Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW nie dla idiotów!!!!!!!!!! dotyczy x.... O samochodach nie wiem wszystkiego i nie udzielam sie w arcy ważnych postach o spalaniu w zimie. Gościu z epoki dużych fiatów! nawet wtedy sie tego nie praktykowało! Zastosowanie różnych kół i łańcucha definitywnie prowadzi do uszkodzenia łańcucha, jak to sie dzieje to ci nie wytłumacze bo jesteś fenomenalnie głupi i tego nie zrozumiesz. ADMIN!!!!!!!!! widzisz to i nie reagujesz?

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
w czym problem, jak rozrzad slychac a problemy typu brak odpowiedniego smarowania itp mozna wykluczyc to sie go wymienia - oczywiscie w komplecie - bo tak sie powinno to robic. Po co kupowac drugi silnik.....

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
no tak ale musisz kupic silnik z gwarancja i po niewielkim przebiegu - a taki kosztuje slono ;d a jak szukasz na chybil trafil to w 90 przypadkach na 100 chybiasz...i masz dwa zlomowate silniki. Takze moje zdanie jest takie ze nalezy wymienic zurzyta czesc i smigac dalej.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
A nie mówiłem że tu same bzdury piszą! To mi nie wierzyłeś

No własnie - pijesz sam do siebie - hnia hnia hnia bo ty za tego posta dostałeś +

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Odnosze wrażenie że forum jest jak stacja BP, zbiera sie tu punkty... pisząc co ślina na język przyniesie, na szczęście kol. Lukasz 39 jest mega doświadczonym uzytkownikiem BMW (e21 316; e21 323; e30 323; e34 535; e32 730v8; e39 520) i nie da się namówić na taką "naprawę", ale wielu innych może uleć forumowym "fachowcom" i zarżnąć auto wcześniej niż samoistnie by się skończyło. Przykre ale prawdziwe.

:jawdrop:

No rzeczywiście pozazdrościć wiedzy i doświadczenia szczególnie w diagnostyce przedzakupowej.

Opublikowano
A nie mówiłem że tu same bzdury piszą! To mi nie wierzyłeś

No własnie - pijesz sam do siebie - hnia hnia hnia bo ty za tego posta dostałeś +

Co to ma wspólnego z rozrządem 4,0? Masz w tej materii coś sensownego do powiedzenia? Więć po co zaśmiecasz tego posta?

Jeśli chodzi ci o punkty to możecie mi je wszystkie zabrać, mi to do życia nie potrzebne. Natomiast interesuje mnie, i paru innych kolegów w tym też paru moich znajomych, sprawa rozrządu w 4,0. Prosimy o wypowiedzi ludzi zainteresowanych i znających temat rozrządu w M60, powtarzam w M60. Dzięki

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
Odnosze wrażenie że forum jest jak stacja BP, zbiera sie tu punkty... pisząc co ślina na język przyniesie, na szczęście kol. Lukasz 39 jest mega doświadczonym uzytkownikiem BMW (e21 316; e21 323; e30 323; e34 535; e32 730v8; e39 520) i nie da się namówić na taką "naprawę", ale wielu innych może uleć forumowym "fachowcom" i zarżnąć auto wcześniej niż samoistnie by się skończyło. Przykre ale prawdziwe.

:jawdrop:

No rzeczywiście pozazdrościć wiedzy i doświadczenia szczególnie w diagnostyce przedzakupowej.

nie zakup a zamiana, skąd wiesz że nie opłacała się??? A poza tym co ma twoja wypowiedź wspólnego z rozrządem M60?

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

Zatkane kanały olejowe to efekt np użycia silikonu (niefachowo) do uszczelnienia silnika. Jeżeli takie partactwo widać już gołym okiem to znaczy, że kupiliście minę. Jak widzisz moja wypowiedź o braku doświadczenia przy nabywaniu samochodu może mieć z rozrządem M60 i nie tylko, wiele wspólnego.

Mam nadzieję, że przeprosisz użytkowników forum za to co napisałeś w swoim pierwszym poście tego tematu.

 

Na przyszłość przeczytaj to

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

Co prawda piszą tu jak kupować, a nie jak zamieniać BMW, ale jesteś inteligentnym człowiekiem (tylko trochę nerwowym) to pewnie zrozumiesz o co chodzi.

Aha do tej okazji należy doliczyć koszt naprawy silnika - to takie nieubłagane prawo ekonomii :(

Opublikowano
Zatkane kanały olejowe to efekt np użycia silikonu (niefachowo) do uszczelnienia silnika. Jeżeli takie partactwo widać już gołym okiem to znaczy, że kupiliście minę. Jak widzisz moja wypowiedź o braku doświadczenia przy nabywaniu samochodu może mieć z rozrządem M60 i nie tylko, wiele wspólnego.

Mam nadzieję, że przeprosisz użytkowników forum za to co napisałeś w swoim pierwszym poście tego tematu.

 

Na przyszłość przeczytaj to

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

Co prawda piszą tu jak kupować, a nie jak zamieniać BMW, ale jesteś inteligentnym człowiekiem (tylko trochę nerwowym) to pewnie zrozumiesz o co chodzi.

Aha do tej okazji należy doliczyć koszt naprawy silnika - to takie nieubłagane prawo ekonomii :(

Znaczy że też zgadzasz sie z teorią wymiany rozrządu na używanych kołach i nowym łańcuszku?? To dla ciebie fachowość? Dobra porada? Należy się za to pochwała? Inżynierowie z Monachium tak robią? Przeczytaj dokładnie to wszystko co jest w tym poście. Jeśli chodzi o kumpla auto to faktycznie ma rozrząd do wymiany ale nie znaczy to, że lada moment sie rozwali, silikonu tam nie było!!! A poza tym to zapewne nie wiesz o tym że w M60 klękają rozrządy, pogadaj z frankiem jeśli sądzisz że wyssałem to z palca, sam jak szukałem 1,5 roku temu 740 natknąlem sie w ogłoszeniach niemieckich o adnotacji wymiany rozrządu. A tak nawiasem, te auta mają pewne dolegliwości, które chodźby kupić najlepsze auto i tak sie ujawnią! t.j. 5hp30, śrubki pompy oleju i nie tylko

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
Patrz wyżej co piszą (ktoś pisze), mnie jako kogoś co się na tym zna po prostu krew zalewa

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

Papabeer ma racje - po pierwsze bicie piany w tym wątku jest nie na temat -autor tematu wyraził się jasno i oczekiwał odpowiedzi takich jak RAdka540V8 czy Krzyska - co , gdzie , za ile ??

Po co toczyc debaty i dywgacje nie na temat.

 

Po drugie- zapraszam na forum www.7er.com i tam poczytac co sie dzieje z rozrzadami - znam uzytkownika , któremu strzelił łańcuch przy 180 tys km, innych , ktorzy musieli go wymienic przy przebiegach 200-250 tyś- w M60 B40 - wiec nie są to odosobnione przypadki . Np na MObile de tez czestp są 740 tansze bo : " Steuerkette macht gerausche" - rozrzad hałasuje.

Jeden ze speców na niemieckim forum, ERICH( zawodowy mechanik ) określił ,ze problemy przy M60 B40 z rozrzadem zaczynają sie średnio po przekroczeniu 200 000 km . Dodam tu opinię Robertabmw, który opowiadał jak jego kumplowi w 540 E39 ( a zatem M62) strzelił rozrzad przy 235 000 km . A on sam zaleca dla swietego spokoju wymiane łancucha co 200 000 w tych silnikach. Zatem nie są to jakies wymysły ,lecz samo życie.

Widac łancuch w tych silnikach to nie to samo co w np M30 czy M50 i nie ma nad czym dyskutowac.

Opublikowano
Smutne to ale prawdziwe, ale wynagradza nam to "Radość z jazdy" :cool2:

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

Koledzy przestraszyłem się czytając ten wątek :shock: Jeżdżę 540 dopiero od kilku miesięcy i ciągle dowiaduje się o jakiś nowych "typowych" usterkach silnika. Telepanie na jałowych już stwiedziłem u siebie, jestem na etapie klekotania na jałowych a teraz jeszcze słysze o rozrządzie :duh:

Mam jeszcze jedno pytanko odnoście rozrządu - czy w przypadku zerwania łańcucha istnieje możliwość kolizji zaworów i tłokiem??

 

Pozdrawiam

Krzysiek
Opublikowano
A napiszcie chlopaki z czystej ciekawosci ile ksoztuje taka wymiana rozrzadu.Cale szczescie ja mialem to robione przy 200tys jeszcze u niemca w serwisie.
WW.NAVIBOCIAN.PL
Opublikowano

wg http://www.realoem.com

Jakby wymieniać wszystko włącznie z napędem wałków w głowicy to wyjdzie jakieś 1500$ :doh: Jest to całość włącznie z nowymi napinaczami, ślizgami itp. Do tego kpl uszczelek, warto odrazu uszczelniacz wału... Generalnie jest fatalnie :wink: Można zrezygnować z napinaczy, ślizgów, prowadnic, łańcucha w głowicy jeśli by były w dobrym stanie a to by wyszło z 650$ + uszczelki. Ponoć Febi robi coś do rozrządu ale na ich stronie za wiele nie ma, jakiś łańcuszek, koło ...

Są to ceny samych części do tego jeszcze robota jeśli się nie robi samemu :)

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

z tego co wiem - to febi ma w swojej sprzedazy duzo czesci do m60 - np popychacze - sa one produkowane przez INA'e - febi je tylko pakuje w swoje pudelka ( a na popychaczu pisze INA ) - wiec gdyby reszta czesci tez była tak robiona i w przystepnej cenie to chyba by sie opłacało.....

 

za jakis czas bede wymieniał popychacze to zagladne do łancuchow - mam 230 tys - zobaczymy w jakim sa stanie - jak bedzie lipa to oczywiscie wymienie - bo teraz mnie nastraszyliscie :mrgreen: np w e23 728 mialem na liczniku 400 tys i łancuch był jescze na 50 - 100 tys - wiec co to jest 200 tys ?? chyba ze w m60 rozrzad jest jakis slaby ........

Opublikowano

Ja z kolei będę wymieniał uszczelki pod pokrywami głowic i w związku z tym pytanie - czy te "fragmenty" łancuchów które dojrze przez zdjętą pokrywę mogą mi coś powiedzieć o stanie całości rozrządu? Jak fachowo obejrzeć łańcuch?

I ponawiam pytanie: co się stanie jak zerwie sie łańcuch? Tłoki wjadą w zawory czy jest to niemożliwe?

 

Pozdrawiam

Krzysiek
Opublikowano (edytowane)

musisz zobaczyc jak bardo luzny jest lancuch i jak lezy na kołach ....

 

ja juz uszczelke pod delklem zmieiałem i łancuch w głowicy mam w stanie idealnym - luzy sa minimalne , na kołach nie widzac duzego zuzycia ... ale zobaczymy teraz - przy okazi zagladne moze go głownego łanucha - tak z ciekawosci :mrgreen:

Edytowane przez xsilver
Opublikowano

Z tego co wiem , to rozrząd w M60 jest kolizyjny i w razie pękniecia łańcucha wszystko idzie w drobny mak .

 

Uzytkownik Herbie01 na niemieckim forum ( www.7er.com) zmieniał rozrzad w M60B30 , wiec proponuje ewentualnie popytac jego, jesli ktos ma ochote.

 

Kiedys pisał on ,że własnie telepanie M60 na jałowych spowodowane jest rozrzadem nadającym sie do wymiany. Ciekwe ile w tym prawdy.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Odgrzewam trochę temat. Sprawdzałem dziś przy wymianie oleju łańcuch dłubiąc w nim śrubokrętem przez wlew oleju. Oczywiście łańcucha nie da się ruszyć wzdłuż ale ogniwa w poprzek się przesuwają - tzn patrząć przez otwór mogę w prawo i lewo delikatnie przesunąć płaskim śrubokrętem pojedyncze ogniwo. Czy też tak macie? Czy łańcuch jest zbity ciasno?
Krzysiek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.