Skocz do zawartości

Pytanko o przednie zawieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A jeśli można zapytać - jaki jest powód wymiany?Jakieś niepokojące dzwieki dochodzą z przodu?Mi coś stuka i też chce wymienić ten silentblok ale nie wiem czy warto.Napisz jakie masz objawy.
Opublikowano
czestym powodem stukania w zawieszeniu sa własnie silentblocki w których ze starości guma która pracuje na wahaczu parcieje i zaczyna sie stukanie, koszt nowej to okolice 50-60zł szt niestety samemu cieżko jest wymienić tę cześc poniewaz potrzebna jest prasa

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
czestym powodem stukania w zawieszeniu sa własnie silentblocki w których ze starości guma która pracuje na wahaczu parcieje i zaczyna sie stukanie, koszt nowej to okolice 50-60zł szt niestety samemu cieżko jest wymienić tę cześc poniewaz potrzebna jest prasa

 

Prasa to akurat nie jest do tego potrzebna, jak mechanik jest sprytny to obejdzie sie bez tego :) Mnie w grudniu to wymieniali w warsztacie bo tez sie tłukło, i prasy bynajmniej nie uzywali :]

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
czestym powodem stukania w zawieszeniu sa własnie silentblocki w których ze starości guma która pracuje na wahaczu parcieje i zaczyna sie stukanie, koszt nowej to okolice 50-60zł szt niestety samemu cieżko jest wymienić tę cześc poniewaz potrzebna jest prasa

 

Prasa to akurat nie jest do tego potrzebna, jak mechanik jest sprytny to obejdzie sie bez tego :) Mnie w grudniu to wymieniali w warsztacie bo tez sie tłukło, i prasy bynajmniej nie uzywali :]

CRC zdradź ten spryt to na przyszłośc wielu znas uniknie niepotrzebnych kosztów...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Sprawa jest dziecinnie prosta, wkładasz w owy silentblock śrube z podkładką po stronie wachacza(taką zeby sie na nim opierała)nastepnie z drugiej strony nakretke z duzą podkładką analogicznie jak wyzej tylko ma sie opierac na silentblocku, bierzesz mocny klucz i powoli skrecasz srube, ktora wpycha silentblock w wachacz. Czasami moze byc potrzebny klucz hydrauliczny, czy jak to sie nazywa, taki jak do odkrecania i zakrecania koł. Przy jego pomocy nie ma juz problemow z nabiciem całosci w wachacz. Pozniej odkrecasz srube, sciagasz podkładki i gotowe.

Mam nadzieje ze zrozumiałes :cool2:

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
Patent niezły, ale mam wrażenie że z prasą jest duzo szybciej

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

No to masz w takim razie złe wrazenie, tym sposobem jest duzo szybciej bo nie trzeba wyciagac całego wachacza, pozatym nie trzeba z nim jechac do zakładu gdzie maja prase i za to jeszcze dodatkowo płacic, no chyba ze w warsztacie w którym Ty naprawiasz auto maja taki sprzet.

W moim aucie wyjecie starego silentblocka i wbicie nowego w jednym kole zajeło razem z skręceniem wszystkiego pozniej w jedną częśc jakies poł godziny :)

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.