Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich. Dziś zmieniłem koła w aucie na 17'' Po pzejechaniu 200m zaczęło stukać w tylnym prawym kole, stuki objawiały się co jakiś czas. Natomiast po zaciskaniu chamulca ręcznego w czasie jazdy stuka ciągle a on praktycznie nie chamuje :cry2: Dodam, że wymieniałem klocko chamulcowe na nowe i na kołach 15'' takiego objawu nie miałem. Co mogło się stać bo już nie mam siły do tego auta.... Edytowane przez waco_o2
Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie się rozleciał ręczny /szczęki/ bo on nie ma nic wspólnego z klockami.

Popraw temat bo jak się mod ;) obudzi albo skończy grilować zamknie temat.

Opublikowano
Dlaczego? Dalej zły temat?
Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokreciles kolo po zmianie?Siostra miala taki przypadek stuki kola a to sruby niedokrecone byly.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 tygodnie temu miałem to samo , podkreciłem reczny bo słabo łapał , raz go użyłem i rozsypały sie sprężynki i srubki .Ledwo dojechałem do mechanika , na koniec to nawet cofać nie mogłem bo srubka sie wcinała w szczeki i zacinało koło , więc lepiej to załatw jak najszybciej bo porysuje ci jeszcze bęben w środku.
Opublikowano
Dokreciles kolo po zmianie?Siostra miala taki przypadek stuki kola a to sruby niedokrecone byly.

 

tak wszystko dokręcone. Zamówiłem te szczęki w bębnie na 100% to ich wina, ręczny już praktcznie wogóle nie trzyma.

Spolszczenie CCC na PW ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.