Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy mam problem z tym że bema podczas schodzenia z obrotuw tak jagby delikatnie strzelała z wydechu czy to chamowanie silnikiem czy po zdjęciu nogi z gazu na luzie co może być przyczyną auto muli co może być tego przyczyną??
Opublikowano
"Strzelanie z wydechu" - Najprawdopodobniej niespalone paliwo w wydechu. Nie zauważyłeś że pali Ci troszeczkę więcej na 100km ? Przyczyny szukał bym w mieszance paliwowo-powietrznej.
Opublikowano

złe spalanie

chyba za wysoka dawka paliwa

 

obstawiam walnięta przepływkę i auto nadrabia dawką paliwa

dlatego strzela i mułowate autko jest

 

podłącz pod kompa - wszystko powinno się wyjaśnić :cool2:

gg5553463
Opublikowano (edytowane)

po podłączeniu do kompa wywala 103 Regel-Vanos Endlage Einlass-Nockenwelle w gogle tłumaczenie powiedziało "Zazwyczaj koniec pozycja spożycie rozrządu VANOS"

123 ansterung kennfeldkuehlug tłumaczenie google "elektronicznie odwracalna kennfeldkuehlung"

 

auto jest z lpg strzeanie występuję i na Pb i Lpg jak schodzi z obrotów

co do spalania to jest 328 e46 na podwujnym vanosie muli a od 4 tysięcy ciągnie spalanie około 15 lpg przy dosyć deptanym aucie

Edytowane przez arbuz229
Opublikowano
po podłączeniu do kompa wywala 103 Regel-Vanos Endlage Einlass-Nockenwelle

123 ansterung kennfeldkuehlug

auto jest z lpg strzeanie występuję i na Pb i Lpg jak schodzi z obrotów

co do spalania to jest 328 e46 na podwujnym vanosie muli a od 4 tysięcy ciągnie spalanie około 15 lpg przy dosyć deptanym aucie

 

 

pierwszy błąd z tego co mi wiadomo oznacza błąd czujnika położenia wałka rozrządu .

Opublikowano
no właśnie kolego wymieniłem na niby sprawną używke orginał i dalej to samo potem trzeba jakoś zaprogramować ją czy zaadoptować?
Opublikowano
no właśnie kolego wymieniłem na niby sprawną używke orginał i dalej to samo potem trzeba jakoś zaprogramować ją czy zaadoptować?

 

tzw.Kasuje pamięć sterowników silnika. Komputer sam sobie później wszystko od nowa "programuje,wczytuje"- jak zwał tak zwał. I wydaje mi się że to tez powinieneś zrobić po wymianie tej części. Ale musisz być pewien że używka faktycznie jest sprawna bo z tym różnie bywa.

Opublikowano
wystarczy na dłuzej odpiąć aku?? czy trzeba tak jak gdzieś widziałęm coś połączyć kleme plusa i minusa ze sobą??
Opublikowano
dodam że wywala mi zapłon na 1 cylindrze błąd 238 wg inpa wymieniłem cewke świece i dalej tak na tej świecy potrafi odrazu po odpaleniu wywalić a na strarej raczej odbywało się to jak auto było nagrzane chodził na 5 cylindrów po zgaszeniu za 3 razem chodził na wszystkie gary i taka sytuacja się potrafi powtarzać co może być przyczyną nie ubywa oleju wcale nie kopci czy zawory mogły by mieć coś z tym wspolnego na obrotach równo stoi
Opublikowano
dodam że wywala mi zapłon na 1 cylindrze błąd 238 wg inpa wymieniłem cewke świece i dalej tak na tej świecy potrafi odrazu po odpaleniu wywalić a na strarej raczej odbywało się to jak auto było nagrzane chodził na 5 cylindrów po zgaszeniu za 3 razem chodził na wszystkie gary i taka sytuacja się potrafi powtarzać co może być przyczyną nie ubywa oleju wcale nie kopci czy zawory mogły by mieć coś z tym wspolnego na obrotach równo stoi

 

Wszystkie twoje problemy sprowadzają się w.g mnie do tego "czujnika położenia wałka rozrządu". Najpierw uporaj się z nim bo czy tak czy tak należało by "zaprogramować" A jeżeli dalej będą występowały problemy odnośnie nie palenia na wszystkie cylindry to będziemy myśleć.

Opublikowano
co do błędu 123 na niemiecki forum po tłumaczeniu znalazłęm takie coś Mapa chłodzenie przez ECU brakuje / uszkodzony co to oznaczać może??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.