Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, czy moduł LCM w jakiś sposób trzeba adaptować? Mam standardowy problem - świeci stale jedno prawe długie - i jest to drugi raz w ciągu 2 lat. Nie chcę łoić znowu kilku stów w warsztacie, ale z tego co pamiętam był jakiś problem przy wymianie modułu ostatnim razem (paliła mi się przepalona żarówka na desce, choć oczywiście była sprawna). Jak to jest na prawdę?

Dodatkowe pytanie - czy wymiana LCM jest na zasadzie odłącz stary - podłącz nowy, czy może trzeba wcześniej odłączy akumulator / przekęcić kluczyk trzy razy w lewo / odśpiewać hymn RFN? :mrgreen:

Będę wdzięczny za wskazówki.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

musi być zakodowany pod Twoje auto - około 50zł

jak wymieniałem to na jednym świeciły różne pojedyńcze żarówki a na drugim świciła żarówka hamulca ręcznego

jako że chciałem mieć tylko światła dzienne to zrezygnowałem z wymiany LCMa i zrobiłem na przekaźnikach

Opublikowano

ja słyszałem ze wymiana jest plug$play jedynie będzie się świeciła dioda na liczniku informująca ze ilość kilometrów na liczniku i w module lcm sie nie zgadza

jak kupiłem samochód to cały czas świecił prawy długi, poszukałem i wymieniłem sam tranzystor

światła dzienne także zakodowałem

w ostateczności bym kupował nowy lcm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.