Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1-.54- Boost pressure sensor( signal open cicuit or KS after B-) Error frequency 0

2-.101- BOOST CONTROLL(positive control deviation/boost pressure to low)Error frequency 0

3.82 -Electric fan(activaction open circuit or KS afterB-)Error frequency 0.

4.-8- glow device(glow plugs also glow relay defect Sporadic error.Error frequency 37.

5.-5 -Needle-motion sensor(signal open cicuit or KS after B+)Error frequency60

Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu bledow. dodam ze test sterowania TURBO dal 50% reszta kontrolowana. Ostatnie pytanie ile powinny sie kasowac bledy za pomoca INPA mi padla bateria w laptopie po 40min ?

Edytowane przez nikolcia2011
Opublikowano

moze ktos pomuc co to za bledy ?

1- czujnik doladowania ale dalszy ciag co to znaczy podana przyczyna?

2-cisnienie za slabe tak poprostu autko ciagnie nieraz nieraz ma ze 2500obr i koniec ciagniecia potem wraca ale slabiej

3-cos z wentylatorem, ale tlumaczenie ze co?

4- czyli swiece, a co dokladnie jeszcze?

5- wtrysk sterujacy. autko troszke gorzej pali na zimnym, a do wtrysku nie dymi troszeczke jak sie depnie minimalnie.

 

Dobrze to rozumiem poprawcie mnie(jak zle) i pomuzcie?

Opublikowano

1-przewod przerwany lub zwarcie do -

2-musisz sprawdzic ile pompuje turbinka przy max bucie

3-patrz 1

4-blad sporadyczny wiec albo świeca któraś walnięta,albo czasami zdarza sie ten blad jak za szybko zaczniesz krecic rozrusznikiem,a kontrolka jeszcze nie zgasła od świec

5-wtrysk sterujacy zapewne cewka wtrysku padla,albo do regeneracji lub do wymiany wtrysk

Opublikowano

mam taki denerwujacy problem wyskakuje eror 19 NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT

API job error or no such result?

jak to naprawic, podczas sprawdzania bledow nie pojawia sie takie cos, a sprawdzajac wartosci funkcja F5 potem F2 chce sprawdzic cisnienie turbo jadac chwile dziala i wyskakuje bla i ciezko znales moment kiedy mozna zmiezc najwiecej pokazalo 2445 i blad.? wszystko niby ok zainstalowane.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Skasuj bledy i zobacz ktore wracaja. Jak ktos cos grzebal to mogly zostac.

Jak widzisz frequency masz 0 przy tych pierwszych bledach, czyli nie powtarzaja sie w ogole.

 

Na poczatek zajmij sie wtryskiem sterujacym a potem sterownik swiec zarowych masz do wymiany.

 

Jak widzisz, ze trubo slabo pompuje to wyczysc elektrozawor turbo - posprawdzaj i pozmieniaj w razie potrzeby wezyki podcisnienia.

Warto jeszcze zajrzec do odmy jak juz wszystko rozbierasz - jak masz filtr to wymien, jak separator to przeplucz. Czujnik doladowania tez mozesz wyczyscic i EGR przy okazji jak kolektor zdejmiesz. Ja bym w sumie caly kolektor umyl w benzynie.

 

Na koniec kasujesz bledy, robisz adaptacje przeplywki i smigasz.

Opublikowano

Kurcze teraz to mam do myslenia(sprawdzania).

Naprawde myslalem ze umnie jest winowajca ten Boost pressure sensor. Ale frequency 0 wiec raczej jest sprawny.(dzieki dxtr71 )

 

Mam problem z moca oczywiscie, cos zaczelem z tym robic.

1-wszystkie wezyki wymienione.

2-odma wymieniona, filtr

3-wszyskie filtry (olej tez)

4-Zaslepialem EGR,-0 roznicy

5-odpinalem przeplywke-mol nieziemski z wyl.

 

Problem jest taki ze moc raz jest raz nie (wiecej niema)

Przewaznie mam tak ze np,2 biegu ciagnie a na 3 juz nie(jak bez turbo) od jednego rada ciagnie na wszystkch biegach a potem od nastepnego juz wogle nie ciagnie.

Prawdziwa loteria ciagnie kiedy tylko chce

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.