Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, noszę się z zamiarem kupna is'a, mam dwie opcje, kupić z gazem, lub zagazować samemu.. Kupować z gazem trochę ryzykownie, tak więc nastawiam się na instalację LPG we własnym zakresie.

 

Nie znam się na tych komponentach, więc jeśli mógłby ktoś podpowiedzieć, którą opcję wybrać, to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam:) dodam tylko, że są to wszystko instalacje sekwencyjne.

 

Oto mail z wyceną jakiego dostałem od jednego z warsztatów z okolicy:

"Witam

Do tego samochodu polecamy sekwencyjny wtrysk gazu z linii Popular lub Comfort z wtryskiwaczami ROSSO lub I-Plus. Obie instalacje oferujemy teraz w nowych promocyjnych cenach.

 

1.Instalacje Popular z wtryskiwaczami ROSSO:

a) 2390 zł z reduktorem Fiore Forte lub Drago(cena poza promocją 2600 zł)

b) 2499 zł z reduktorem Alaska(cena poza promocją 2600 zł)

 

2.Instalacji Comfort z wtryskiwaczami Rosso:

a) 2490 zł z reduktorem Fiore Forte lub Drago (cena poza promocja 2800 zł)

b)2650 zł z reduktorem Alaska lub Cometa-i (cena poza promocją 2800 zł)

oraz

c)2790 zł instalacja ComfortLine z wtryskiwaczami I-Plus

(cena poza promocją 2899 zł)

 

 

Czas trwania promocji – od 7.03.2012 do wyczerpania produktów.

 

GWARANCJA. Instalacje PopularLine i ComfortLine objęte są 24-ro miesięczną gwarancją lub 60 tys. km przebiegu w zależności co nastąpi wcześniej(licząc od daty montażu). Gwarancja obejmuje nie tylko elementy ale przede wszystkim prawidłowe funkcjonowanie zamontowanej instalacji w Państwa samochodzie.

 

W cenę wliczony jest zbiornik wewnętrzny montowany we wnęce koła zapasowego o pojemności do 53 litrów. Dla zainteresowanych dodatkowo oferujemy montaż wlewu LPG przy wlewie benzyny w cenie 100 zł. W przypadku potrzeby zastosowania dodatkowego emulatora lub większego zbiornika podane ceny podlegają modyfikacji.

 

Komplet dokumentów, niezbędnych w Wydziale Komunikacji do uzyskania wpisu w dowodzie rejestracyjnym, wydajemy w dniu montażu."

Opublikowano

Zdecydowanie lepiej założyć gaz samemu bo przynajmniej wiesz co masz.

 

Co do oferty - Te wtryskiwacze ROSSO wyglądają na badziewne "elektrozawory" warte pewnie tyle co stare Valteki. Reduktory które zostały wymienione nie mają szans obsłużyć twojego silnika przy pełnym obciążeniu. Dla przykładu reduktor alaska zaczyna mieć problemy przy mocy 75 koni, a przy 90 już całkiem klęka. Jeśli proponują taki zestaw to ja na twoim miejscu odpuściłbym sobie tą firmę. Wejdź na lpg-forum i poszukaj w twojej okolicy kogoś kompetentnego kto mógłby ci to fachowo ogarnąć.

 

Do twojego auta wtryskiwacze najtańsze i "w miarę" chyba tylko REG FAST, lepsze to Matrix, HANA, LR MED. Unikaj wtryskiwaczy Magic Jet, Valtek starego typu i podobnych "elektrozaworów".

 

Reduktor KME Silver lub gold, LR IG1, Zavoli S, AC R01, a jeśli już chcesz tomasetto to nie alaska tylko artic.

 

Szczegóły takie jak miejsce wlewu, centralki, rodzaj butli pomijamy bo to wybierasz sam według swoich potrzeb, ale w przypadku butli w kole ważne jest umieszczenie wielozaworu - musi być "do jazdy przodem", czyli z tyłu butli.

Opublikowano
dzięki kolego, widzę, że naprawdę znasz się na rzeczy, bardzo mi pomogłeś. :) Pozdrawiam
Opublikowano
mzloty tutaj mowa o e36 318is. Ale zestaw dobry, z tym że przy tej mocy proponuję rozważyć HANA zielone.

 

Dlatego lubię wypełnione profile na forum lpg-forum.pl - wiadomo o czym się pisze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.