Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, pytanie natury strikte elektrycznej i skierowane do posiadaczy studenckiego M43TUB19 :) Jakie napięcie macie na klemach podczas pracy silnika?? U mnie jest to 13,4V i po mojemu jest to o 1V za mało. Pomijam już straty itp. Niezależnie czy włączę światła, dmuchawę itp to napięcie ciągle oscyluje w okolicach 13.5V. Ostatnio podłączyłem prostownik na 8 godzin i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu podczas pracy silnika szyby śmigają dużo szybciej, dmuchawa ma wyraźnie większe obroty na najwyższym ustawieniu itp. Ewidentnie niedoładowany akumulator co jest dziwne bo codziennie robię 50km autostradą. Prośba do posiadaczy co by miernikiem sprawdzić jakie napięcie macie na klemach podczas pracy silnika na wolnych obrotach bo jeżeli zajedzie potrzeba zmiany reglera to nie chciałbym tego robić niepotrzebnie. Pozdrawiam.
Opublikowano
... jakie napięcie macie na klemach podczas pracy silnika na wolnych obrotach bo jeżeli zajedzie potrzeba zmiany reglera to nie chciałbym tego robić niepotrzebnie. Pozdrawiam.

 

U mojego brata jest tak jak u ciebie.

Opublikowano
Z tego co ja mierzyłem kiedyś przy wł świateł radia wentylatora i ogrzewania szyby było to bodajże 13,6 V, może akumulator już do bani, ja jak kupiłem nówkę to auto mogło stać 5 dni po -20 i palił od strzału za pierwszym, a teraz po 3,5 roku przyszły mrozy i musiałem odpalać z innego auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ładowanie 13,4 nie jest norlane. Prawidłowe ładowanie przy podstawowym obiciążenie powinno mieścić się w przedziale 14-14,4 zawsze dla każdego samochodu... Tak samo stanowi gwaracja na akumulatory (o ile ktośczytał warunki użytkowania). Przy ładowaniu 13,4 podejrzewam ze po pół roku maks do roku akumulator się zasiarczy i do wyrzucenia. A reklamacji nie uznają...

 

PZDR>

Opublikowano

Tak dla przypomnienia - aktualne napięcie ładowania w E46 można sobie sprawdzać na bieżąco w ukrytych funkcjach komputera. Zawsze to trochę wygodniej niż na klemach.

 

 

Pozdrawiam,

ecml

Opublikowano

witam u mnie po wymianie regulatora napiecia pod pełnym obciązeniem na wolnych obrotach jest 14,45

Przed wymiana było 13,8 wiedz u Ciebie jest zdecydowanie za mało

KOZIOL
Opublikowano
w każdym aucie gdzie mamy instalacje na 12V podczas pracy i nie zależnie od obciążenia napięcie przyłożone na klemy ma być ponad 14,2V (jak mamy większe obciążenie na instalacji to alternator ma większy opór i daje więcej prądu przez co silnik więcej spala). To takie małe info.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak kolego MASTA, zacznij od regulatora...chyba najtańsza rzecz do sprawdzenia.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.