Skocz do zawartości

BMW e34 520i m20b20 zalewa i nie chce odpalic?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów i prosze o pomoc i rady... :(

Problem mianowicie taki ze od pewnego czasu moje BMW cięzko paliło ale odpaliło po czasie i jak go potem zgasiłem to nie było problemu z odpaleniem na drugi dzień rano znowu ten sam problem tym razem moge krecic i krecic ale nie odpali zalewa go cały czas czuć benzyne i nie odpali??? czujniki temperatury juz wymieniłem i to napewno nie tym kable i swiece mają nie cały rok i do tego czasu nie było zadnego problemu. :roll:Jeszcze powiem tyle ze wczesniej na pych paliła ładnie ale na rozrusznik kreciła i nic.jeszcze spróbuje ją wziąsc dzisiaj na pych i zobacze???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz czy masz iskre na świecach.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano (edytowane)
Dzisiaj wziołem na pycha odpalił ale przy dodaniu gazu spadly obroty i zdusiło potem normalnie ciągło i znowu zdusio przyjechałem do domu i na odpalonym silniku obroty nieraz spadały i prawie gasł odpiołem silnik krokowy i normalnie zaczoł zachowywac sie silnik.Mysle panowie ze z tymi obrotami i brakiem nieraz gazu jest winny silniczek krokowy wymienie go w poniedziałek jak dam rade i napisze co i jak.Ale jak myslicie przez krokowca raczej przy niskiej temperaturze bedzie ciezko paliło i zalewało??? :? Edytowane przez Mariusz09
Opublikowano
Próbowałem kolego cichy77 palic tez na pełnym gazie ale to nic nie dawało :? A jesli chodzi o palenie na pycha to zdaje sobie sprawe ze moze przeskoczyc rozrzad bo to jest silnik m20 i ma pasek nie tak jak m50 łańcuszek jak narazie nie przeskoczył ale musze go dopalic na pycha bo jak go zaleje to nie ma idnego wyjscia na odpalenie :|
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinien zapalić z wciśniętym pedałem gazu nawet gdy krokowiec jest zamknięty.Ale jak najpierw ukręcisz go bez wciskania gazu to zaleje się na amen.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
No to jak kolego mam go palic na pełnym gazie i wtedy nie bedzie zalewać???no ale jak myslicie to by było wina krokowca ???bo jak go juz odpaliłem na pych i silnik był ciepły to potem bez problemu paliła nie zalewało nic jedynie obroty czasami wariowały i do 2tys było dziura w gazie odpiołem krokowca i juz normalnie sie zachowywała? :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie tak o ile to jego wina(wystarczy pedał wciśnięty do połowy).Żeby go sprawdzić musisz posiadać multimetr z możliwością pomiaru oporności.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Dzięki wielkie koledzy za rady jutro sie wezme za moją bunie :) Dam znac co i jak wrazie problemu bede dalej prosił o rady... :wink:
Opublikowano
Witam koledzy wracając do tematu rozwiazałem problem dopiero w sobote bo wcześniej nie miałem czasu :? Mianowicie tak jak wczesniej pisałem wykreciłem silniczek krokowy rozkreciłem całego przeczyściłem dokładnie zakreciłem spowrotem i pierwsza próba bunia zapaliła bez problemu a ze było troszke zimno załaczyło sie ssanie a po około 1min obroty zeszły ze ssania i ładnie trzymały nawet wskazówka nie drgneła na obrotomierzu wszystko równo i ładnie :D Zrobiłem test próbnej jazdy ale wkreca sie elegancko :cool2: tak ze uwazam temat za zamkniety jeszcze raz dzieki koledzy za rady i pomoc.Dziękówa :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.