Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak odłączysz jeden to na zegarach temp spadnie. Wtedy już wiesz, że on odpowiada za wskaźnik.

Koledze chyba bardziej chodziło o sprawdzenie sprawności czujnika..

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Czyli trzeba zmierzyć ich rezytsancje. U mnie jeden ma 2 piny, a drugi tylko jeden. W pierwszym przypadku mierzyłem rezystacje między pinami, a w drugim, między pinem, a masą. Wartości zależą od tego na jakim osprzłęcie jest silnik. Możesz przy danej temperaturze porówna wyniki z obu, zakładając, że jeden jest sprawny.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Czyli trzeba zmierzyć ich rezytsancje. U mnie jeden ma 2 piny, a drugi tylko jeden. W pierwszym przypadku mierzyłem rezystacje między pinami, a w drugim, między pinem, a masą. Wartości zależą od tego na jakim osprzłęcie jest silnik. Możesz przy danej temperaturze porówna wyniki z obu, zakładając, że jeden jest sprawny.

kolego nie zabardzo lapie na czym ja mam zmierzyc ta rezystancje ??? i jeszcze taka sprawa ja sprawdzam temperature na wyswietlaczu w czasie jazdy caly czas mam wlaczony test temp cieczy chladzacej nie wiem czy tak sie wogole powinno sprawdzac w trakcje jazdy czy tylko na postoju przy wylaczonym silniku?? nie wiem moze ten silnik ma taki zakres temperatury wskozowka temp plynu chladzacego jest caly czas w pionie jak sie zagrzeje nic sie nie wychyla, takze gdyby nie test na wyswietlaczu nawet bym nie mial swiadomosci ze lapie za wysoka temperature , sam juz nie wiem jak to ma byc ??? czy na taka temperature moze miec wplyw nie zalaczjacy sie wentylator klimatyzacji ???? bo nie wiem czy wlacza sie u mnie jak patrzylem to nie hula ale klima chodzi bez zastrzezen????

Opublikowano
Na czujnikach temperratury. Jak jest dwupinowy to między tymi pinami, a jak jednopinowy to międy tym pinem, a masą.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Murzynek-masz coś nie halo z układem chłodzenia albo z tymi czyjnikami.

Went.klimy służy jako went.dodatkowy i powinien sie włączyc przy 101 st.temp.silnika. Uruchamia go stycznik temperaturowy,umieszczony w głowicy miedzy 5 a 6 cyl.lub z prawej strony chłodnicy (patrząc w kier.jazdy).Przy sprawnym układzie chłodzenia ten went.włącza sie b.rzadko (pomijając funkcje klimy)-np.podczas jazdy w korku bardzo obciążonym autem w upale.

Możesz sprawdzic omomierzem te czujniki-ale musisz znac wartości rezystancji przy danej temp.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Murzynek-masz coś nie halo z układem chłodzenia albo z tymi czyjnikami.

Went.klimy służy jako went.dodatkowy i powinien sie włączyc przy 101 st.temp.silnika. Uruchamia go stycznik temperaturowy,umieszczony w głowicy miedzy 5 a 6 cyl.lub z prawej strony chłodnicy (patrząc w kier.jazdy).Przy sprawnym układzie chłodzenia ten went.włącza sie b.rzadko (pomijając funkcje klimy)-np.podczas jazdy w korku bardzo obciążonym autem w upale.

Możesz sprawdzic omomierzem te czujniki-ale musisz znac wartości rezystancji przy danej temp.

sprawdzilem wentylator klimatyzacji zalaczyc sie zalacza ogolnie ale nie chodzi na zadnym z biegow takze wydaje mi sie ze wina lezy po jego stronie a i zwrocilem uwage na fakt ze wysoka temperatura wystepuje tylko przy wlaczonej klimatyzacji zmienie wentylator i zobaczymy co sie bedzie dzialo mysle ze powinno pomoc a jak to nie pomoze to trzeba bedzie przyjrzec sie dokladniej viskozie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.