Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może to kwestia gustu, nie wiem :) Osobiście chciałbym kiedyś mieć taki samochód może dla fanów BMW to niezrozumiałe i głupie hehe.

A wracając do tematu jakie są koszty mniej więcej ubezpieczenia? I są inne marki pojazdów w tym przedziale cenowym tak dobre jak BMW? Bo np patrzyłem jeszcze na volvo s40

 

Podsyłam obrazek żebyście nie myśleli że podoba mi się Audi z 96'-03'.

http://www.zastavki.com/pictures/1920x1200/2012/Auto_Audi_Others_Audi_Audi_A3_Sportback_033457_.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja właśnie takie 96-03 mijałem. To ze zdjęcia jest ładne, nie powiem, że nie i w dodatku to jeszcze chyba jest S3 jak dobrze widzę. Z resztą jak szukałem e46 to namawiali mnie na A4 B6 Avant z 2003 w świetnym stanie ale ja się uparłem na e46 i koniec. Nie żałuje. B6 jest dla mnie po prostu nijakie. Ale gdybym miał wtedy wybierać między e90 przed liftem a A4 B7, patrząc tylko na wygląd, to już bym się zastanowił... Po doświadczeniach z e46 następca może być tylko jeden :)
Opublikowano

lord_Simon środek A3 jest tragiczny, nudny, nijaki itd. Dla mnie Audi to taki lepszy VW...

Kumpel ma A4 1,8 T 163 konie i jak mu się dałem przejechać swoim to stwierdził że następne będzie BMW :8)

Koper95 dla mnie jedyna marka porównywalna do BMW to Mercedes. Porsche dla mnie lepsze ;) .

Volvo s40 to focus w lepszym wydaniu... Moje stare volvo s60 D5 było pod każdym względem lepsze od nowszego s40 2,0 136ps.

Ja miałem ten dylemat co ty rok temu i po jeździe BMW żądne inne auto do 40 tyś zł nie było w stanie nawet zbliżyć się do jakości prowadzenia BMW.

Opublikowano
Tak naprawdę na początku nie brałem pod uwagę BMW ale kolega kupił właśnie e46 i jak dał mi siąść za kierownicą i przejechać to nie powiem że wrażenie robi. Ale może też dlatego że nie miałem w życiu możliwości jeździć jakimiś super samochodami. Jeździłem też mercedesem E klasą w automacie i również mi się podobało tyle że taki samochód nie pasuje trochę do mnie.
Opublikowano
Jeśli mam być szczery na szybkości mi nie zależy aż tak, ważne żeby mechanicznie śmigał :) I tak będzie to 2x więcej niż mam dotychczas, dlatego 150 to już byłoby coś. A jak się ma sprawa z ubezpieczeniem? I ile kosztuje Cię wizyta u mechanika na podstawowych wymianach filtra, oleju , klocków hamulcowych itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto forumowicza, jest temat w dziale galeria, sporo zrobił w nim a sprzedaż zaczynał chyba od 24k, więc za 18 warto go obejrzeć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakbyś dozbierał trochę grosza to byś mógł zapolować na 3,0d zrobić chipa i byś miał 220 koni i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto ;) .
Kolego powiedz po co? Czy każde auto to musi być z największym silnikiem? Sam jeździsz dwulitrowym klekotem innych namawiasz na trzylitrowego diesla? Po co?
i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto
Nie ma cudów i w mieście 10 l.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie będę wypowiadał się odnośnie danego egzemplarza - nie wiem jaki jest, chociaż dla mnie to baaaaardzo dużo za słabą jednostkę benzynową i dostateczne wyposażenie, ale może auto jest tego warte. Moim zdaniem powinieneś zacząć skromniej i zobaczyć czy bmw tobie się spodoba. Ja miałem 3 audice (zaczynałem od B4 z 5 cylindrowym silnikiem) i dopóki nie zrobiłem ponad 15 tyś firmowym e90, nawet nie chciałem patrzeć na bmw. Teraz mam drugie i wiem że kolejne też będzie BMW. Moja rada to na początek poszukaj poliftowego 320D. Z twoim budżetem powinieneś trafić jednostkę która przejechała grubo mniej niż 500 tyś i będzie miała doskonałe wyposażenie.
Opublikowano
Jakbyś dozbierał trochę grosza to byś mógł zapolować na 3,0d zrobić chipa i byś miał 220 koni i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto ;) .
Kolego powiedz po co? Czy każde auto to musi być z największym silnikiem? Sam jeździsz dwulitrowym klekotem innych namawiasz na trzylitrowego diesla? Po co?

Nie namawiam a wspominam że ma taką opcje. Jeżdżę 2,0d z innych powodów ale ty i tak nie zrozumiesz więc nawet nie będę tego ci tłumaczył. Mogłem kupić nawet 335d ale do jazdy 80% w mieście było mi szkoda. Osobiście wole 320d 163 e90 niż e46 3,0d 184.

i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto
Nie ma cudów i w mieście 10 l.

Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżdżę 2,0d z innych powodów ale ty i tak nie zrozumiesz więc nawet nie będę tego ci tłumaczył.
Wcale nie interesuje mnie dlaczego jeździsz autem z takim silnikiem - poza tym diesel do miasta... :norty: , a potem lament że DPF zapchany.
Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.
Taaaa, latem przy jeździe obwodnicą. Szkoda gadać, kolejny znawca który poprawia wyniki producenta.
Opublikowano
Jeżdżę 2,0d z innych powodów ale ty i tak nie zrozumiesz więc nawet nie będę tego ci tłumaczył.
Wcale nie interesuje mnie dlaczego jeździsz autem z takim silnikiem - poza tym diesel do miasta... :norty: , a potem lament że DPF zapchany.
Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.
Taaaa, latem przy jeździe obwodnicą. Szkoda gadać, kolejny znawca który poprawia wyniki producenta.

 

Masz u mnie dobra flaszke jak zapchasz w E46 320d DPF-a!

To bylby prawdziwy cud.

No i 9 litrow w miejscie typu Klodzko dla 330d jest oczywiscie osiagalne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz u mnie dobra flaszke jak zapchasz w E46 320d DPF-a!

To bylby prawdziwy cud.

Gdzie wyczytałeś że w E46? Kolega pisze, że jeździ E90, a tam bez większego problemu - tocząc się po mieście - zapycha się ten filtr.
No i 9 litrow w miejscie typu Klodzko dla 330d jest oczywiscie osiagalne.
Owszem, osiągalne, tak samo jak loty w kosmos, w jakimś sensie są osiągalne.
Opublikowano

Loty w kosmos w kazdym sensie sa osiagalne, szczegolnie te na orbite.

Z tego co wiem, wlaczajac w to loty komercyjne, ale to inny temat.

 

Spalanie BMW E46 330d

EU tryb pozamiejski: 5.30 l / 100 km

EU tryb miejski: 9.20 l / 100 km

EU zużycie paliwa tryb mieszany: 6.70 l / 100 km

 

No i gdzie to nie jest w linii z danymi producenta? W takim malym miasteczku masz cos pomiedzy miejskim a mieszanym...

 

Temat dotyczy zakupu E46 i tego sie trzymajmy. Jesli ktos chce E90, golfa czy honde civic to zapraszamy do konkurencyjnych dzialow badz forow.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cytujesz dane dotyczące jednostki 184 KM. Blade1984 wspomina o 9 litrach w mieście przy jednostce 204 KM.

Poza tym jak podałeś wg. producenta cykl miejski to 9,2 - w zasadzie nieosiągalny, bo wiadomo jak to jest z danymi producenta, zawsze są zaniżone i dotyczy to nowych aut. Jakby nie było Blade1984 naciąga trochę fakty.

Opublikowano

Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.

jest pewna zasada, moze lepiej zależność w opowiadaniu bajek dot. spalania wsród nawet najlepszych kolegów (nawet takich z ktorymi robiło sie córke sołtysa na 2 baty a sołtys nadal nic nie wie) - nigdy nie mowia prawdy w kwestii spalania

z ktorym nie gadam to kazdy chwali wielbi swoje wyniki spalania, nawet jak sa ponizej danych producenta, skąd taka zależność nie wiem..... powie ile ma na koncie, powie kiedy jego d u pa ma okres ale okłamie w kwestii spalania.... koniec kropka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

bary_kent doucz się i poczytaj a później pisz głupoty. Ja fabrycznie nie mam DPFA. I to był jeden z powodów dlaczego padło na wersje 2,0d. Tak Diesel do miasta, bo M47 ma głowice z żeliwa a nie ze stopów aluminium i mu nie przeszkadzają krótkie odcinki tak jak N47.

 

Inne wtryski dały większą moc M57 3,0d 204 i niższe spalanie względem 3,0d 184 ps...

 

Średnie (cykl mieszany) skrzynia manualna 6,6 l/100km

 

W trasie (na autostradzie) skrzynia manualna 5,2 l/100km

 

W mieście skrzynia manualna 9,1 l/100km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bary_kent doucz się i poczytaj a później pisz głupoty. Ja fabrycznie nie mam DPFA. I to był jeden z powodów dlaczego padło na wersje 2,0d. Tak Diesel do miasta, bo M47 ma głowice z żeliwa a nie ze stopów aluminium i mu nie przeszkadzają krótkie odcinki tak jak N47.

 

Inne wtryski dały większą moc M57 3,0d 204 i niższe spalanie względem 3,0d 184 ps...

 

Średnie (cykl mieszany) skrzynia manualna 6,6 l/100km

 

W trasie (na autostradzie) skrzynia manualna 5,2 l/100km

 

W mieście skrzynia manualna 9,1 l/100km

I po co te osobiste wycieczki? Nie umiesz grzeczniej? Z podpisu nie wynika że masz e90 bez DPFa więc sam się doucz, a nie obrażasz innych.

Co do spalania to nie wierzę. Puzon doskonale to zobrazował.

Opublikowano
Sorry że się tak wtrącę, ale chciałbym zapytać jak duża jest różnica spalania pomiędzy benzyną a dieslem w mieście i na trasie. Interesowałby mnie silnik e46 z 2,0d 150 ps lub 2,0 R6.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koper wtrąca, to raczej my robimy off top, z wątku. Różnica a spalaniu może być ogromna. Diesel którym jeździłem, podczas trasy pokonanej latem w 2014 r. (urlop - blisko 4 tyś km) średnio zużył mi niecałe 6/100 km. Była to jazda autostradami niemieckimi z pełnym ekwipunkiem. W jeździe miejskiej jesienią i zimą 20114/2015 auto spalało ok 10l/100 km, ale to były krótkie odcinki, mieszkam w małym mieście. Jazda mieszana to ok. 7,5 l/100 km. Z uwagi na to, że pokonuję niedługie odcinki diesel wydał mi się zbędny i zacząłem szukać 6 cylindrowej benzyny. Po dłuższych poszukiwaniach w DE "dopadłem" 325i. W drodze powrotnej auto spaliło 9l/100 km benzyny. Jazda bez szaleństw, autostradą 140-150 poza 100-110. Po ok. 3-4 tyg. od powrotu z Niemiec założyłem gaz i: spalanie w trasie jazda na emeryta: 11,5-12 lpg/100 km, bardziej dynamiczniej ok. 13-14, a miasto 16, a teraz zimą nawet i 18-19 lpg/ 100 km. Zaznaczam, że przywołuję realne, "osobiste" spalanie, które kalkulowałem tankując do pełna i dzieląc przez pokonane km.

Przez jakiś czas służbowo użytkowałem e90 kombi i jazda do DE, również z pełnym ekwipunkiem + 3 dorosłych facetów, średnie spalanie wyniosło ok. 5,5 l/100 km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

e46 2,0d 150 ps:

miasto Kielce, ~200tys mieszkańców, dość zakorkowane, sporo świateł po drodze, 13km do pracy z jednego krańca miasta na drugie, trochę krótkich odcinków po 6-7km, średnia prędkość wg kompa 30km/h:

zima: 8-8,5l/100

lato: 7-7,5l/100

 

trasa:

5,3l/100km przy prędkości do 110km/h i PSJ.

6-6,5l/100km po expresówce 120-140

 

P.S. córki sołtysa z Wami nie obrabiałem ale to co napisałem jest szczere. :cool2:

Opublikowano
bary_kent może i przesadziłem, ale jak piszesz że diesel do miasta się nie nadaje bo ma DPFa... Trzeba było najpierw sprawdzić czy są tylko wersje z DPF czy takie i takie i dopiero pisać. Koper95 co do spalania 2,0d i 2,0 R6 przy normalnej jeździe to jest to średnio 4-5 litrów różnicy w mieście i 2 - 3 litry w trasie.
Opublikowano
Panowie, budżet 20 tyś +2/3 tyś zapasu. Cel: e46 coupe w benzynie, silnik >2.0. W tym budżecie rozglądać się za modelami po lifcie czy przed albo czy w ogóle znajdę coś konkretnego w tym budżecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.