Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie wiesz już o tym ale na wszelki wypadek.

Jeśli wrzucasz większy aku najpierw zakodować trzeba jego AH w Cas potem reset statystyk IBS.

Jeśli taki sam wystarczy reset IBS chłopaki na forum robili inpą.

W BMW z wymiana aku , kodowaniem Cas, resetem IBS 140 PLN brutto :-(.

Aku z tego co się dowiadywałem z przedziału między 70ah a 90ah większy problem zakodować.

Ja nie zakodowałem i po roku aku śmietnik właśnie zmieniam na drugi.

 

 

Pozdrawiam

Szymon

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja nie pisalem tego odnosnie twojego posta w temacie tylko ogolnych ogledzin ile tematow zakladasz ;) swoja droga aku po roku wywalone to tez nietypowa sprawa patrzales czy ci nie podmienili handlarze czy osoba od ktorej kupiles? Ja mam aku 4 rok seryjny od nowosci i zadnego problemu z tym ze to diesel wiec pewnie aku tez lepsze jest?

 

Nie wiem ile moj laduje jak cos dziala dobrze to tego nie ruszam/ nie sprawdzam. Wole byc szczesliwszy ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.