Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pacjent to 318 M43TU , panowie można odłączyć tą pompę , nie będzie łapał błędów itp , przy okazji po osunięciu jej całkowicie zrobiło by się fajne miejsce na reduktor .
Opublikowano
dzięki za info , już osunięte wszystko oprócz zaworka sterującego , sam zaworek również zaślepiony jak i kolektor :D
  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie, co dokładnie usunąć a co zostawić?

Wystarczy odłączyć wtyczki od pompy?

Prosiłbym tak łopatologicznie co usunąć i co zaślepić jeżeli można dla laika xD mam w komputerze błąd pompy powietrza wtórnego dlatego chciałem się jej pozbyć.

 

Pozdr

Opublikowano
Pacjent to 318 M43TU , panowie można odłączyć tą pompę , nie będzie łapał błędów itp , przy okazji po osunięciu jej całkowicie zrobiło by się fajne miejsce na reduktor .

 

Fajne miejsce pod reduktor masz pod lewą lampą

link z montażu w moim aucie http://www.autolukasz.pl/?p=686

E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
Opublikowano
Nic nie musisz wywalać. Jak będziesz sprzedawał samochód, to się będziesz musiał tłumaczył czemu to zrobiłeś. Wystarczy jak wypniesz wtyczkę z pompy i dasz blaszkę wycięta z puszki po piwie tam gdzie jest uszczelka nr16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.