Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zauważyłem wczoraj że są chyba zamienione wężyki od podciśnienia

http://imageshack.us/f/94/beztytuufpn.png/

http://imageshack.us/f/94/beztytuufpn.png/

czy będzie taka zamiana na coś wpływać oraz wymieniony jest tylko jeden a reszta ten najdłuższy jest sparciały.

Czy może to skutkować tym iż auto dostaje prawdziwego kopa powyżej 2000rpm dopiero?

Przepraszam za dość banalne pytanie może ale to mój pierwszy klekot BMW i dopiero załapuje co z czym się je :oops:

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie sugestie

Opublikowano
Zrob jak powinno byc na schemacie i kropka. Wprawdzie mam 3.0 , ale jak wiadomo to prawie to co 2.5 , to u mnie po zmianie wezykow na nowe auto ma kopa od 1500 obr.
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

Bardzo miałeś sparciałe, czy przetarte? Bo ja dzisiaj wymieniłem a na tych starych tylko ta otulina sparciała a wężyki same w sobie były szczelne. Zmiany żadnej nie odczułem.

Auto przyspiesza do tych 2000 rpm, tylko że to jest mniej odczuwalne jak ma to miejsce powyżej 2000-2500 rpm

ma kopa od 1500 obr.

No dobra ale czy np w okolicach 2500 jest on jeszcze większy?

Przepraszam za dość idiotyczne pytania ale to mój pierwszy diesel w bmw

Opublikowano
a wie kolega jakie maksymalne cisnienie w tych przewodach? Tez nie wiem :cry2: ale napewno nie 3 bary... nawet taki wezyk mozna sprawdzic. wyjac, zatkac jedna strone i wytworzyc w nim cisnienie (podejrzewam, ze nie wieksze niz 1.5 bara). Najlepiej jakbys mial pompke z manometrem. Zostawic tak pare sekund i zobaczyc czy cisnienie spada. Jak nie to znaczy przewody sa w porzo... mam racje? :norty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiedz, skąd w wężykach podciśnieniowych ma się znaleźć ciśnienie? :roll:

Wiece co, dajcie sobie spokój ze sprawdzaniem czy wężyki są całe, czy nie, po prostu je wymieńcie, koszt ok 2-3pln za metr.

Sprawdzanie węży podciśnieniowych ciśnieniem nie określi w 100% ich szczelności.

Normalnie podczas pracy ścianki w wężyka są ściągane do środka, a przy próbie ciśnieniowej będą wypychane do zewnątrz, jeśli wężyk ma już swoje lata może się okazać że podciśnienie utrzyma, a ciśnienia nie, bo będzie to zależne od układania się mikro pęknięć na powierzchni.

Opublikowano
ma kopa od 1500 obr.

No dobra ale czy np w okolicach 2500 jest on jeszcze większy?

Wiadomo ze przy 2500 obr ma wiekszego kopa, moc praktycznie nie spada do 4000 obr, a powyzej wiadomo - diesel...

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.