Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie mam proble , od paru dni parkuje pod chmurka bo garaz mam zajety ,, wiadomo teraz temp u mnie spada w nocy do -25 stopni ,,wiec co dzien przepalałem samochod, palił bez problemow ,dzisiaj wsiadam zapalam-zapalił od strzała ale wciskam sprzegło i wpadło w podłoge ,jedynie mozna je podniesc i wciskac ponownie ,chodzi tak lekko , biegu nie włacze bo niewysprzegla ,, zamarzło cos ,czy sie cos zerwało..??napewno przyczyna jest ta temperatura -25 st ,,ale co mogło sie stac nie mam pojecia ,Prosze o wasze opinie na ten temat ,z gory dzieki
Opublikowano
zapliłem auto zostawiłem na poł godzinki pochodziło i pedał sprzegła wrocił sam do gory::): wszystko wrociło do normy biegi wchodza lekko,czyli mrozik cos nawydziwiał , raczej linka by sie nie zerwała bo tu sprzegło chyba jest hydrauliczne zasilane płynem hamulcowym,,,,
Opublikowano
nic sie nie dzieje od takiego mrozu stwardnialy ci gumki w wysprzeglniku przy skrzyni biegów i dla tego miałeś problem ze sprzegłem a wraz z silnikiem nagrzewa sie i skrzynia dostał temp. i gumki wróciły do normy ale to tez moze byc znak o wytartych gumkach(uszczelniaczach) w tym silowniku :!:
Opublikowano
jeśli w mojej e34 było sprzęgło hydrauliczne to tu tym barzdziej ja odpowietrzyłem i był już spokój ale nie było mrozu więc i może mrozik zaszkodził
Opublikowano
panowie odnawiam temat, sytuacja ta sam na zewnatrz było -20 po wejsciu do samochodu odpaliłem wciskam sprzegło i wpadło w podłoge, tym razem nie powrociło do normy po prawie godzinnej pracy silnika, ostatnio po takim nagrzaniu wrociło tym razem moze byc proble bo zauwazyłem ze oprocz tego ubyło dosyc duzo płynu hamulcowego,,, z tad pytanie co sie mogło stac czy wysprzeglik zamarz i gdzie pusciło płyn na uszczelniaczach , czy jest tez jakas pompka w pedale sprzegła , czy wogole widac gdzie jest ten wysprzeglik jak otworze maske ,,co moge sam sprawdzic lub zrobic w z tym problemem ,prosze o wasze porady opinie ,z gory dzieki
Opublikowano
masz dwa silowniki. jeden nad pedalem , drugi natomiast jest przy skrzyni.latwo go dostrzec jesli postawisz samochod na kanal kub podnosnik bo od gory nic z tym nie zrobisz.najpewniej puscil Ci silownik przy skrzyni.temat z jego wymiana latwy do ogarniecia, mozna targnac sie samemu.
Opublikowano
po dolaniu płynu i pompowaniu jak to mozna tak nazwac bo trzeba było reka bo nie odbijal pedal, znowu wszystko wrociło do normy ale pewnie problem bedzie dalej wystepował szczegolnie w zimie przy niskich temperaturach,,, tak ze jak sie tylko troszke zrobi cieplej wjezdzam na kanał i badam temat ,, Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.