Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj podczas wycieczki w pewnym momencie zaczęło wibrować autem. Początkowo myślałem że to tylko wibracje kierownicy ale nie trzęsło całym autem. Im wolniej jechałem wibracje były większe, jak przyśpieszałem były mniej odczuwalne, jednak na kierownicy czułem że auto "nie płynie" jak wcześniej. I tak przez 5 km po czym wszystko wróciło do normy, ale... po kolejnych 10 km znowu się zaczyna i tak w kółko :mad2: Nie ważne czy podczas trzęsienia jadę na luzie czy na biegu, czy hamuję lub nie to trzęsie równo. Co może powodować takie objawy :?: Mam parę pomysłów co do przyczyny, ale chciałbym usłyszeć co Wy o tym myślicie.

 

Pzdr,

Marcin

Po co jeździć jak można latać...BMW
Opublikowano
Zauważyłem że prawa, przednia tarcza ham. się grzeje (inne nie wydzielają tak odczuwalnego ciepła), czy możliwe że zacisk nie odbija i to powoduję takie wibrację :?:
Po co jeździć jak można latać...BMW
Opublikowano

nie wiem...

jak masz słabej jakości tarcze to przy przegrzaniu się krzywią i później masz efekt "absu" przy delikatnym nacisnieciu hamulca

 

jeżeli to poduszki to po jakim czasie nawet stojąc w miejscu będziesz miał trzesiawke we wnętrzu

 

edit:

 

sprawdz czy poduchy są dobrze dokręcone i w dobrym stanie, oraz w jakim stanie jest łapa pod poduchą silnika (w necie wyszukałem ze u kogoś to było przyczyną)

 

spotkałem się też z wersją ze to efekt niedomagań koła dwumasowego

Opublikowano

Problem rozwiązany, winowajcą był zacisk i nieodbijający tłoczek - tak jak podejrzewałem. Zestaw naprawczy, dwa dni studiowania nt. wymiany i sprawa załatwiona :twisted: Właśnie jestem po jeździe testowej i wszystko wróciło do normy :D W razie potrzeby służę pomocą...

 

Pzdr,

Marcin

Po co jeździć jak można latać...BMW
Opublikowano
hmmm no to mnie zdziwiłeś :oops: ....ale ciesze sie ze Ci się udalo :cool2: , dzieki Tobie na przyszłość bede wiedzial ze na to tez mozna zwrocic uwagę :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany, winowajcą był zacisk i nieodbijający tłoczek - tak jak podejrzewałem. Zestaw naprawczy, dwa dni studiowania nt. wymiany i sprawa załatwiona :twisted: Właśnie jestem po jeździe testowej i wszystko wróciło do normy :D W razie potrzeby służę pomocą...

 

Pzdr,

Marcin

zestaw naprawczy? Czyli co tylko gumka przeciwpyłkowa na tłoczek? Czy tłoczek też wymieniłeś??

Opublikowano
Wymieniłem gumę przeciwpyłkową i uszczelkę na tłoczku - tyle zawierał "mój" zestaw naprawczy. Tłoczek i środek zacisku lekko wyczyściłem papierem wodnym gradacji 1000.
Po co jeździć jak można latać...BMW
Opublikowano

Przyłożyłem deskę, lekko popukałem młotkiem, a kiedy tłoczek wskoczył wcisnąłem go za pomocą ścisku. Obejrzyj ten filmik, na pewno pomoże :cool2:

Po co jeździć jak można latać...BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.