Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moją e36 z roku 1994. Pali mi około 30l paliwa a gazu 16l. Wiem ze teraz jest zimno i będzie trochę więcej spalał no ale spalanie pb jest przesadne a do tego jeszczę podczas równej jazdy po jakimś czasie samochód zaczyna szarpać i jak puszcze go z gazu to mi strzela z wydechu... Wymieniłem już przepływomierz, świece, sondę i silniczek krokowy... I nie mam pojęcia co mu dolega. Proszę o porady.
Opublikowano
Diagnostyka komputerowa wskazana, objawy dla sondy lambda, sprawdź czy wszystko ok z wtyczką sondy, może jest tam wilgoć.
Opublikowano
Na komputerze byłem niecałe pół roku temu i mi powiedzieli że mam komputer uszkodzony. Mogą być tego takie objawy? A może to być czujnik położenia przepustnicy?
Opublikowano
Uszkodzony komp to błędy na czujnikach i same problemy, możesz nawet uszkodzić silnik
Opublikowano
Pojade jeszcze raz na sprawdzenie bo tamten sam nie wiedzial czy to jest to czy nie...
Opublikowano
Byłem dzisiaj na diagnostyce i mi pokazało 3 błędy. Przepływomierz, sonda i jakiś błąd komputera. Błędy przepływomierza i sondy pewnie wzieły się od tego że czasem jeździłem z odłączonymi tymi rzeczami w celu sprawdzenia. A błąd komputera po usunięciu nie pojawiał się od nowa więc nie wiadomo co jest przyczyną tego spalania... Mechanik polecił mi sprawdzić jakiś zaworek podcisnieniowy na listwie i mowil, że może to byc przyczyną.
Opublikowano

hmm polecam sprawdzic cewke oraz przewody do świec, sprawdź najlepiej miernikiem bo samo to że masz iskre nie wystarcza jeszcze musi byc w odpowiednim czasie ;) jak to się zgadza to zrób podmianke kompa jak nic nie da to będziemy myślec dalej

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Podmienie kompa w tym tygodniu. A może to być wina czujnika położenia wałka ? A i jeszcze jedno pytanie... Czy guma idąca od przepływki do kolektora może być w środku mokra? bo moja jest. Mechanik mi polecił także sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa ale nie wiem czy to może powodować takie skutki.
Opublikowano
myślę ze może być wina regulatora ja co prawda mam też lpg ale kiedy jeździłem na gazie z niesprawnym regulatorem ciśnienia listwy wtryskowej to auto spalało mi też bp i zalewało mi to często silnik po wymianie jest ok

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
Nie jestem pewien czy mi na lpg spalało pb chociaż dziwiło mnie troche szybkie znikanie pb ale myślałem że tak może być.
Opublikowano
No to muszę się zastanowić nad wymianą. Ale w sobotę będe u kolegi który ma taką samą beemke i będziemy przekładać części i może mój problem się rozwiąże.
Opublikowano
No kilka miesięcy temu na diagnostyce nie mógł skasować tego błędu bo powracał a teraz jak byłem to go skasował i już nie wracał a gasiliśmy i opalaliśmy auto. Ale podmienie go w weekend.
Opublikowano
No i wczorajsza próba znalezienia usterki okazała sie porażką... Wymieniłem cała listwę wtryskową wraz z wtryskami i regulatorem cisnienia paliwa, wszystkie cewki, komputer i nadal było tak samo więc wpadliśmy na pomysł wymiany czujnika położenia wału. Po wymianie na dobry czujnik samochód odpalił ale nie chciał się wkrecić na obroty i "przebierał" więc założyliśmy spowrotem mój czujnik i o dziwo nadal tak samo nie chciał się wkręcić na obroty a po jakimś czasie już nawet nie chciał odpalić. :evil: Co mogło się stać? Dodam że przy wszystkich wymianach był akumulator odłączony.
Opublikowano
A mógł wystąpić błąd w komputerze od gazu i dlatego nie będzie chodził?
Opublikowano
Kolego sprawdz czy nie masz zamienonych kostek od czujnikow temperatury na głowicy, tam sa prawdopodobnie dwa czujniki (niebieski i czarny) i masz na bank te przewody zamienione! Ja przerabiałem to w bmw e36 m43 tez pali okolo 30 litrow
Opublikowano
No to bmka odpaliła co się okazało tzw "zimne luty" w kostce co się podłącza sterownik popękały na 3 pinach i dlatego nie odpalał... Tylko że chyba mam czujnik położenia wału popsuty bo po wyjechaniu od mechanika który miał za zadanie go odpalić przy 3.5tyś obrotów szarpał, przerywał i strzelał... Po godzinnym postoju przerywanie ustąpiło tylko czasem zadławił się przy około 4.5 tyś... czy to może być ten czujnik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.