Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam pacjenta BMW E39 2.5tds 1996r. Problem jest taki... klient wymieniał w nim silnik i włożył od E34 2.5tds, taki jak miał tylko różnią się kolektorami. Ten od E34 ma metalowy a od E39 ma plastikowy no i E39 ma przepływomierz. Wszystko mechanik włozył, popodłączał. Przepływke też. EGR wywalony (nie patrzcie na błąd AGR bo już go nie ma). Ale niestety nie odpala... co dziwne jak mu psikne plakiem to odpali, a z rozrusznika niestety nie odpali. Na liczniku jest kontrolka świec żarowych z napisem DDE. Inpa wyświetla błąd SWG, którego nigdzie nie mogę znaleść! ISTA/P zleca wymiane sterownika silnika, nic więcej... Kaliborowałem ews ista/p i też nic nie dało. Dalej błąd. Zarzuce screenshoty. Chciał bym zrobić to auto dzisiaj wkońcu, nie wiem co mu dolega. Sterownik został od E39 oczywiście. Macie jakieś pomysły? :( Aha, kontrolka się pali cały czas nawet po odłączeniu aku i podłączeniu odrazu wyskakuje nie próbując odpalić...

 

http://s6.ifotos.pl/img/5jpg_rqrrwsq.jpg

http://s6.ifotos.pl/img/6jpg_rqrrwax.jpg

http://s6.ifotos.pl/img/7jpg_rqrrwae.jpg

Pozdrawiam,


Maks

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Czy kolega sobie poradził z tym problemem... przerabiam z tesciem ten sam problem... silnik od e39 padl ( peknieta glowica i blok) zostal zakupiony od e34 bo niby mialo byc to samo ale jednak troche sie rozni... po wsadzeniu niby wszystko ok....ale nie odpala...kreci jak wariat ale nie zapali... swieci caly czas kontrolka swiec zarowych...swiece wszystkie sa dobre...zostaly sprawdzone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.