Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Temat często wałkowany, ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.. Przy zmianie biegów szczególnie 1,2 szarpie.. nie chodzi tu o umiejętności płynnej jazdy. Chciałem odpowietrzyć wysprzęglik odkręcając zaworek i 2 osoba pompuje w aucie... po tym co wypłyneło z niego(wyglądało jak piwo z sokiem, nawet miało pianke) mimo płynu w zbiorniczku przestało lecieć cokolwiek a sprzęgło oczywiście przestało w ogóle działać. Nabrałem płynu w strzykawkę i wtłoczyłem tam nowy płyn.. teraz działa, na początku nawet nie szarpał.. Ale dlaczego płyn w ogóle przestał lecieć? czemu był taki syfiasty tylko w wysprzęgliku(w zbiorniczku jest czyściutki)? może robiłem to w zły sposób.. ktoś poda instrukcje i sugestie co do odpowietrzenia wysprzęglika i źródła brudnego płynu w nim??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajomy musiał odpowietrzać podciśnieniowo bo inaczej nie mógł tego zrobić.
Opublikowano

wysprzeglik w e36 odpowietrzało się poprzez otwarcie zbiorniczka, otwarcie odpowietrznika i wtłaczanie płynu za pomocą strzykawki (najlepiej z góry auta, było lżej ;) ) poprzez odpowietrznik.

 

Czemu płyn był brudny? Bo stary był :norty:

Opublikowano
Kolor plynu sie zmienia poniewaz uszczelnienia ktore wystepuja w wysprzegliku oraz w pompce sprzegla sie wycieraja i zostaja wymieszane wraz z plynem.Dlatego co kilka lat plyn uklad powinien byc wymieniony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.