Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
pod tą śrubka masz sprężynę i łyżwę dociskową. Delikatnie mozesz to skorygować ale bez przesady (może się to skończyć zblokowaniem przekładni)
Opublikowano

Dokręciłem około 4mm-5mm luz już w zasadzie nie ma tylko słychać lekki stukot , kierownica odbija . Czyli mogę jeszcze troszkę dokręcić do momentu żeby kierownica odbijała ?

Wcześniej jak kolega ruszał szybko kierownicą na drążkach było czuć luz teraz nie ma tylko został ten stukot , dodam że zawieszenie jest zrobione drążki , końcówki itd.

Opublikowano
witam mam podobny problem w swojej e36 tylko u mnie nie ma luzu na drazkach. wszedlem do kanalu kolega mi ruszal kierownica i zauwazylem ze luz jest ale tam gdzie wchodzi drazek kierowniczy w maglownice w prawo i lewo jak sie kreci jest luz a na drazkach nie ma i nie wiem czy do wymiany maglownica czy da sie to jakos zrobic.
Opublikowano
Ja właśnie tą śrubą w maglownicy skasowałem luz można powiedzieć , że w 95% jest dobrze . Luzu już nie ma jest jedynie bardzo delikatny stukot ledwo słyszalny . Kierownica odbija tak , że moim zdaniem jest ok.
Opublikowano
dzieki wielkie a jakim kluczem tam dojde??? tam wyzej na tym zdjeciu wchodzi ten drazek od kierownicy i jak ruszam kierownica to ten drazek chodzi a ale nie ruszaja sie te drazki ktore trzymaja kola jak to dokrece bedzie dobrze ??? na prostej drodze jest oki ale jak sa koleiny to samochod mi lata prawo lewo i niebezpieczne to jest przy wiekszych predkosciach.
Opublikowano
Klucz nasadowy nr 17, sześciokąt, bez początkowych wcięć na nakrętki/śruby z zintegrowaną podkładką. Nasadka musi być nowa/niewyrobiona, bo inaczej obrobisz i będzie po zawodach. Ta śruba jest bardzo miękka. Zaznacz sobie oryginalne położenie.
Opublikowano
Ja to robiłem w ten sposób , że kolega delikatnie ruszał kierownicą a ja dokręcałem , jak masz wybitą maglownice mocno to dokręcenie nie pomoże .Reszta tak jak pisze wyżej kolega mr18
Opublikowano
Dokładnie, lepiej robić w dwie osoby. Ja miałem mały luz od strony kierowcy więc dokręcanie pomogło. Dodam jeszcze, że można ściągnąć charmonijki i delikatnie przesmarować listwę z lewej i prawej strony smarem do łożysk, moja była sucha jak pieprz, smar spłynął w okolice zębów. Bez tych gum łatwiej jest sprawdzać luz. Jak już dokręcisz to przejedź się i sprawdz czy kierownica odbija w pełnym zakresie. Robiłem to sam i poprawiałem dwa razy. Jeśli brak efektów to magiel do roboty lub wymiany. W moim m43 mogę dojść od góry, śruba jest pod kołem wspomagania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.