Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Padła mi właśnie druga pompa wspomagania i wymianę będę robił w piątek, do tego czasu przejadę jeszcze jakieś 500 km. Mam pytanie, czy mogę coś jeszcze spieprzyć tak jeżdżąc? dodam, że koło pompy się obraca bo zapewne trzpień w środku jest zerwany i wirnik pompy się nie obraca.

Tak na marginesie, czy awaria pompy to może być rezultat zabrudzeń lub jakiś usterek w maglownicy, (bo aktualna pompa pożyła 2 miesiące)?

Opublikowano

A zapytam z ciekawości jaką pompe załozyłeś ?

 

ps.

Zabrudzenia na pewno mogą spowodować zablokowanie łopatek turbinki i w efekcie ukręcenie ośki.

Opublikowano
Lepiej nie jezdzic na padnietej pompie, sprawa wyglada tak ze moze zablokowaly sie tylko lopatki i spalisz ja calkowicie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
albo co gorsza nagle kółko stanie, pasek się przetrze i rozpadnie, powciska się pod koło wału i wciśnie zimmering, rozwali kółko pompy wody a i może uszkodzi alternator :norty: czarny scenariusz
Opublikowano
Hej. Mialem taka sama sytuacje. Wymienilem w serwisie BMW pompe wspomagania jakies 4 miesiace temu. Ponownie padla mi jakis tydzien temu. W serwisie powiedzieli mi, ze nie zdarza sie czesto taka awaria nowego sprzetu. Przy pierwszej wymianie zostal wlany nowy plyn ATF i w sumie nic wiecej. Zbiorniczek od ATF zostal stary, szef serwisu zapewnil mnie ze zbiornika sie nie wymienia. Powiedziano mi, ze wada fabryczna i zalozono mi nowa pompe. teraz wszystko dziala swietnie.
Opublikowano

Witam,

Może ja też trafiłem na trefną pompę. Mimo wszystko wymienię też zbiorniczek z filtrem, ale kolor i konsystencja oleju jest wzorowa, taki sam czerwony jak był. Co do części starej pompy to żaden element nie "uciekł" do układu bo resztki dwóch łopatek, które pękły zostały w tej komorze z łopatkami. Nie wiem czy to możliwe, ale może pompa trafia na zbyt duży opór i samo ciśnienie łamie łopatki. Tylko czy maglownica może tworzyć taki opór?

 

Czy ktoś kiedyś zakładał coś takiego? http://allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-3-e46-320-323-325-328-330-i2117478164.html

Opublikowano

Witam....nie nie nie tylko nie cos takiego bmw nie wybacza takich bledow pompa orginalna bmw 2tys wiec wyobraz sobie co to jest zaloz po regeneracji ale to tez jest mega koszt albo po prostu zwykla uzywke za jakies wlasnie 300zl ja mam u siebei zwykla uzywke za 250 i smigam juz na niej 3 miesiace i nie ma problemu uwiez bracie to jest totalny chinski bubel

 

http://allegro.pl/bmw-e46-320i-323i-325i-328i-330i-pompa-wspomagania-i2120143888.html

 

tu ale akurat troche za droga ja mam dojscie do uzywanych czesci bmw sobie zalatwilem za 250zl

Opublikowano

hej,

Dlatego zapytałem, chyba wolę zregenerować tą co mi padła. Co do używek to też trzeba trafić na taką co nie rzęzi na wstępie. Chyba zdecyduję się na regenerację, dzwoniłem do http://www.regeneracjaprzekladni.com/ i koszt regeneracji w moim przypadku to od 250 do 350 plus 100 za wyciągnięcie/włożenie/odpowietrzenie więc poniżej 500 się zmieszczę z dwuletnią gwarancją więc to chyba dobra opcja.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc w temacie! :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.