Skocz do zawartości

Ciepłe powietrze tylko w trakcie jazdy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam same problemy z klimatronikiem. Zawieszający sie panel - naprawiłem (nowy kondensator). Szalejąca prędkośc nawiewu - opornica (kupię już po wypłacie). Teraz następne objawy - jak nawiew już działa to ciepłe powietrze leci tylko w trakcie jazdy, po zatrzymaniu się na czerwonym mrozi jak na dworze. Czy brakuje gdzieś jakiegoś płynu który odpowiada za ciepłe powietrze, którego obieg wymusza silnik?
Pozdrawiam.
Opublikowano
A jeśli chodzi o płyn to jest go po sam korek. Czy wobec tego wchodzi w grę opcja z zapowietrzeniem?
Pozdrawiam.
Opublikowano
A jeśli chodzi o płyn to jest go po sam korek. Czy wobec tego wchodzi w grę opcja z zapowietrzeniem?
To chyba trochę za dużo, na chłodnicy gdzieś w połowie jest znak ile powinno być na zimnym silniku.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
A na zimnym się sprawdza?
To jest jedna z podstaw samochodowego ABC. Na każdym zbiorniczku jest kreseczka ile powinno być i dodadkowo napis informujący że odnosi się on do zimnego płynu.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Sprawdzone! Płyn jest na poziomie 2cm poniżej krechy. Wątpie aby dolanie zlikwidowało w.w. objawy. Jutro kupię i doleję. Zobaczymy.
Pozdrawiam.
Opublikowano

Kolego!!!!

 

nie wydawaj pieniędzy!!!!

 

masz zapowietrzny układ. nie wymieniaj termostatu, bo te się nie psują. Wiekszość tutaj radzi wymienic termostat, moich 4 ech kolegow po kolei miało taki sam problem i wszyscy wymienili termostaty-sugerujac sie opiniami Forum. popłenili bład, wydali nie potrzebnie kase.

 

Prponuje odpowietrzyc układ. to wysrarczy w tym celu: odpal samochód, przekręć ogrzewanie na maxa, otwórz maske wozu i odkręć śrubke odpowietrzania na chłodnicy-mieści się ona obok wlewu płynu chłodzacego do chłodnicy.

 

Aby szybko odpowietrzyc, przygazuj samochód-wtedy powietrze bedzie szybciej uciekac.

 

pozniej trzeba odpowietrzyc chłodniczkę (nagrzewnicę)...

Najlepiej zalać nowy płyn chłodniczy, ale stary musisz sposcic przy okazji-uwazaj zeby sie nie oparzyc goracym płynem...gyd silnik bedzie jeszcze goracy....

 

w razie czego oszukaj na Forum jest tego troszke, albo pojedz do mechanika za 40-50 zł wszystko ci zrobi w godzinke.

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano

Dokadnie - maiłem tak samo zaraz po zakupie - grzał tylko jak jechał.

Układ jest zapowietrzony na 99% jak pisze Barto czy gsx.

To ze masz płyna na poziomie stanu nie zanczy ze masz go ok - być moze brakuje cie nawet kilka litrów - mnie brakowało 3 litry a ciekło przez chłodnicę.

Odpowietrzyć , uzupełnic ubytek i będzie ok.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Nie ma indywidulanego odpowietrzenia tylko samej nagrzewnicy - jak już to cały układ a przy okazji i nagrzewnicę.

W M50 wiem bezproblemowo lecz M43 nie wiem jak wygląda chłodnica i czy zbiornik wyrównawczy jest przy chłodnicy czy oddzielnie

Ale było - poszukaj

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Najpierw dolałem płyn do wskazanego poziomu, później odpowietrzyłem, dolałem resztę i działa. :cool2: Grzeje tak jak powinno czy jadę czy stoję. Dzięki panowie za radę. Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Opublikowano
Czyli odpowietrzajac, w sposób opisnay wyżej, (odkrecajac ten koreczke obok wlewu i czekac az plyn zacznie wyciekac), odpowietrza sie też nagrzewnice??? czy to tylko odpowietrzanie układu, ale układ to chyba całośc, nie wiem jakto rozumiec, wybaczcie moje pytanie
Opublikowano

a jak sie nagrzewnice odpowietrza? przecież tylko sie ją otwiera ?ogrzewanie on ...

 

ale to chyba też normalne troche ,że jak auto stoi i ma mniejsze obroty i dmuchawa dmucha na nagrzewnice to mniej ogrzewa .. u mnie gdzieje ale jak wąłcze na 4 bieg to leci źimne... bo co ta pompka napompuje :) co do termostatu to prawda wszyscy pisza wymień termostat .. cholera co to za termostaty teraz robią?? w golfie 4 lata wyrobił.. i z 80000 km a w bmw non stop do wymiany..!!! co jest?

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
W twoim przypadku Klonas moze być problem z elektrozaworami do ogrzewania,termostat jest do wymiany jak auto się długo grzeje.Często jak jest instalacja gazowa w samochodzie, to też jest problem z ogrzewaniem,bo za dużo ciepłej wody idzie na parownik.Wtedy trzeba założyć zwężke na wężu wodnym do parownika.
Opublikowano
całkiem możliwe okazuje sie ,żę brak u mnei pomoki elektryczej od ogrzewania to też może byćprzyczyną .. jutro dalej bee szuakał jak ktoś wie gdzie ona musi być w E34 to prosze o oinfo :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.