Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Szybki opis problemu. Tak jak w temacie przy 170 km/h konczy sie jazda. Obroty stoja na 5 biegu na 3500 przy bucie w podloge skrzynia zredukuje na 4 bieg ale i tak obroty wrastaja do 4500 i nic wiecej sie nie dzieje. Spalanie w tym momencie stoi na 11l/100km. Dynamika do predkosci 140 jeszcze znosna choc szalu ni ma. Od 140 do 170 jest masakra. Dodam ze dzisiaj to zauwazylem bo nie mialem okazji i powodow gonic go ostanio do takich predkosci. Dymka przy tym nie pusci. Dodam ze turbine wymienilem na fabrycznie nowa w grudniu 2010r. Serwisowany regularnie. Silnik pracuje rowno na jalowym biegu. Jutro podepne INPE co cos moze pokaze. Ma ktos moze pomysl co to moze byc? Troche mnie to zaskoczylo bo w marcu jeszcze nia lecialem 220km/h i nie bylo problemu z dobiciem do tej predkosci. Przy okazji zna ktos jakiegos dobrego diagnoste na slasku co sie zna na dieslach bmw?
Opublikowano

Kogoś mógłbym Ci polecić - zadzwoń do Diablo - gość ma warsztat na Łużyckiej.

http://www.zumi.pl/1346558,FHU_Diablo_Car_Andrzej_Gallas,Gliwice,firma.html

 

Jest drogi, cholernie, ale zna się na rzeczy.

Opublikowano
Do Nysy masz kawałek ale za to droga ok . Sporo ludzi z śląska do mnie przyjeżdża.....słyszałem że nie macie tam nikogo kto by wciągał BMW DIESEL przez dziurkę od nosa.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Dzisiaj przelecialem sie z laptopem na kolanach i juz mniej wiecej wiem co sie dzieje. Ogolnie rzecz ujmujac to cos z cisnieniem powietrza doladowanego za male w stosunku do tego czego oczekuje komp. Albo sterowanie turbiny, gdzies jest nieszczelnosc na podcisnieniu albo sama turbina choc ma nie cale 2 lata i byla dobrze traktowana :mad2: . Roger dzieki za propozycje ale chwilowo nie dysponuje za duzo wolnym czasem choc z checia bym sie do ciebie wybral. Sprobuje sam powalczyc i ustalic dokladna przyczyne braku odpowiedniego cisnienia.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Sorry panowie ze tak dlugo nie pisalem ale od sierpnia w kraju jestem gosciem delegacje itd. Co do skonczenia watku przyczyna takiego zachowania bylo podciscnienie a dokladnie przerwany waz przed zaworkiem sterujacym poduszkami silnika. Sprawa rozwiazana i bylo dobrze niestety dosc krotko. Pod koniec sierpnia silnik dal za wygrana. Bez owijania w bawelne 5 tlok ropad sie na sworzniu na pol czyli gorna czesc zostala wprasowana w glowice a dolna z korbowodem sobie latala. Samochod stal od tego czasu.
Opublikowano
Sorry panowie ze tak dlugo nie pisalem ale od sierpnia w kraju jestem gosciem delegacje itd. Co do skonczenia watku przyczyna takiego zachowania bylo podciscnienie a dokladnie przerwany waz przed zaworkiem sterujacym poduszkami silnika. Sprawa rozwiazana i bylo dobrze niestety dosc krotko. Pod koniec sierpnia silnik dal za wygrana. Bez owijania w bawelne 5 tlok ropad sie na sworzniu na pol czyli gorna czesc zostala wprasowana w glowice a dolna z korbowodem sobie latala. Samochod stal od tego czasu.

 

niech zgadnę : klapka z kolektora ssącego zawędrowała do komory spalania?? :( :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.