Skocz do zawartości

525 E34 91r. - nr fabryczny mostu oraz problem oświetlenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pytanie 1.

Panowie potrzebuje się dowiedzieć gdzie znajduje się numer fabryczny mostu, ponieważ chce sprawdzić jaki mam most z jakim przełożeniem i czy może ze szperą czy bez.

Od razu mówię że nie mam tej takiej blaszki na której owe informacje są, jak kupiłem tak już było.

Tak więc gdzie ten numerek się znajduje bo za cholere nie mogę go znaleść

Dzięki za pomoc

 

Jak ktoś ma może na wierzchu albo możliwość zeby zrobić zdjęcie bylbym bardzo wdzięczny za foto.

 

Pytanie 2

Chodzi o światło we wnętrzu buni, w momencie kiedy jest włączone tak aby po zamknięciu drzwi się gasiło tak się też nie dzieje, dodatkowo w momencie kiedy się jedzie i jest ustawione na włączanie się po otwarciu drzwi w czasie jazdy potrafi się zaświecić lub po prostu sobie mrugać, czasami pomaga bardzo mocne trzaśnięcie drzwiami ale też nie zawsze.

Co może być przyczyną, czujniki w drzwiach sprawdziłem i wydają się raczej na dobre czy jest ewentualnie jakiś sposób żeby je sprawdzić jakoś dokładniej??

Opublikowano

Przełożenie sprawdzisz tutaj: http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

 

Jeśli masz zeszperowany to powinno być "S" wybite. Możesz też podnieść tył do góry i kręcić kołem. Jeśli drugie zacznie obracać się w przeciwną stronę to masz szpere.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Jeśli drugie zacznie obracać się w przeciwną stronę to masz szpere.

 

Raczej wtedy nie ma blokady dyferencjału. Wystarczy podnieść koło i spróbować je obrócić:

-bez oporów- dyfer normalny

-z oporami- szpera

-nie da się- zaspawany

Opublikowano

no wczoraj podnioslem caly tyl i jak obracalem jednym to drugie krecilo się w druga strone, ale zeby zakrecic kolem reka to byl wyczuwalny troche opor, podczas jazdy to na jakis takich luznych nawierzchniach nigdy nie jest tak zeby zlapalo jedno kolo, zawsze dwa na asfalcie roznie to juz bywa ale bardziej przewaza ze dwa zlapia, wydaje mi się ze ma tylko chcialem sie jednak upewnic, sytuacja na asfalcie to moze byc ze moze trzeba byloby do niego zajrzec i moze zrobic wkoncu ma juz 21 lat a poprzedni wlasciciel raczej z mostem nic nie robil

 

jeszcze dodam ze jak podniose tylko jedna strone to kolem na prawde bardzo ciezko jest obrocic trzeba dosyc duzo sily uzyc by obrocic

Opublikowano

A co jeśli mam w m20b50(zeswapowanej na m50b20) dyfer 4.55 bez S ?

Rok mojej e34 to 1990r i wedle tej tabelki z kilku postów wyżej taki dyfer w ogóle nie występuje.

Opublikowano
Jeszcze raz. Chodzi Ci o to, że miałeś M20B20, a teraz masz M50B20 i dyfer został? Ja tak mam. Autko lepiej się odpycha, więcej pali i v-max to tylko 180km/h

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

kupiłem auto z silnikiem M50B20,wedle vinu siedział M20B20.

 

Wczoraj zerknąłem na dyfer i okazało się,że mam 4.45,który wedle tej tabelki wrzuconej kilka postów wcześniej nie ma prawa w E34 siedzieć.

 

Odpycha się fajnie ale przy 100 km/h 3000 obrotów to w trasie przesada :D

 

A jako,że szykuje mi się zmiana skrzyni to i o dyfrze myślę.

Opublikowano
Odpycha się fajnie ale przy 100 km/h 3000 obrotów to w trasie przesada

 

U mnie jest tak samo. Sprawdź też jaki masz wał i głowę dyfra. Ja mam wał od M20 i przez to sprzęgło ze skrzynią jest kombinowane. Przy szarpnięciu do tyłu może trochę przeskoczyć.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
skrzynię do M50B20 mam. jest z roku 91, pod skrzynię musisz dobrać most o przełożeniu 3.46 i powinno być jak z fabryki :)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.