Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM SERDECZNIE

 

Chciałem się poradzić kolegów którzy są bardziej obeznani w sprawach diagnostycznych programami DIS i INPA. Kupiłem ostatnio kabel diagnostyczny na 20 pinów ale pod USB. Chciałem podłączyć BMW E34, ale DIS nie ciągnie tego, nie łączy się choć emuluję głowicę i wszystko mam dobrze poustawiane, nawet przechodzi test API. Jeśli chodzi o ten kabel i INPĘ, wykrywa błędy Airbaga, ale np. chcę połączyć się z licznikiem czy silnikiem, już jakiś błąd. Więc dużo nie mogę zdziałać, praktycznie wogóle. Teraz pytanie. Przeczytałem że poprostu kablem USB nic nie zadziałam, więc zakupiłem laptopa Dell z portem RS-232, do tego kupiłem taki zestaw jak w linku poniżej. Czy teraz powinien mi działać DIS oraz INPA z BMW E34 2.5td z 1995r. ? Czy taki zestaw na początek wystarczy do jakiś diagnoz? Mój brat posiada BMW E93 335i z USA z 08r. Czy pod niego da rade takim sprzętem się podpiąć?

 

Teraz najważniejsze pytanie, jak już mam laptopa pod port RS-232, te kable które prezentuje poniżej oraz wszystkie programy typu DIS, INPA, BMW CARSOFT itp. Wystarczy do tego kupił głowicę i mam pełen sprzęt diagnostyczny dosyć porządny? Chodzi mi czy taka głowica jak na aukcji poniżej jest dobra, czy to jest jakaś podróba? Chcę dać na głowicę do 1300zł, czy znajdę w tej cenie? Samą głowice? Jak tak to jakiej szukać i gdzie?

 

KABLE KTÓRE KUPIŁEM: http://allegro.pl/show_item.php?item=2355815603

 

GŁOWICA KTÓRĄ CHCE KUPIĆ: http://allegro.pl/interfejs-tester-diagnostyka-bmw-gt1-sss-dis-i2332608554.html

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
WITAM SERDECZNIE

 

Chciałem się poradzić kolegów którzy są bardziej obeznani w sprawach diagnostycznych programami DIS i INPA. Kupiłem ostatnio kabel diagnostyczny na 20 pinów ale pod USB. Chciałem podłączyć BMW E34, ale DIS nie ciągnie tego, nie łączy się choć emuluję głowicę i wszystko mam dobrze poustawiane, nawet przechodzi test API. Jeśli chodzi o ten kabel i INPĘ, wykrywa błędy Airbaga, ale np. chcę połączyć się z licznikiem czy silnikiem, już jakiś błąd. Więc dużo nie mogę zdziałać, praktycznie wogóle. Teraz pytanie. Przeczytałem że poprostu kablem USB nic nie zadziałam, więc zakupiłem laptopa Dell z portem RS-232, do tego kupiłem taki zestaw jak w linku poniżej. Czy teraz powinien mi działać DIS oraz INPA z BMW E34 2.5td z 1995r. ? Czy taki zestaw na początek wystarczy do jakiś diagnoz? Mój brat posiada BMW E93 335i z USA z 08r. Czy pod niego da rade takim sprzętem się podpiąć?

 

Teraz najważniejsze pytanie, jak już mam laptopa pod port RS-232, te kable które prezentuje poniżej oraz wszystkie programy typu DIS, INPA, BMW CARSOFT itp. Wystarczy do tego kupił głowicę i mam pełen sprzęt diagnostyczny dosyć porządny? Chodzi mi czy taka głowica jak na aukcji poniżej jest dobra, czy to jest jakaś podróba? Chcę dać na głowicę do 1300zł, czy znajdę w tej cenie? Samą głowice? Jak tak to jakiej szukać i gdzie?

 

KABLE KTÓRE KUPIŁEM: http://allegro.pl/show_item.php?item=2355815603

 

GŁOWICA KTÓRĄ CHCE KUPIĆ: http://allegro.pl/interfejs-tester-diagnostyka-bmw-gt1-sss-dis-i2332608554.html

 

Interfejs od VIAKENA obsłuży auta do 2007 roku.Powyżej tego rocznika potrzeba innego interfejsu obsługującego protokół CAN (D-CAN).DIS oraz INPA działają z tym urzadzeniem natomiast CARSOFT nie będzie działał i dotego również potrzebny jest inny sprzęt.

Moim zdaniem jak już zakupiłeś interfejs ADS to możesz go przetestować i wtedy ocenisz czy spełnia Twoje oczekiwania.

Co do głowicy GT1 to nie sądzę aby był to oryginał.A tak poza tym połaczenie z komputerem odbywa się za pomocą kabla LAN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.