Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurcze sorry za dygresje ale czuje pewien niesmak czytając ogłoszenia z zapisami typu 17 calowy układ hamulcowy. Zawsze wtedy nasuwa mi się pytanie w czym jeszcze się sprzedawca pomylił ... Ech ten kryzys...

 

 

:cool2: :cool2:

 

Tylko informacyjne wrzuciłem ,bo ktos mnie prosił o obejrzenie i się nie wczytywałem :D :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

A czy koledzy którzy mają łopatki mogą mi powiedzieć jak to działa dokładnie.

 

Jak jestem w D i zrobię redukcje łopatką to czy skrzynia przerzuca się w Manual czy zostaje w D?

A jak się przerzuca w M to jak wrócić do D z powrotem?

 

Właśnie odebrałem F11 i łopatek nie mam a mam straszny nawyk od jeżdżenia 7 lat Smartami z łopatkami.

Opublikowano
Dokładnie działają niezależnie od trybu pracy skrzyni. Jeśli jedzie sie w ustawieniu Comfort i D, to przy zmianie biegu łopatkami pokaże bieg, ale po krótkiej chwili ponownie przełączy w D. W ustawieniu sport i D przełączenie na D nastąpi później. W trybie ""manual" sport M" skrzynia będzie ciągnąć pod czerwone pole i jeśli nie zmienimy biegu, to po chwili sama przeskoczy o bieg wyżej...
Opublikowano
W Comfort i D skrzynia przełączy się w D po dość krótkim czasie, jeśli nie będzie się więcej używać łopatek. Jak będzie się zmieniać biegi co chwilę, to z tego co pamiętam nie będzie się przełączała na D. Zawsze natomiast przełączy się na D po zatrzymaniu auta. Czasem mam problem jak hamuję silnikiem ale się nie zatrzymam- zapominam, że skrzynia zostaje przez jakiś czas w trybie M.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.