Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to mozesz zrobic downgrade opisy do 323i coupe :).

Paradoks jest taki, ze ten 323 chyba jest deczko zrywniejszy od 325, a na pewno wytrzymalszy.

Opublikowano

jak już ciągne tak temat to mam pytanie bo zmieniłem miesiac temu orginalne kompletne sprzeglo i teraz chce jeszcze zmienic oleje w silniku i skrzyni biegów

do silnika musze kupic chyba 7litrów ? jaki polecacie do tego silnika ? przebieg 200tys z groszami zawsze sama benzynka

a i ile oleju tam do skrzyni wchodzi 2litry starczą?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Ale mam przemyśleń. Z ciekawości przejechałem się 2.0TS (150 koni) alfą kumpla ( benzyna ofc )i stwierdziłem że taka moc w by mnie zadowoliła :] Nie wiem dokładnie jak to wygląda z BMW, ale myślę że BMW wypada nawet lepiej (patrząc na dane). Dlatego mam do was obeznanych w temacie pytanie. Na tapecie jest wersja coupe: 20-25k zł do wydania.

 

Co sądzicie o:

1. M54 B22 (320i)

a) osiągi

b) Najczęstsze usterki silnika i osprzętu

2. M52TU B25 (323i)

a) osiągi

b) Najczęstsze usterki silnika i osprzętu

 

Który wypada lepiej? A może pakować się w coś mocniejszego? Tylko nie chce przesadzić. Obecnie posiadam astre II 2.0DI 82KM ( przy tym wozie to każde jak rakieta :s )

Doradźcie coś zagubionemu w temacie :)

Edytowane przez Mr_Zimi
Opublikowano
Za 25k to nie kupię raczej dobrze zachowanej 330i, i nawet teraz nie chcę. To auto zje mnie w całości :p Na rozpoczęcie przygody z BMW to imo 320i/323/325 w zupełności wystarczy. Interesuje mnie przede wszystkim dobry stan techniczny: jak na wiek tych samochodów, i ciekawe wyposażenie: najlepiej mpakiet, sportsize :cool2:
Opublikowano
2.0 150KM 2xVanos (M52TUB20) to kiepska opcja, silnik dość słaby i niezbyt oszczędny - pali prawie tyle co 3.0

 

W tej cenie przedlift 316/318. A jeśli nie musi być stan idealny to nawet 323i, ale poliftowe już będą same ogryzki.

 

 

W jakiej cenie? Bo kolega cos wspominal o 25k. Za te pieniadze to mozna juz 330i ogarnac a co mowa male benzyniaki poliftowe...

 

http://allegro.pl/330i-smg-f1-m-pakiet-sprzedana-sprzedana-sprzedana-i3327382396.html

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
2.0 150KM 2xVanos (M52TUB20) to kiepska opcja, silnik dość słaby i niezbyt oszczędny - pali prawie tyle co 3.0

 

W tej cenie przedlift 316/318. A jeśli nie musi być stan idealny to nawet 323i, ale poliftowe już będą same ogryzki.

 

Kolego, chodziło mi dokłądnie o M52TUB25 i M54B22. Poważnie nic nie kupie godnego uwagi za 25k ? Tylko 316/318 ?

Opublikowano

A dajcie spokoj, przesadzacie. Kumpel potrzebowal auta za 1500zł pojechalismy i wzielismy w ciemno 318i IS E30 i lata juz trzeci rok, nic sie nie stalo. Non stop na odcinie zapiernicza, dyfer z tylu zaspawal zrobil wydech, dolot i lata bokami, a silnik ma kompresje jak w katalogu. A pewnie jakbym tutaj wkleil linka z aukcja 2 lata temu to byscie wysmiali ze sie do niczego nie nadaje. To samo z innym znajomym ktory kupil oryginalnego schnitzera 523i 1997 z oryginalnym przebiegiem 190.000 za 12.000zł.

 

Poważnie nic nie kupie godnego uwagi za 25k ? Tylko 316/318 ?

 

Nie sluchaj ich, jak poszukasz to znajdziesz, czasem sie cos trafia. Poza tym nigdy w zyciu bym nie dal tyle za 316/318, tosz to nie chce jezdzic... No ale kazdy potrzebuje czego innego wazne ze smiglo na masce :) Trzeba jechac, obejrzec auto i zdecydowac, a nie odrzucac wszystkie aukcje "bo za tanie" to ze Wy wystawilibyscie takie auta 5 tys drozej, to normalka ale dla wielu ludzi to sa poprostu zwykle samochody i nie cenia sobie ich jak dziela sztuki, nie rzadko nawet nie wiedza co sprzedaja... Daj mi 25k i przywioze Ci gruba bmke w mocnym R6 a nie z jakimis 100 koniami :p Nie pisze ze pierwsza lepsza bedzie dobra, wiadomo ze wiekszosc beemek jest juz wychodzonych, ale trzeba poszukac, na przyklad swojej E46 szukalem 4 miesiace, a E39 szukalem 1 dzien. Sek w tym ze trojkami E46 czesciej jezdza mlodziaki a wiadomo jak mlodziaki jezdza, ja mialem juz trojke i teraz mam piatke. I jedyna trojka jaka jeszcze w zyciu kupie to bedzie M3 E46. Seria 5 to Idealny kompromis miedzy seria 3 a 7, nie jest tak ociezale a jednak wypad na wakacje z full bagazem to zaden klopot, w dodatku E39 w m pakiecie podoba mi sie najbardziej. Fakt, E46 polifty sa drogie, wg. mnie za drogie patrzac na ceny serii 5 i 7, ale idzie cos znalezc. Wlasnie wrocilem z przejazdzki, akurat na obwodnicy trafila sie alfa romeo Brera i Impreza WRX ganiali sie we dwoch to i ja sie podlaczylem do tanca, nie uciekli mi wogole. Brere przeganialem na kazdym biegu. No moze troszke WRX mi odchodzil ale byl wydlubany na 100% bo mial wydech nie serie, wiec zapewne i po programie byla. Nie to zebym sie tym jakos mocno scigal, ale czasem lubie sobie podgonic. A takim 318/316 to moglbys im co najwyzej pomachac na do widzenia :wink:

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Majac do wydania 20 tys na jakim roczniku byscie sie skupili jesli chodzi o kupno e46 ? Chce kupic takie auto zeby pojezdzic nim troche nie dokladac do niego od razu po zakupie. Ja myslalem nad rocznikiem 2002 ale czy za te pieniadze mozna kupic w miare przyzwoita e46?
Opublikowano
Zalezy jaki silnik i w jakim nadwoziu.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Wszystko zależy od "progu bólu". Jeśli chcesz doinwestowany na bieżąco serwisowany w ASO ideał, pomijając że takie bmw trafia się jak 1 na 100, to za 25tys możesz liczyć najwyżej na przedlift 316/318. Jeśli chcesz auto w miarę do jazdy to 323. A jeśli lubisz jeździć trupem to 330.
Opublikowano
Chce poprostu auto w miare zadbane nie dobydlone zeby mi sie nie zaczelo sypac jak kupie tylko tyle, silnik diesla bo lubie ta charakterystyke pracy diesli i tryb jazdy. Silnik raczej ten dwu litorwy nie trzy litrowy.
Opublikowano
Cos troche chyba przesadzacie z tymi cenami rozgladalem sie i srednia cena za rok 2002 to od 17 tys do 20. Mowie tutaj o sredniej nie najniższej i to silnik 320d a nie jakis 316. Wiec chyba troche moze wyolbrzymiacie ze za 20 tys nie kupi auta mozliwego do jazdy z 2002 roku.
Opublikowano
za 25tys możesz liczyć najwyżej na przedlift 316/318

 

Czytam i nie wierze :duh:

Na allegro nie ma nawet jednego idioty ktory wystawil przedlifta 316/318 za 20k a nie mowa za 25k... Wejdz i zobacz. Idac tym tokiem myslenia za swoje 330CI teraz krzyczalbys 55 tys racja?

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Rozgladalem sie na allegro na otomoto na tablica i raz na gieldzie bylem w krakowie i zdecydowana wiekszosc aut w roku 2002 nie przekracza 20 tys. Za 20 tys zaczynaja sie juz 2003 i 2004 roczniki z tym ze pewnie jakies doebane no ale zaczynaja sie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.