Skocz do zawartości

[E36 320i touring] Dobry mechanik, wymiana rozrzadu,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich,

 

poszukuję dobrego mechanika najlepiej z torunia albo okolic który zajmuje się naprawianiem tylko samochodów bmw, a najelpiej się w nich specjalizującego. Niestety mój obecny mechanik w kulku leci i co 3-4 miesiecy każe mi przyjeżdżać na chemiczne czyszczenie zaworów przez gniazda świec po tym jak samochód nie odpala. Samochód nie odpala z dnia na dzień, nagle gubi ciśnienia. Ciśnienia na garacg oscylują w okolicach (najniższy) 5,5 - (największy) 11. Druga kwestia to wymiana całego rozrządu, stąd też potrzebny dobry i sprawdzony mechanik.

Kolejna rzecz o którą chciałem spytać to jakie kable, interfejsy oraz oprogramowanie kupić, aby móc odczytywać wszystkie możliwe kody i dane usterek - np. tak jak kolega w tym poście to czyni: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=146418&p=1041924&hilit=mechanik+toru%C5%84#p1041924 Będę wdzięczny za odpowiedź.

 

P.S.

 

Co do interfejsu i kabli próbowałem kontaktować się z nerwusem, ale cisza z jego strony...

Edytowane przez sebastianp88
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, szukiwarka nie grysia, pomocne też jest się zapoznanie ze strukturą forum. Tu masz dział na polecane warsztaty wiec poczytaj trochę.

viewforum.php?f=10

 

PZDR>

Opublikowano

Kolego ciśnienie 5,5 to straszna lipa

jeżeli po jakimś tam czyszczeniu ciśnienie wraca,to znaczy ,że coś się dzieje z zaworami

ten silnik trzeba rozebrać

nie szukaj interfejsu ani rozrządu,tylko faktycznie dobrego mechanika

albo całego słupka

Opublikowano
przejżałem wszystkie opinie dotyczące warsztatów samochodowych. Niestety sądząc po opiniach to w toruniu brakuje dobrego mechanika, a żeby było śmieszniej w okolicy nic nie znalazłem. Jechać do ASO w bydgoszczy (biorąc pod uwagę wypowiedzi kolegów, że ludzie tam pracujący pracują chyba za karę) też nie zamierzam. Tak czy siak jestem w kropce. Osobiście uważam, że rozrząd jest do wymiany. Samochód ma przebieg ponad 350 tys. kilometrów i nie zdziwiłbym się gdyby się okazało że łańcuch i napinacz jest do wymiany.
Opublikowano

Kolego w pierwszej kolejności,trzeba się zająć tą niską kompresją

trzeba zrobić próbę olejową i stwierdzić czy przyczyną jest głowica [zawory]

czy pierścienie

Opublikowano
no to tak czy siak bez mechanika się nie obędzie.... Mam spory problem... Dobra, będę musiał coś wymyśleć do czasu następnej awarii. Dziękuję wszystkim za rady i sugestie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.