Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ....szukałam tematu pomocengo w doborze liczników ale chyba nie ma na forum....wczoraj już totalnie padły mi liczniki i jestem w trakcie szukania nowych w zwiazku z tym wynikł mi troszke problem moje obecne zegary mają nr VDO.110.008.463/071, BMW 62 11-8375044 a wyszukałam na allegro VDO 111.008.645/014 BMW 62 11-8362846, natomiast na realoem.com producent podaje jeszcze inne nr i sama nie wiem czy muszą być identyczne te nr czy mogą się róznic? i co wogóle oznaczaja te nr? na co zwracać uwagę? :mad2:
Opublikowano
numery są mało istotne,ważne żebyś kupiła odpowiednie do wersji silnikowej.Jeżeli masz 320i to licznik powinien być od wersji 6-cylindrowej.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano (edytowane)

Widzę,we jeszcze masz problem nadal zzegarami.Na ogół zegary wszystkie pasują w tym,że mogą oszukiwać.Tak jak pisze kolega wyżej ważne jest z jakiej pojemnosci do 320 powinny pasować także z 325 i nie przekłamywać.

Ja kiedyś do 316 założyłem z 1.8 i było wszystko ok.Pozdrawiam.

Edytowane przez elukaes

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
I z odpowiedniego rocznika, bo nowe zegary mogą powodować brak kontrolki airbag i abs w starszym aucie. Pisaliśmy o tym w innym wątku, doszły jakieś inne problemy? Ze starymi nic nie da się zrobić? Może zimny lut, przerwane połączenia lub brudne połączenia w kostce.
Opublikowano
Też było w innym wątku że Koleżanka kupiła zegary i też facet który jej sprzedawał powiedział ze to są od 4 cylindrówki lecz bebechy były od 6 cylindrówki . Uważaj na to też. Może ktoś doradzi koleżance jak rozpoznać zegar który nie był rozbierany, czy są jakieś plomby, albo co innego .
Opublikowano
Liczniki mają papierowe plomby. Jest też nabity rocznik i miesiąc (kółko ze strzałką) na panelu szybki oraz na tyle.
Opublikowano
dokładnie dokładnie to mój post był...odesłałam te co koleś mi wcisnał i szukam nowych...puki co tak mi się nie spieszyło z zakupem do teraz -bo liczniki już wogóle nie działają,nie działa wskaznik paliwa, obrotomierz i najważniejsze temp.silnika....prędkosciomierz przekłamuje jadac 60km/h pokazuje 100km/h. ..a przebieg zastępuja literki "ppppppp"i raczej nie da się ich juz naprawic...więc musze szybko kupic inne i nie chce się znów naciąc dlatego szukam cennych informacji od WAS :D skoro numery az tak bardzo nie przesadzaja o liczniku to bede kierowac sie rocznikiem i modelem....dziekuje za info.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!!

 

Odkopuję, bo nic konkretnego nie wyczytałem na ten temat a mam dokładnie ten sam problem ( pppppp w miejscu kilometrów i nic nie działa poza prędkościomierzem który też przekłamuje )... Mój silnik 1.8is m42 94r. Wiem tylko tyle, że liczniki były wkładane ze skalą do 260km/h i ze skalą do 250km/h. Przeglądając te liczniki na alledrogo jak zauważyłem różnią się też czerwonym polem na obrotomierzu. Niektóre ze skalą do 250km/h czerwone pole zaczyna się od 6tysięcy obrotów a inne również ze skalą do 250km/h czerwone pole ma od okolo 6,3tysięcy. Czy jest ktoś w stanie pomóc w doborze liczników? Albo może ktoś uporał się z naprawą tych liczników? Dodam, że moje liczniki były już chyba niestety zmieniane.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Testem zegarów, ale licznik musi być w aucie lub podłączony do zasilania na stole.

 

 

Mógł byś wyjaśnić na co mam zwrócić uwagę podczas testu zegarów??

Opublikowano
Poszukaj na forum tematu o teście zegarów, w ukrytym menu będzie liczba 2, wtedy jest to licznik od R4. Wejdź na jakiś portal aukcyjny i poszukaj zdjęć wnętrza, to podpowie jaki ma być licznik jeżeli chodzi o skalę RPM i KM/H.
Opublikowano

Panowie.

 

RealOEM podaje mi dwa rodzaje zegarów o takich numerach:

01 AT-Zestaw wskaźników, niekodowany (B) 250 KM/H 1 do 05/1994 62108379811

oraz drugi:

01 AT-Zestaw wskaźników, niekodowany (A) 260 KM/H 1 09/1993 od-do 09/1995 62108379823

 

Numery na allegro ani numery moich zegarów ni jak nie pokrywają się z tymi na realoem

 

Numery zegarów które były do tej pory to motometer 62.11-8 375 044, 616 058 3052 index 85, 9 2203 012 38 HW: 10.6 SW: 19.0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.