Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
byc moze juz bylo na ten tamet, ale chcialbym zapytac czy do zrobienia nowej mapy n47 trzeba wyciagac i rozklejac sterownik? czy robienie nowej mapy i zostawienie dpf ma sens? da sie przy takiej konfiguracji podciagnac 177 na 200? i dolozyc +/- 100nm?
  • Odpowiedzi 623
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
N47 - nieliczne do połowy 2009 można po OBD (te bez Tprot). Reszta wymaga chociaż raz wyciągnięcia stera, w celu dezaktywacji Tprot. Jeśli masz CP02 to otwiera się banalnie, nie są klejone po obwodzie. Zostawienie DPF jak najbardziej ma sens, a przy serii 177 zrobienie 200 z DPFem aktywnym to żaden problem. Co do +100 Nm to tutaj już nie byłbym taki pewien, nie każdy egzemplarz na to pozwoli...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzieki za informacje. czy w prosty sposob mozna sprawdzic czy sterownik potrzebuje rozbierania czy nie? w sensie czy ma wspomniane zabezpieczenie? czy dopiero po podlaczeniu do komputera da sie stwierdzic?
Opublikowano
Podłączenie i ID. Chociaż być może bardziej ogarnięte osoby są w stanie inaczej dojść do tego, ja jestem amatorem i na pewno w szczególności o sterach BMW takiej wiedzy jak choćby TC nie posiadam.
Opublikowano
rocznik w przypadku N47 nie ma znaczenia czy idzie po obd czy nie , jak podasz mi numer SW z identyfikacji sterownika powiem Ci czy pójdzie po OBD czy nie .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
W przypadku tego sterownika tak czy siak nie bałbym się rozbierania. Wyjęcie stera z auta to 10 max 15 minut, otwarcie chwila a ryzyko uszkodzenia na prawdę marginalne. Od razu można sobie zrobić kopię zapasową.
Opublikowano

kiedyś koledze jednemu robiłem n47, spieszyl sie na uczelnie i postanowiłem zrobić jak najszybciej sie da wyniki były następujące :

wyjęcie ECU 1min 30s (8mka na wkrętarce), rozkręcenie + podpięcie 1min, odczyt zawartości chyba 3min, tak więc 5min30sek i już możnabyło robić :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
to stary sterownik, można z nim zrobić wszystko, nawet przygotować pełna kopie na drugim ECU :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a powiedzmy opcja kupienia drugiego sterownika, przygotowanie mapy i wymiana oryginalnego? o oryginal na poleczke z opcja powrotu do niego w kazdej chwili?
Opublikowano
Ja tylko nie bardzo widzę sens zakupu tego drugiego stera -> przecież jak Ci to zrobi ktoś ogarnięty (np. TC) to w razie chęci powrotu do ori nawet nie będzie trzeba sterownika wyjmować (zdjęte zabezpieczenie). A ten ster się rozkłada bez żadnej ujmy dla jego szczelności, stanu. Z resztą same czasy które podał TC są bardzo realne przy sprzęcie elektrycznym i dużej wprawie, ja dodatkowo jeszcze aku odpinam, ale zapewne nie ma konieczności ?
Opublikowano (edytowane)

TC czy macie jakaś zniżkę na zrobienie stage 1 dla forumowiczów? ? ?

 

Ważna jest zniżka na na promocje BKP ?? Tak jak to jest napisane w pierwszym waszym poście?

Edytowane przez gumek1986
Opublikowano

A jak ma ktoś dwa nicki na forum to czy obniżka jest podwójna :mad2:

No a jak trzy to już chyba za darmo zrobicie stage 1 a za półdarmo stage 2 :cool2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jak wygląda stage2 w silniku n47 143KM?

Chcial bym uzyskac nie co wiecej niz sam program, chociaz zeby 2 z przodu było. Nie interesują mnie moce 300+ ale coś wiecej niz program.

Pamietam jak mialem golfa 4 tdi, tam to wtryski, turbo i +100KM sie robiło :P

Opublikowano
Hybryda turbiny gt1749, wtryski od f10 258 KM, IC, downpipe - ja mam 228KM i 466Nm :)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Hybryda turbiny gt1749, wtryski od 258 KM, IC, downpipe - ja mam 228KM i 466Nm :)

w 318d? tam siedzi to samo sprzęgło

W 118d ale ja mam skrzynie i sprzeglo od 123d, miał być projekt na dużo więcej wiec dla spokoju zaaplikowałem mocniejszy zestaw . X18d ma wszystko słabsze , sprzeglo jest mniejsze 220 mm , ale mozna załozyć 240mm bo jest miejsce .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.