Skocz do zawartości

1.7 tds PROBLEM Z POMPA WSPOMAGANIA E36!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem tu pierwszy raz

Posiadam bmw e36 1.7 tds i mam problem z układem kierowniczym mianowicie strasznie zgrzyta i wyje podczas skręcania oraz olej w zbiorniczku jest strasznie spieniony tzw ' kawa z mlekiem ' prosze o pomysły i z góry dzięki pozdrawiam Piotrek.

Opublikowano

hehe ale bzdury piszecie to max ...... wymian płynu gówna da

 

Układ się zapowietrza i pompa pompuje płyn wraz z powietrzem dlatego tak rzęzi i robi się cappucino w zbiorniczku.

Rzęzi pewnie najgłośniej na skrajnym skręcie kół ...bo wtedy pompa jest najbardziej wysilona.

 

Sprawdź dokładnie szczelność całego układu ..nie wymieniaj pochopnie pompy wspomagania jak ja to kiedyś bezsensu zrobiłem :)

 

Ja obstawiam maglownicę. Maglownica na osłony gumowe z lewej i z prawej strony, które czasami pękają i dostaje się piach, który na przesuwnym trzpieniu maglownicy robi rysy a jak wiadomo tam jest konkretne ciśnienie i przez te rysy na trzpieniu płyn ucieka i się układ zapowietrza.

 

i na koniec ...heheh i przepłucz układ mlekiem (żart)

Opublikowano

Odkręcasz wąż powrotny koniec do miski lub wiaderka , odpalasz silnik i ruszasz kierownicą , gasisz silnik . zakladasz przewód zalewasz okołó litra ropy odpapasz silnik i kręcisz kierownicą , gasisz silnik , ściągasz wąż powrotny odpalasz silnik delikatnie ruszasz kierownicą i czekasz aż cała ropa zleci. Zakładasz przewód powrotny na miejszce zalewasz płyn ( zobaczysz ile syfu i opiłków siedziało w układzię) i cieszysz się wspomaganiem.

To co pisze Nest to ma jedno na tysiąc aut , najpierw lepiej wymienić płyn niż rozebrać pół autka, wymiana pompy bez płukania układu to totalna głupota. w układzie wspomagania w tak wiekowych autkach jest pełno opiłek i innego syfu po płukaniu układ (pompa jest mniej obciążona) ( nie płucz bęzyną bo można zatrzeć pompę można przepłukać też olejem atf ale olej nie wypłucze wszyskiego).

Nest może się śmiać ale u mnie wyleciało pełno opiłek i coś czarnego przypominającego konsystencją kisiel , już dwa latka a olej dalej jest czerwony.

Opublikowano
ODKRECASZ DWIE SDRUBY ze zbiornika i ten co idzie do maglownicu krecisz kierownica do oporu w prawo i w lewo lejesz olej czerwony np lotosa odpalasz i w prawo do oporu i w lewo kilka rzy
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.