Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na forum

Jak zauważycie jestem nowym fanem marki BMW na waszym forum.

Jestem zainteresowany kupnem BMW E39 diesel 3.0 lub 2.5 rocznik 2002 - 2003. Ze względu na plan;) powiększenia rodziny zastanawiam się nad kombi, chociaż nie koniecznie. Czy możecie spojrzeć na linki poniżej i ocenić te egzemplarze?

Zanim napisałem na forum przejrzałem tematy i nie znalazłem żadnego wątku na temat poniższych egzemplarzy

 

http://allegro.pl/e39-525da-common-rail-full-opcja-lifestyle-i2167867503.html

 

http://allegro.pl/bardzo-zadbane-bmw-e39-530d-automat-skory-xenon-i2149752484.html

 

http://otomoto.pl/bmw-530-d-193km-automat-polecam-C20835202.html

 

http://otomoto.pl/bmw-530-m-pacet-C23017249.html

 

http://allegro.pl/bmw-e39-2003r-m-pakiet-525d-163km-m-power-perelka-i2160087203.html

 

Będę wdzięczny za sugestie lub inne propozycje. Chciałbym wydać do 30 tyś, wieć wydaje mi się, że kwota na taki model jest wystarczająca?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w pierwszej zapytaj o vin i skan książki serwisowej.

druga ma wsiowe nadkola.

ciekawe czy łatwo to dziadostwo zdjąć?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADP01020GX11926

Kod typu DP01

Typ 525D (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57

Pojemność skokowa 2.50

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2003-03-06

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S227A SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu

P337A M SPORTS PACKAGE M Pakiet sportowy

S339A SATIN CHROME Shadow-Line

S386A ROOF RAIL Reling dachowy

S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S464A SKIBAG Worek na narty

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S536A AUXILIARY HEATING Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi

S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk.

S715A M AERODYNAMICS PACKAGE Pakiet areodynamiczny M

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Podsufitka antracyt

S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S970A BUISNESS PACKAGE Pakiet Business

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S470A CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT System Isofix

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S220A SELF-LEVELING SUSPENSION Zawieszenie samopoziomujące

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni

S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Ostatnia według sprzedawcy nie malowana na żadnym elemencie a prawe przednie drzwi w innym odcieniu niż reszta.Może i drzwi nie malowane ale są z innego wozu.Oczywiście nie skreśla to samochodu
Opublikowano

Jutro dowiem sie o VIN egzemplarzy, które podałem.

a ten chyba ma z tylu klapę źle spasowaną

http://otomoto.pl/bmw-530-m-pacet-C23017249.html

 

a powiedzcie my czy warto zainteresować się tym egzemplarzem?

http://allegro.pl/bmw-e39-2003r-m-pakiet-525d-163km-m-power-perelka-i2160087203.html

tutaj jest stara aukcja

http://allegro.pl/bmw-e39-2003r-m-pakiet-525d-210km-m-power-jedyne-i2056783680.html

w której pisze, że samochód ma zrobiony CHIP na 210KM i 450NM

czy silnik 2,5, a 3.0 to duża będzie różnica przy takim kombi jeśli chodzi o dynamikę i spalanie??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jezeli chcesz spac spokojnie nie kupuj e39 530d w automacie - sporo awarii skrzyń i ogromne koszta remontu.

 

2.5 d w automacie to lepszy wybór

 

ew. manualna skrzynia.

Opublikowano

Tylko, że zakup manuala jest mało prawdopodobny bo jest ich strasznie mało..... czytałem parę tematów dot. automatów i prawda jest taka, że wszystko zależy od wcześniejszej eksploatacji....

a co sądzicie o tym egzemplarzu?

 

http://otomoto.pl/show?id=C23023583 bo jestem dosyć mocno zainteresowany

 

dzięki

Opublikowano
jezeli chcesz spac spokojnie nie kupuj e39 530d w automacie - sporo awarii skrzyń i ogromne koszta remontu.

 

nie kupuj też samochodów na F, z mercedesów tylko W124, koreańskie samochody to badziew.

 

może jestem wyjątkiem ale u mnie automat działa bezproblemowo. przebieg autentyczny 220k.

pozdro
Opublikowano

nie ukrywam, że szukałem cały czas wcześniej volvo s80, ale na markę BMW e39 530D namawia mnie sąsiad, który jest fanem tej marki i nie ukrywam, że także byłem i jestem zainteresowany tym modelem. Automat czy manual to tutaj jest mnóstwo postów i zwolenników i przeciwników będzie zawsze wielu. Tak jak mówiłem wszystko zależy od eksploatacji poprzedniego właściciela.

chodzi mi o ten egzemplarz, widzę, że koleś od pewnego czasu stara się go sprzedać, dlatego pytam co o tym myślicie

 

http://otomoto.pl/show?id=C23023583

 

wolałbym rocznikowo 2003....

 

a co to znaczy ogromne koszty naprawy? jakie to są kwoty

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja bym tak samo po czipie odpuścił.

bo też nie wiadomo jaką kto miał nogę.

w sumie w automacie łatwo zapałować silnika się nie da, ale zawsze jakiś odważny może się znaleźć w trybie manualnym.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

trochę kiepsko fotel kierowcy wygląda jak na 214k no i ten chip....

 

ale generalnie wizualnie prezentuje się moim zdaniem ładnie.

koleś dosyć długo stara się go sprzedać bo cena nie jest 'allegrowa' :)

 

jakie są koszty naprawy skrzyni automatycznej nie mam pojęcia.

jeśli chodzi o serwisowanie E39 to biorąc pod uwagę, że nastawiałeś się na S80 te koszty Cię nie powalą (mam kumpla który jeździ tym modelem volvo więc mam jakieś porównanie) nie jest tak źle choć na pewno dużo tańszy w utrzymaniu jest fiat czy daewoo :8)

 

a Twój sąsiad wie co mówi. ja mam swoje E39 już 6 lat. samochód jest jakby nie było stary ale trzyma się świetnie. jazda tym modelem to naprawdę wielki komfort za tak relatywnie niewielkie pieniądze. ale tak jak mówisz - wszystko w dużej mierze zależy od tego jak był traktowany przez poprzednich właścicieli.

pozdro
Opublikowano

Czekaj , czekaj:)

bo ten w poznaniu (http://otomoto.pl/show?id=C23023583) nie ma CHIPA i ma przebieg 214tyś, co będzie można sprawdzić w serwisie w Poznaniu.(ile kosztuje sprawdzenie?)

Ciężko mi ocenić fotel, bo oceniałem ostatnio tylko fotele w s80 i tam wiem jak wygląda po 200tyś

Opublikowano
Czekaj , czekaj:)

bo ten w poznaniu (http://otomoto.pl/show?id=C23023583) nie ma CHIPA i ma przebieg 214tyś, co będzie można sprawdzić w serwisie w Poznaniu.(ile kosztuje sprawdzenie?)

Ciężko mi ocenić fotel, bo oceniałem ostatnio tylko fotele w s80 i tam wiem jak wygląda po 200tyś

 

Daj nr VIN tego autka. Zobaczymy co zacz.

A ASO to wydatek pewni około 700 zł.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli chcesz spac spokojnie nie kupuj e39 530d w automacie - sporo awarii skrzyń i ogromne koszta remontu.

 

nie kupuj też samochodów na F, z mercedesów tylko W124, koreańskie samochody to badziew.

 

może jestem wyjątkiem ale u mnie automat działa bezproblemowo. przebieg autentyczny 220k.

 

cieszę się że śpisz spokojnie, ale NOWY chłopak niech zacznie od manuala, ewentualnie 2.5dA (chyba ze znajdzie takiego mechanika który oceni jak auto było traktowane przez poprzednie 10 lat :duh: ) po co ma sobie popsuć opinię o BMW do rozsypce skrzyni?

Opublikowano
patrząc na oferty ciężko znaleźć e39 2,5 lub 3.0 w manualu w dobrym stanie i rocznikowo młodego. Nie wiem czy nie warto rozejrzeć się za egzemplarzem w Niemczech, bo porównując oferty bmw a volvo w Niemczech to wybór BMW jest większy. W poznaniu jest paru mechaników dobrych, którzy poza serwisem mogą sprawdzić samochód (skrzynia), bo specjalizują się w BMW. Nie ukrywam, że sedan ładniejszy niż kombi, ale żona się upiera;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
patrząc na oferty ciężko znaleźć e39 2,5 lub 3.0 w manualu w dobrym stanie i rocznikowo młodego. Nie wiem czy nie warto rozejrzeć się za egzemplarzem w Niemczech, bo porównując oferty bmw a volvo w Niemczech to wybór BMW jest większy. W poznaniu jest paru mechaników dobrych, którzy poza serwisem mogą sprawdzić samochód (skrzynia), bo specjalizują się w BMW. Nie ukrywam, że sedan ładniejszy niż kombi, ale żona się upiera;)

 

Jak chcesz znaleźć w jeden dzień to do salonu tylko :)

Opublikowano

Oli222 na siłę nie odstraszysz od automatu...... chociaż jak skrzynia odmówi posłuszeństwa do koszt niestety duży a i o fachowca trudno :( .

 

Wydaje mi się, że na fotkach "letnich" poduszka kierowcy za bardzo odstaje z lewej strony (fotka może przekłamywać).

 

Opis konkretny :cool2: .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jak sie manual zepsuje to koszty tez nie są małe.... najlepiej komunikacja miejska z takim podejsciem.

 

a jak sie silnik zepsuje to tez koszty duze :duh:

 

z tym ze prowdopodobienstwo klęknięcia PANCERNEJ SKRZYNI MANUAL (zresztą dwumas i sprzęgło są tez pancerne w 3.0d) oraz silnika są bardzo niskie ... Ale oczywiscie nie będę negował opinii znafcuf :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli chcesz spac spokojnie nie kupuj e39 530d w automacie - sporo awarii skrzyń i ogromne koszta remontu.

 

 

może jestem wyjątkiem ale u mnie automat działa bezproblemowo. przebieg autentyczny 220k.

 

 

Sam sobie odpowiedziales. Przebieg autentyczny 220 tys km, ktos z raz po drodze pewnie wymienil olej - skrzynia działa bezproblemowo.

Problem w tym ze 90% e39 diesel na allegro ma grubo ponad 300 tys km, a wiele przekroczylo nawet pół miliona km. Stąd problemy ze skrzyniami.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jak sie manual zepsuje to koszty tez nie są małe.... najlepiej komunikacja miejska z takim podejsciem.

 

a jak sie silnik zepsuje to tez koszty duze :duh:

 

z tym ze prowdopodobienstwo klęknięcia PANCERNEJ SKRZYNI MANUAL (zresztą dwumas i sprzęgło są tez pancerne w 3.0d) oraz silnika są bardzo niskie ... Ale oczywiscie nie będę negował opinii znafcuf :)

 

Wiadomo ze wszystko moze sie popsuc, ale na tym polega inteligencja ludzka, by wystrzegac sie tego, co statystycznie duzo czesciej sie psuje. Też polecałbym auto w manualu (dodatkowo mniej pali niz automat), ewentualnie jak koniecznie automat to 2,5 diesel silnik.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

ja przy ok 160k wymieniłem zarówno filtr jak i olej.

 

tylko że idąc tym tokiem rozumowania to silnik też może umrzeć skoro przejechane 400-500k

 

zresztą nie wiem ile może kosztować naprawa skrzyni ale generalnie (nie tylko do BMW) części tanie nie są.

wiem coś o tym (miałem np okazję wymieniać koło dwumasowe w Audi A3 DSG)

pozdro
Opublikowano
Tak jest ze wszystkim, jeden będzie narzekał na markę BMW bo ciągle się psuje, a drugi nic nie robi i lata swoim samochodem. Wszystko zależy od egzemplarza - nawet nowe samochody potrafią być felerne. Koledzy a te BMW z Poznania to czy cena nie jest wygórowana?
Opublikowano
Nie masz VINu, nie widziałeś auta, nie wiesz jaki jest jego stan techniczny.... możemy powróżyć?:)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.