Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem :cry: z Bmw e36 1.6 B+G 93r silnik M40 objawy są takie jak odpalę a robię to bez problemu na zimnym silniku to chodzi na niskich obrotach około 600 jak się rozgrzeje do 90 stopni pracuje normalnie na900. czy to może być słaba pompa paliwa :?: czujnik temperatur silnika wymieniony na nowy.
Opublikowano
A ten czujnik kiedy wymieniałeś?? Napewno wymieniłeś ten od kompa czy ten od wskaźnika przez omyłkę?? Proponuję sprawdzić czy wtyczka z niego nie wyskoczyła bo objawy jak by faktycznie on w tyłek dawał :|
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
mialem to samo tydzien temu. jak wymieniles niebieski czujnik i nic to nie dalo to podmien krokowca na inny i zobaczysz czy bedzie lepiej. u mnie to pomoglo :)
Opublikowano

czujnik wymieniłem tydzień temu na pewno wymieniłem dobry (niebieski ten bliżej wentylatora) sprawdzałem na kompie i działa normalnie. krokowca tez podmieniałem i dalej jest tak samo :shock: jutro podmienie pompę paliwa bo jak znam bmw słaba pompa=kłopoty szczególnie ze jest już troche przebiegu a poprzedni właściciel może zasuwał

na rezerwie i przytarł pompę :?

Opublikowano

Ostatnio czytałem w książce "Sam naprawiam...", tam jest tabelka z najczęstszymi problemami silnika. Zdaje mi się, że widziałem tam właśnie przypadek niskich obrotów na zimnym silniku. Nie pamiętam porad, bo nie mam jej przed sobą - ale warto byś zajrzał do niej - a nóż-widelec pomoże :wink:

 

pozdrawiam

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
Sprawdzalem w tej ksiażce i jest tam o niskich obrotach i nierownej pracy na zimnym silniku sa tam podane trzy przyczyny czujnik temperatury , zbyt wysoka zawartosc CO w spalinach lub niskie cisnienie paliwa czyli wlasnie pompka
Opublikowano

maniek144a powiedz czy odpalając auto z rana musisz dodać lekko gazu aby auto normalnie odpaliło i czy zauważyłeś może na biegu jałowym masz nierówną pracę obrotów (nawet w minimalnym zakresie)?

 

pozdrawiam

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
Sprawdzalem w tej ksiażce i jest tam o niskich obrotach i nierownej pracy na zimnym silniku sa tam podane trzy przyczyny czujnik temperatury , zbyt wysoka zawartosc CO w spalinach lub niskie cisnienie paliwa czyli wlasnie pompka

 

Co do tego czujnika to też jest racja. Ale zanim zdecydujesz się go wymienić, sprawdź wpierw czy dochodzi tym przewodem napięcie do czujnika?!

pozdrawiam

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
odpalając rano nie muszę dodawać gazu i pracuje równo. a napięcie na czujnik sprawdzę jutro tez o tym pomyślałem ale nie miałem czasu żeby to sprawdzić :twisted: :(
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
szwankuje tylko na bedzynie :twisted: :twisted: wymiana pompy nic nie dała a czy to moze być przepływomierz :?: :?: :?: :?:
Opublikowano
szwankuje tylko na bedzynie :twisted: :twisted: wymiana pompy nic nie dała a czy to moze być przepływomierz :?: :?: :?: :?:

Ja bym bardziej stawiał na silniczek krokowy lub sondę lambda. To on odpowiada za utrzymanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym manipulując ilością dodatkowego powietrza jakie wpada do dolotu.

O tym ile tego powietrza ma wpaść , mówiąc w skrócie, wskazuje mu m.in. sonda lambda, która zamontowana na tłumiku, bada skład mieszanki w spalinach - sprawdza po prostu czy silnik odpowiednio spala mieszankę paliwowo-powietrzną.

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
jak sprawdzić sodę lambda :?: :?: :?:

Na diagnostyce komputerowej.

Jeżeli masz gaz zamontowany w aucie to jest też możliwość sprawdzenia pracy sondy poprzez interface od LPG - możesz podjechać do gazowników. Tzn nie jestem pewien czy we wszystkich generacjach LPG da się to zrobić, ale na pewno da się w IV generacji - ja mam IV generacje i mogę :wink: .

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ok dalej nic nie pomogło :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: sonde lambda wymieniłem na nową i dalej jest tak samo odpalam na zimnym silniku i są niskie obroty 600-700 jak się rozgrzeje to są normalne 900. a i jeszcze dla pewności wymieniłem przepływomierz. czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestię :?: :?: :?:
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.