Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Od jakiegoś czasu mam problem z moim BMW E38 4,0 M60 rok 1994.Wszystko zaczęło się od przerwanej rury łączącą przepływomierz i przepustnicę.Wymieniłem na nową i jest lepiej ale...Rano jak odpalam wszystko gra,jak auto się dobrze rozgrzeję to zaczyna się dziwny objaw mianowicie:Wbijam R jest szrpnięcie i znaczny spadek obrotów(prawie przygasa)póżniej na P następnie na D i ten sam efekt.Nie wiem co to jest wszyscy rozkładają ręce.Diagnoza komputerowa nic nie pokazuję.Nie wiem co robić.Proszę o pomoc .
Opublikowano
może być nieszczelność dolotu (praktycznie nie do sprawdzenia)... Jeśli przeciągniesz palcem od spodu kolektoru w części przedniej i tylniej - a będzie zaolejony to uszczelki do wymiany. Ewentualnie zacząć od resetu ECU przez odłączenie akumulatora na conajmniej 30 min. Rozumiem że nie ma lpg.
Opublikowano
Wszystkie gumy całe, od filtra powietrza do przepustnicy wszystko gra.Nie wiem co zrobić objaw tan nie jest przyjemny boję się żeby nie uszkodzić skrzyni albo czegoś innego.
Opublikowano
Dziś się dowiedziałem że jest to wina skrzyni biegów:( Dziwne bo jak zmieniałem olej w skrzyni biegów w lutym powiedziano mi że skrzynia jest w super stanie a jednak :( Minęło kilka miesięcy od wymiany.Teraz się zastanawiam czy wymiana oleju przyczyniła się do awarii? Tego już chyba się nie dowiem.BMW E38 było zawsze moim marzeniem ale nie sądziłem że może być tak kapryśne.Inne jakieś stare ople z automatami czy też inne wynalazki jeżdżą i nikt nie myśli nawet o zmianie oleju i nic się nie dzieję a tu BMW i okazuje się że skrzynie są bardzo delikatne i wyczulone.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy E38
Opublikowano

Twoja skrzynia akurat jest totalnie pancerna jeżeli wiesz jak o nią dbać. Te skrzynie maja to do siebie ze bardzo nie lubia jak jej nagle zmieniasz biegi i odrazu ruszasz jak jeszcze nie zdazy sie do końca zapiąć bieg. Znam taki przypadek ze typeczek świeżo po wymianie na nową z ASO skrzyni ją rozwalił właśnie czymś takim i do tego spalił gume. I tyle by bylo po nowce skrzyni.

 

Wymiana oleju nie ma tu nic do rzeczy. Wiem bo sam mam taka sama. Olej zmieniam co roku czyli co jakies 35k km i u mnie wszystko jest miodzio, a niewiadomo ile ma najechane i remontu tez nie miala.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.