Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem zainteresowany mam 318d m47 2002r.

W aucie wszystko sprawne.Jakiego wzrostu mocy mogę się spodziewać?

I jeszcze jedno jestem z okolic Warszawy czy ktoś ogarnął by mi to od początku do końca?

Pzdr

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

u mnie w podpisie masz numer do Maćka do Warszawy , zadzwoń i się umów ..

co do przyrostu mocy wszystko zalezy od VP44 czyli pompy paliwa , natomiast sam moment obrotowy napewno odczujesz ... :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
u mnie w podpisie masz numer do Maćka do Warszawy , zadzwoń i się umów ..

co do przyrostu mocy wszystko zalezy od VP44 czyli pompy paliwa , natomiast sam moment obrotowy napewno odczujesz ... :cool2:

Zadzwonię do niego. Mam jeszcze pytanie czy to Ty byś pisał program ? Zależy mi na optymalnym programie żeby nie dymiła i sprzęgło się nie wysrało zaraz.

Opublikowano
...tak , wszystkie modyfikacje wykonuja ja , obojętnie gdzie pojedziesz , czy Poznań ( choć tam najlepiej ponieważ mamy tam hamownię ) czy Warszawa ...

Ok dzięki w takim razie zadzwonię i umówię się :cool2:

Opublikowano

Tak gada M47 BITURBO :twisted:

 

Auto z braku czasu zlozone na sztuke i bez tlumika - pierwsza turbina wstaje o 1500tys i dmucha 1 bar :twisted: :twisted:

 

W przyszly weekend powinno byc na gotowo wiec wrzuce wiecej :cool2:

 

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Przy okazji poruszenia tematy Marcinow - dwie sprawy:

 

1. Chlopaki bez Was projekt nie mialby miejsca, ogromne slowa uznania dla wiedzy i umiejetnosci :cool2:

 

2. Jako wisnienka na torcie wykres Marcina M57 po modzie by TC:

 

http://images46.fotosik.pl/1806/bfc73ef1ec1a834f.jpg

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Panowie zrobicie jakiś podstawowy DIY odnośnie części i kosztów jakie taki projekt pochłonął w jednym wątku ?

Poza tym chylę czoła, musi robić naprawdę frajdę z jazdy i do tego masz samochód unikatowy.

Opublikowano

Na razie glowa pelna mysli zeby projekt sfinalizowac. Na koszty i podsumowanie na pewno znajdzie sie czas, ale jak juz bedzie wszystko jezdzic jak nalezy.

 

Na 1000% wszystko zostanie opisane..

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Moby85 widzę że mój wykres szybciutko się pojawił na forum! Czekam na przesłanie go przez Marcina na e-maila.

W tym tygodniu postaramy się dużo ogarnąć z Twoim biturbo.

Jutro pomyślę już nad dorabianiem precyzyjnych detali do Ciebie.

Opublikowano
Marcin91 i jak w końcu rozwiązałeś problem zasilania i spływu olejowego?? Tak jak rozmawialiśmy?? Nie mogę się doczekać jak zostanie zaprojektowany dolot do sprężarek, tak by to wszystko ładnie wyglądało i przede wszystkim spełniało swoją funkcję :cool2: Poza tym gratuluję dotychczasowych osiągnięć :clap: Odnośnie końcówek to nie możecie spróbować z rozpylaczami z M47N??
Opublikowano

zasilanie na trojniku tak jak mi doradziles, a splyw ze wzgledu na umiejscowieniu turbosprezarki poprowadzilem do korka w misce olejowej ale tylko tymczasowo :cool2:

co do koncowek prawdopodobnie cr ma mniejsze otworki :cry:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
Rozumiem, mimo wszystko sugeruję tak jak pisaliśmy, żeby spływ umieścić NAD lustro oleju, aby spływający gorący olej nie spiętrzał się w wężu. To wpłynie na żywotność turbin i eliminację możliwości szybkiej awarii. Pzdr.
Opublikowano

Tak tez bedzie...pierwsza turbina pojdzie wyzej, a druga w miejsce ORI. Zrezygnujemy z seryjnego filtra i w ten sposob zyskamy bardzo duzo miejsca.

 

Martwi mnie troche perspektywa zastapienia filtra powietrza stozkiem - slyszalem, ze silnik dziwnie pracuje i ogolnie nie bardzo sprawdza sie ta opcja w dieslach :?

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Marcin91 układ dolotowy dla każdej sprężarki osobny, czy wspólny?? I jak kwestia montażu przepływki, tj czy sam ori wkład w rurę dolotową, czy będzie "rzeźbiona" redukcja/adapter pod oryginalną obudowę BOSCH 527??

Moby85 zauważ, że w serii też jest filtr typu stożkowego - tzn nic się nie stanie przy montażu wyczynowego stożka :wink:

Opublikowano
szmery ssania pasują do mocy w których trudno oderwać głowe od zagłówka :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.