strony chciałbym r6, ale czy w takim przypadku nie lepiej będzie kupić 318i 143km?

 

w takim wypadku to serio na prawde najlepiej na rowerze, albo matizem wzglednie tico.

A jesli juz musi byc BMW to najlepiej cos z r4, rzeczywiscie opcja 318i 143 KM jest całkiem dobra.

Czasem pojedz gdzies dalej - zeby choc troche olej rozgrzac.

 

Miałem w swoim 323i założony termometr temp. oleju. Przy temp + 10 na dworze olej osiągał swoją własciwą temperature pracy po 13-15 km. Nie pytajcie jak było, jak były duze mrozy. Do pracy mam 14km, to w mrozy olej potrafił nie dojsc do 60 stopni.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam,

już wiem więcej niż podczas pisania pierwszego posta:) ale mam nadal kilka pytań:

Celuję w poliftowego (najlepiej) sedana, w benzynie, jazda głównie w trasie i tu mam pytanie:

który z silników będzie najlepszy (trwałość, niezawodność, elastyczność, spalanie)?

Których ewentualnie unikać? Na co zwracać uwagę?

Pozdrawiam

Opublikowano

To samo się tyczy, że jak wskazówka płynu jest w pionie to on ma 90 stopni co jest też mitem.

Dzięki za podpowiedź mi się wydawało, że olej osiąga temperaturę już dopiero przy 12km dobrze wiedzieć to pojeżdżę sobie z laptopem teraz.

Opublikowano

Witam,

mam możliwość zakupić E46 330xd touring prosto z Niemiec, 2001, Przebieg: 267 148 km, Konie mechaniczne: 135 kW / 185 kM Skrzynia biegów: Automatyczna skrzynia biegów, Przegląd wygasa: 10.2016, Rodzaj nadwozia: Kombi, Liczba poprzednich właścicieli: 2, Kluczyki: 2, Samochód powypadkowy: Nie, Kraj pochodzenia: DE, Klasa środowiskowa: EURO 3, Kolor: Czarny (Oryginalny), Tapicerka: Skórzana (Oryginalny)

I teraz pytanie - bać się tego automatu? Z tym silnikiem będzie większe ryzyko awarii? Czy dopytać czy to skrzynia od GM?

Pozdrawiam

Opublikowano

po 1 nastaw sie nie na 267 a 367kkm realnego przebiegu, aktualnie 2003/4 roczniki wchodzą w rejony 250-300 tys i dużo więcej, poprzegladaj mobile.de, zobacz ceny egz z przelotem 250tys z 2001r, ich ilość oraz cene, pamietaj ze niemiec tez kreci liczniki co bylo juz nie raz opisane na forum

po 2 poczytaj o automatach o ich usterkach, kosztach ewentualnych napraw czy regeneracji

po 3 zastanow sie czy potrzebujesz 4x4, to wcale nie jest tanie w utrzymaniu jak zacznie sie sypać a z tytanu nie jest więc zacznie

 

ososbiscie

nigdy 4x4 w bmw do 300koni, nigdy automatu, byc moze za duzo juz widziałem, panie to drga, to szarpie, to coś tam wibruje, buczy, to konwenter.... to worek $ za pasem

ale sprawny automat to radość jazdy i wygoda, szczegolnie w miastach korkujacych się (okupiona duzo wyzszym spalaniem w generacji e46) ale to pewnie wiesz

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

oczywiscie ze sie da, nalezy udac sie do dowolnego aso i sprawdzic, warunek to wszystkie kwity do auta, aso musi zweryfikowac czy sprawdzasz swoje auto

a przy zakupie x'ksa, diesla w automacie z 2001roku warto znac realny przebieg + historie serwisową którą tez dostaniesz z aso aby w pore podrapać sie po głowie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Zakup X drive sprowadza się do podstawowego pytania czy jest Ci to potrzebne na co dzień. Druga sprawa zawieszenie z przodu jest inne, jest inny napęd dodatkowe elementy eksploatacyjne i trochę masy. W dodatku 4x4 tutaj nie jest 50/50 na sztywno tylko jest rozdzielany i chyba nie stały ale tutaj proszę o potwierdzenie.
Opublikowano
Chłopaki, robię codziennie trasę 2x ~2km i nie wiem jaki silnik benzynowy wybrać, r6 się nie zamęczy od takich odcinków? O spalaniu nie wspomnę. Poza tym jazda też wokół komina, po mieście, sporadycznie trasy, pobawić się na deszczu. Z jednej strony chciałbym r6, ale czy w takim przypadku nie lepiej będzie kupić 318i 143km?

 

w takim wypadku to serio na prawde najlepiej na rowerze, albo matizem wzglednie tico.

A jesli juz musi byc BMW to najlepiej cos z r4, rzeczywiscie opcja 318i 143 KM jest całkiem dobra.

Czasem pojedz gdzies dalej - zeby choc troche olej rozgrzac.

 

Miałem w swoim 323i założony termometr temp. oleju. Przy temp + 10 na dworze olej osiągał swoją własciwą temperature pracy po 13-15 km. Nie pytajcie jak było, jak były duze mrozy. Do pracy mam 14km, to w mrozy olej potrafił nie dojsc do 60 stopni.

 

Oprócz tych 2x 2km dziennie też jeżdżę normalnie po mieście, to, że diesel się zamęczy na takich odcinkach to wiem, ale w benzynie r6 też są jakieś przeciwwskazania, co by przechylało szalę na wybór r4?

Opublikowano
Jak jeździsz tyle to kup silnik 1-1,4 a nie R6, ten silnik nawet się nie zagrzeje, to że wskazówka będzie na środku to nie znaczy, że płyn chłodniczy ma nawet 90 stopni a co dopiero olej. Dzisiaj się przejechałem swoim 330 wnioski płyn zagrzany po 3-4 km olej po 14km. +/-1 km, mówię o odczycie tego jest idzie na sterownik a nie na na zegary.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://allegro.pl/bmw-e46-323i-2-5l-i6052299836.html#thumb/8

 

Co sądzicie?

Grzecznościowo kumpel się pyta?

Ogólnie wygląda bardzo ładnie.

Środek też zadbany.

Warto w sumie się chyba przejechać.

Tu nie ma co dyskutować nawet o odcieniu lewego przedniego błotnika (chociaż ewidentnie widać różnicę), ponieważ rynienka błotnika jest w połysku (porównaj z lewym, przy otwartej masce) a na dodatek został jeszcze kurz po lakierniku :roll: warto jeszcze wspomnieć, że na przednim pasie są naklejki od ksenonów a w tym aucie ich nie ma i raczej nie było (jest pokrętło do regulacji wysokości świateł).

 

Witam,

mam możliwość zakupić E46 330xd touring prosto z Niemiec, 2001, Przebieg: 267 148 km, Konie mechaniczne: 135 kW / 185 kM Skrzynia biegów: Automatyczna skrzynia biegów, Przegląd wygasa: 10.2016, Rodzaj nadwozia: Kombi, Liczba poprzednich właścicieli: 2, Kluczyki: 2, Samochód powypadkowy: Nie, Kraj pochodzenia: DE, Klasa środowiskowa: EURO 3, Kolor: Czarny (Oryginalny), Tapicerka: Skórzana (Oryginalny)

I teraz pytanie - bać się tego automatu? Z tym silnikiem będzie większe ryzyko awarii? Czy dopytać czy to skrzynia od GM?

Pozdrawiam

Tu nie ma co pytać o skrzynię, bo montowane były tylko GM w kopciuchach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

up - dzięki za podpowiedź :)

udało mi się podpytać w aso o historię, przebieg oryginalny (271tys km), w 2004 walnął w coś przodem, wymieniono w ASO zderzak, błotniki, reflektory i amortyzatory, stąd polift w przedlifcie (produkcja październik 2001) :), przy 119tys km wymieniono skrzynię a przy 220 wtryskiwacz, wg Pana z aso był dobrze serwisowany, bez oszczędzania.

I zastanawiam się mocno nad tym autkiem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ostatnia naprawa na pewno nie była w ASO, nie ma takiej siły żeby ASO zrobiło z przedlifta polifta i zrobiło takie niedoróbki.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Dzwoniłem o to auto. I faktycznie błotnik był wymieniony z powody korozji. Nie opłacało się tego robić. A faktycznie były ksenony i zostały wymontowane.

 

Ale ogólnie ładnie wygląda.

Warto jechać panowie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.