Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Panowie mialem juz zamowic 535xd a tu sprzedawca mowi ze kolo 130-150 tys km DPF w BMW do wymiany cena kolo 10 tys zl. I teraz mam problem czy zrezygnowac z ON i brac benzyne.

 

Czy mieliscie problemy czy slyszeliscie ze ktos mal problem z PDF w nowej f10/11?

 

Na wniosek kolegów odblokowałem temat i trochę poprawiłem tytuł

Edytowane przez maja22
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
ok moze bedzie to glupie pytanie ale nie mam zadnego pojecia naczym ma to polegac tzw. akutalizowanie PDF?

 

PDF w BMW - nie mam pojęcia.

 

Masz na myśli pewnie DPF czyli filtr cząstek stałych. Jeśli NIE planujesz zrobic autem min 300 tys km i jeździsz głównie po mieście (bo byłoby nie lada wyczynem samym w sobie :D ), to możesz sie zastanowić nad innym silnikiem, aby problemów z DPF nie mieć. W przeciwnym wypadku to nie powinno mieć większego znaczenia na Twoją decyzję..

Edytowane przez Zodiac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zodiak masz racje - pomylka- chodzi mi caly czas o filtr czastek stalych.

 

Rocznie robie okolo 18-20tys km jazda 80% miasto( ale pedze przez 5-10 min obwodnica ze stala predkoscia 120km/h). Paliwo leje do baku tylko dobrej jakosci premium.

Opublikowano
Właściwie to nie rozumiem z czym problem w tym DPFie :shock: jak kupiłem kilka lat temu używane e60 z przebiegiem ok 130 tys km, to sprzedawca powiedział mi (i pokazał w idrive) że dopiero co uzupełniono wkład, więc na ok 90 tys km jest spokój. jak go sprzedawałem miał ok 200 tys km i do uzupełnienia jeszcze ze 30 tys km. Potem kupiłem Vectre tez z dpfem tez nią zrobiłem ok 70 tys km i w ogóle nic przy filtrze nie robiłem. Dla mnie wynalazek bomba - nie wali sadzą, wydech jak należy, a nie do ziemi, problemów zero . :mrgreen: a ze trzeba czasem pogonić go po trasie toż to sama przyjemność, a z drugiej strony kto normalny kupuje klekota do jezdzenia po miescie, stania w korkach, słuchania terkotania i ewentualnego stresu z zapychającym sie dpf lub padającą dwumasą?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy nowym aucie dpf to zaden problem, chyba ze plamujesz sie razem z autem zestarzec :D

 

Te 2-3 czy nawet 5 lat eksploatacji powinno byc bezproblemowe. Filtr mozna zawsze mechanicznie przepalic albo chemicznie wyczyscic jak juz sie zapcha. W moim starociu wlasnie to robilem, bo dojechalem go do 250 tys km przebiegu i uznalem, ze pewnie trzeba bedzie nowy wsadzic. Serwis polecil czyszczenie i filtr faktycznie jak nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.